Coach Carter
Normaalia urheiluleffaa selkeästi parempi. Samppa tekee perusvarmaa työtä Ken Carterina. Pidin tästä paljon enemmän mitä odotin.
3/5
The Dark Knight
TDK oli ehkä kaikkien aikojen paras supersankarileffa, mutta kaiken sen hypetyksen jälkeen mä olin kuitenkin pettynyt. Vaikka kyseessä onkin sarjisleffa, niin mun mielestä tää oli paikka paikoin vähän turhan överiksi vedetty jos vertaa Batman Beginssiin. Toinen mistä en pitänyt yhtään oli Harvey Dentin kääntyminen Two Faceksi (jonka toteutuskin oli jotenkin pettymys). Näitä lukuunottamatta tää oli tiukkaa kamaa. Ledger varasti jokaisen kohtauksen jossa oli ja muutkin hoitivat ruutunsa moitteetta ja kyllä Nolan osaa ohjata.
4/5
Superbad
Ihan törkeen hauska komedia, osui kyllä niin omaan makuhermoon. McLovin!!
4/5
Haute Tension
Aja osaa kyllä verta lennättää eikä tämä pätkä oo poikkeus missään nimessä. Pari kertaa pulppuaa jopa huutonaurujen arvoisesti. Lopun twistikin oli ihan kelvollinen ja Musen New Born on kova biisi.
2+/5
Doomsday
En tiennyt tästä mitään juurikaan, paitsi että ohjauksesta vastasi pätevän "The Descentin" pyöräyttänyt Neil Marshall, joka nosti odotuksia. Ikävä kyllä leffa oli uskomatonta paskaa. En tiedä oliko tota rip-offien määrää tarkoitus ottaa huumorilla vai mitä, mutta mulla meni vaan pannu jumiin.
1/5
In The Valley Of Elah
Oli kyllä taas niin Haggista. Elokuva etenee rauhallisesti eteenpäin omalla painollaan ja jokaisesta kuvasta näkyy ohjaajan käsiala. Tommy Lee Jones oli sangen mainio pääosassa eikä muutenkaan leffassa ollut paljoa huomautettavaa, mutta jää kuitenkin perustasolle.
3/5
The Pianist
Loistava pätkä. Järkyttävä kuvaus Brodyn loistosuorituksen siivittelemänä.
4+/5
Bangkok Dangerous
Alkoi itseasiassa hyvinkin lupaavasti, mutta sitten lässähti samalla tavalla kuin Hitman kun kävikin ilmi, että tappaja on pesunkestävä nössö.
2/5
Taken
Aika kovaa hehkutusta saanut siihen nähden, että juoni on Commandon tasoinen ja on sitä parempaa väkivaltaakin nähty viime vuosina valkokankaalla. Liam Neeson on silti ihan vitun tyly jätkä tässä eikä se turpiin mätkiminen missään nimessä huonolta näytä.
2+/5
Death Race
Kertakäyttökamaa.
1+/5
Righteous Kill
Ei nyt ihan päässyt Heatin taikka Kummisedän tasolle
Mua ei tää leffa saanut missään vaiheessa mukaansa, mutta täytyy myöntää että oon kai sitten ihan vitun tyhmä kun en nähnyt ton lopputwistin tulevan. Noh, eipä se mitään pelastanut.
2/5
Saw V
Koko sarja on mennyt leffa leffalta huonompaan suuntaan. Tällä ei ollut tarjota oikeestaan yhtään mitään paria mageeta splatter-kohtausta lukuunottamatta ja koko leffan olisi käytännössä voinut jättää tekemättä, mutta kyllähän tän kuitenkin fanina katsoi.
2/5
An American Crime
Rankka leffa eikä Ellen Page vituta niin paljon mitä normaalisti.
3/5
Siinä pari leffaa joita on tullut viime aikoina kateltua.