Elokuva-arvostelut!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tummien perhosten koti :4:

Olipa perkeleen hyvä kotimainen elokuva.

Sweeney Todd :0:

Joopa joo.

Beowulf :4:

Yllätti tosi positiivisesti.

Iron Man :5:

Näitä lisää, nam.

Tony Stark on mies minun makuuni.

Kakkonenkin on ilmeisesti tulossa. Toivottavasti. Hyvää ainakin lupaa tämän ykkösen loppu. Jos vaikka muutaman muunkin supersankarin saisi samaan leffaan.

Teetkö mitään muuta kuin kattelet leffoja? Opiskeluja tai töitä?
En tällä hetkellä, kun käsi on murtuneena. Lähinnä vajaa kolme viikkoa on mennyt vaa leffoja katellessa ja pelaillessa.

Ens viikon tiistaina lähtee toivottavasti kipsi ja sitten pitäs taas töihin eksyä.

The Illusionist (2006)

Prestigen jälkeen tämä tuntui melko laimealta. Juonenkäänteet, vaikka olivatkin hienoja, eivät olleet läheskään niin yllättäviä, ja taikuuden ystävänä petyin hieman, kun temput oli tehty niin selkeästi digitaalisilla efekteillä. Bonusta täytyy antaa kyllä roolituksesta, sillä ei nyt tule kyllä mieleen huonoa sanottavaa näyttelijöiden suorituksista. Nortonin suorituksista olen aina pitänyt, eikä kyllä pettänyt taaskaan. Ohjaukseen vähän rotia niin avot. Ei ole sydäntä arvostella elokuvaa huonoksi, eihän se ollut sitä, muttei tämä nyt kyllä ihan kärkikastiinkaan mene.

:4: miinus

TheIllusionist.jpg

In Bruges (2008) http://www.imdb.com/title/tt0780536/
Erikoinen leffa. Lajityyppiä hankala sanoa. Colin Farrell ei pettänyt.
Tuli semmonen olo että jotain suurempia teemoja tässä ehkä käsiteltiin ja itse en niitä tajunnut.
Pitäs varmaa kattoa uudestaan mutta toisaalta ei tää niin hyvä ollut. Jos tykkäsit Match Pointista ja Cassandra's dreamista, tykkäät tästäkin.
:3:

Hiljainen maailma (Le Monde du silence) :5:

Cousteaun aikoinaan Oscarinkin voittanut dokkari syvänmerensukelluksesta yli 50 vuoden takaa on edelleen tiukkaa tavaraa. Yllättävän hyvin on kestänyt ajan hammasta ja hienoa katsottavaa vieläkin. DVD:n dubbaus, muutama "hieman" kyseenalainen menetelmä tai käyttäyminen meren eläviä kohtaan pitää kuitenkin antaa anteeksi, vaikka kieltämättä ihmetyttävät kun tietää miehen (lähinnä myöhemmät) ansiot.

18747683.jpg

Burna After Reading:1:

Ihmettelen miten Prad Pitt ja George Clooney on eksynyt tälläiseen leffaan....

Jossain älykköpiireissä näitä Coenin veljeksiä pidetään jumalina.

Ite sain muutamat naurut irti tosta, mutta muuten aika tylsää ja yliarvostettua, kuten aina:3:

Hancock (2008)

Ihan katottava leffa. Ei paras, ei ihan paskakaan minusta. Juoni oli, no... ainakin aluks omalaatuinen ja lähtökohta oli kutkuttava, ja sai siinä alussa kyllä nauraakkin. En oo oikein tykänny Will Smithin näyttelystä koskaan, mutta kyllähän sitä aina huvikseen kattoo.

:3:

hancock_trailer_willsmith.jpg

Sitä ois seuraavina listalla Fight Club (joo, on tämmönenkin kattomatta) ja Saw V, niistä sitten myöhemmin

Iron Man :5:

Näitä lisää, nam.

Tony Stark on mies minun makuuni.

Kakkonenkin on ilmeisesti tulossa. Toivottavasti. Hyvää ainakin lupaa tämän ykkösen loppu. Jos vaikka muutaman muunkin supersankarin saisi samaan leffaan.
Muistanko oikein, että lopussa puhuttiin Hulkista? Starkhan piipahti nopeasti uusimmassa Hulk-leffassa baarissa juttelemassa kenraalin kanssa. Mitään Rautamies-Hulk-kähinöitä ei saatu aikaan. Kakkos-osa tottakai on tulossa, mutta tuskin tuossakaan mitään superhirviöiden kokoonajoa nähdään.

Muistanko oikein, että lopussa puhuttiin Hulkista? Starkhan piipahti nopeasti uusimmassa Hulk-leffassa baarissa juttelemassa kenraalin kanssa. Mitään Rautamies-Hulk-kähinöitä ei saatu aikaan. Kakkos-osa tottakai on tulossa, mutta tuskin tuossakaan mitään superhirviöiden kokoonajoa nähdään.
Miusta siinä ei puhuttu mistään tietystä sankarista. Stark sanoi vain, että sinulle on tehtävä tms.

Itse jos saisin toivoa niin näkisin spider-manin ja rautamiehen samassa leffassa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom