Elokuva-arvostelut!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
RocknRolla :4:
Huippu!

Dead Set :5:
Yhtä kova kuin mä Megan Foxin kanssa saunassa.

Max Payne :1:
Ihan hirveä. Piti pikakelata ja hävetti että katoin tän.

How to loose friends and alianate people :3:
Kliseinen peruskomedia mutta siinä on Simon Pegg ja Megan Fox. Hämmennyin kun välillä nauratti ja välillä panetti.

Street Fighter :4:

Loistava leffa. Van dammen parhaimpia suorituksia.

Ei saakeli JP Fux, Street Fighter, Universal Soldier...you name it! Jaksatko oikeasti katsoa noita vieläkin? Mulla rupes nuo 10kertaa nähdyt faittaus-äksön -pätkät tökkiin vuosia sitten. Arvioin, että about 2015 voin fiilistellä ja katsoa uusintakierroksen noita.

Ei saakeli JP Fux, Street Fighter, Universal Soldier...you name it! Jaksatko oikeasti katsoa noita vieläkin? Mulla rupes nuo 10kertaa nähdyt faittaus-äksön -pätkät tökkiin vuosia sitten. Arvioin, että about 2015 voin fiilistellä ja katsoa uusintakierroksen noita.
Kyllähän noita jaksaa katsoa. Hyviin leffoihin ei kyllästy koskaan.

Rööperi :5:

Todella hieno elokuva! Hienot roolitukset, hyvä tarina. Pääkkönen, Frantzen ja Hietalahti osaavat näytellä, puhumattakaan Edelmannista. Veijosen esittämä poliisihahmo oli mun suosikki :)

Batman Begins :3: ½

Suunnilleen samaa tasoa dark knightin kanssa. Väriksenpelätin on varsin mielenkiintoinen hahmo.

Yksi asia mihin olen kiinnittänyt huomiota näitä uusia toiminta elokuvia katsellessa, että näissä nykyisissä elokuvissa tappelu / ammuskelu kohtaukset on aika paljon huonommin tehtyjä, kuin noissa vanhoissa klassikoissa (mm. commando, täydellinen sotilas, texas ranger jne.)

Tässäkin batmanissa kamera heilui aivan liian lähellä ja näin ollen tappelukohtauksista ei meinannut saada mitään selvää.

:offtopic: Muistatko JP FUX Lastentarhan kytän alkukohtausta, jossa Arska rynnii jonkun gansterien bilepaikkaan haulikon kanssa ja räiskii ympäriinsä? Se oli aika kovis, vai kuinka?

:offtopic: Muistatko JP FUX Lastentarhan kytän alkukohtausta, jossa Arska rynnii jonkun gansterien bilepaikkaan haulikon kanssa ja räiskii ympäriinsä? Se oli aika kovis, vai kuinka?
Kyllä muistan. Tuossa kohtaa tuleekin yksi arskan parhaista one linereista:

Low Life #1: So who are you, man?
[Kimble racks his shot-gun]
Low Life #1: Shit!
[he scrambles out of the way just before Kimble blasts the couch apart]
Detective John Kimble: I'm the party pooper.

:3: just katoin tän Taken - rainan. Hyvä suoraviivainen toimintaelokuva ja liam neeson on kova luu. sopii just hyvin sunnuntaipäivän elokuvaksi

Minun mielestä :5: arvoinen leffa :worship: Teatterissa pyörii K-13 versio MUTTA onneksi DVD/Blu-Ray:lle tulee K-18 versio!! Juonihan ei ollut mitenkään uusi, mutta Liam Neesoni teki leffasta uskottavan. Jos pääroolissa olisi ollut Steven Seagull, niin tuskin leffa olisi päässyt edes vhs levitykseen..

Mutta K-18 versiota odotellessa :rock:

saw 4

:1:MIINUS. todella paska. tälläisella logiikalla voi jatkaa loputtomiin tätä sarjaa. en suosittele kenellekkään tätä ja saw 5 en varmasti tule ikinä katsomaan.

Täytyy olla vahvasti erimieltä. SAW4 :4:

Itse en juuri jatko-osa hässäköistä piittaa, mutta SAW on rautaa. Tosin on tämäkin aikamoista lypsämistä.

SAW5:sta odotellessa :eek:

tropic thunder :2: en nauranut kertaakaan mutta jotenkin jaksoin katsoa loppuun asti

Tropic Thunder on vuoden 2008 hauskin leffa :5:. Etenkin Robert Downey jr:n näyttelmä Australialainen metodi näyttelijä jaksaa naurataa koko leffan ajan. Simple Jack on myös kyllä niin LOL ettei paremmasta väliä :hyper:

Planeettamme maa

Ostin planeettamme maa dokumentin. Sarja on BBC:n tuottama ja tehty ennätysbudjetilla. Dokumentin teko on kestänyt neljä vuotta. Boxissa on viisi levyä, jotka sisältävät 11 jaksoa ja kokonaiskesto 10h 43min. On hienosti kuvattu ja sisältää mahtavaa kuvamateriaalia. Vielä kun olisi raskinut ostaa blu ray versiona, niin olisi tuplasti hienompi. Suosittelen kaikille.

:4: ½ :thumbs:

Ostin planeettamme maa dokumentin. Sarja on BBC:n tuottama ja tehty ennätysbudjetilla. Dokumentin teko on kestänyt neljä vuotta. Boxissa on viisi levyä, jotka sisältävät 11 jaksoa ja kokonaiskesto 10h 43min. On hienosti kuvattu ja sisältää mahtavaa kuvamateriaalia. Vielä kun olisi raskinut ostaa blu ray versiona, niin olisi tuplasti hienompi. Suosittelen kaikille.

:4: ½ :thumbs:

Onko tämä se BBC ja Disneyn yhteistyö elokuva missä seurataan mm. Valaan, Norsun, jääkarhun sekä niiden poikasten matkaa? Ja sit siin on sillainen kohta kun joku linnunpoika koittaa lentää mutta tömähtää vaan maahan :(?

Täytyy olla vahvasti erimieltä. SAW4 :4:

Itse en juuri jatko-osa hässäköistä piittaa, mutta SAW on rautaa. Tosin on tämäkin aikamoista lypsämistä.

SAW5:sta odotellessa :eek:

Eikös uusin SAW ole juurikin 5?

Onko tämä se BBC ja Disneyn yhteistyö elokuva missä seurataan mm. Valaan, Norsun, jääkarhun sekä niiden poikasten matkaa? Ja sit siin on sillainen kohta kun joku linnunpoika koittaa lentää mutta tömähtää vaan maahan :(?

Ei ole Disneyn kanssa tehtyä yhteistyötä dokumenttia tehdessä (ei ainakaan ole mainintaa). Tuossa seurataan eläinten selviytymistä eri olosuhteissa ja niiden saalistamista. Jokaisen jakson perästä löytyy päiväkirja, missä kerrotaan miten kuvaukset on suoritettu.

Ei ole, mutta kyseinen leffa (Earth taisi olla nimi) koostuu ilmeisesti kokonaan Planet Earth pätkistä, ainakin kaikki trailerin osat oli siitä. Planet Earth on kyllä jotain uskomatonta, kannattaa katsoa.

Broken flowers:4:
Omaperäinen ja sydämellinen komedia elämän arvoituksista, joihin kaikkiin ei kerta kaikkiaan ole olemassa vastauksia.

Eden lake:4:
Kohtuullisen hyvin onnistunut kauhu pläjäys. Kiitokset elokuvan äärimmilleen vedetystä julmasta ja synkästä näkemyksestä

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom