Elokuva-arvostelut!

Grave Of The Fireflies

En ole ennen anime-leffoja kattonut joten odotukset eivät olleet kummoiset.

Tulikärpästen hauta on kuitenkin hieno, koskettava ja surullinen, toiseen maailmansotaan sijoittuva leffa.
:5:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Taken 2008

taken-2008.jpg

:3:½

Vaihteeksi ihan mukiinmenevää actionia

Kattelin tänään pienoisessa darrassa Step Brothers- leffan.
step-brothers-film.jpg

Step Brothershan siis kertoo lyhykäisyydessään kahden vielä vanhempiensa luona asuvan nelikymppisen miehen keskinäisen suhteen kehittymisestä. Miehet tuntuvat ainakin henkisesti olevan vielä ala-asteiässä, ja toiminta on sen mukaista. Yleensä ei Will Ferrellin leffat jaksa säväyttää, mutta tämä yllätti positiivisesti. Ehkä mielentilakin oli sopivan otollinen tämän tyylisen leffan katsomiseen. Ferrellin aisaparina John C. Reilly toimi kuin tauti, joka on muutenkin laatunäyttelija.
:4:

Taken 2008

taken-2008.jpg

Vaihteeksi ihan mukiinmenevää actionia

Itse annan 5 tähteä siitä syystä, että tämän elokuvan jälkeen oli sellainen lämmin olo, koska pahat jätkät sai just sitä mitä ne tilas.

Ei mitään lässytyksiä, kuten "Vaikka sinä olet pahis ja minua vituttaa niin silti minä vien sinut oikeuden eteen, enkä alennu tasollesi"

Bangkok Dangerous

BangkokDangerous-Poster-5-6-08-lrg.jpg

finnkino sanoi:
Palkkamurhaajan elämässä tapahtuu yllättävä käänne kun hän matkustaa Thaimaahan suorittamaan toimeksiantoa. Säälimätön Joe (Nicolas Cage) saapuu Bangkokiin hoitaakseen päiviltä neljä rikollispomo Suratin vihamiestä. Hän palkkaa avukseen taskuvarkaan nimeltä Kong (Shahkrit Yamnarm), josta Joella on tarkoitus päästää ilmat pihalle kun homma on hoidettu. Joe tutustuu Kongiin ja huumaantuu Bangkokista niin, että hänen suunnitelmansa menevät uusiksi.
Itse pidin todella paljon!

Tropic Thunder
Tropic_thunder_ver3.jpg

Ihan hyvä leffa, toimintaa ja komediaa!
Stiller oli hyvä.. Suosittelen katsomaan :thumbs:

e. Koeviikolla kannattaa katsoa leffoja lukemisen sijaan..:)

Keskustelua elokuvasta Taken

Itse annan 5 tähteä siitä syystä, että tämän elokuvan jälkeen oli sellainen lämmin olo, koska pahat jätkät sai just sitä mitä ne tilas.

Ei mitään lässytyksiä, kuten "Vaikka sinä olet pahis ja minua vituttaa niin silti minä vien sinut oikeuden eteen, enkä alennu tasollesi"
Toi oli kyllä todella hyvä leffa. Takuulla vuoden paras. :thumbs:

25th Hour (2002)....Tuli tälläinen mieleen jonka olen katsonut muutamia kertoja joskus, leffasta ei ole mitään huonoa sanottavaa, hyvä pätkä

On todella mainio elokuva.. ja jos on jäänyt näkemättä, niin tulee Neloselta lauantaina 13.12. klo 21:00

:thumbs:

Madagaskar 2 (2008)
Tähän ei tartte sanoo mitään :D

Katoin tätä vähän sivusilmällä, ja voi kakka. Tällaiset elokuvat ne vasta hyvää tekeekin vapaaottelulle kaikenkansan silmissä. Luulis että elokuvan tekijöillä olis jokin käsitys aiheesta, josta elokuva tehdään. Mutta ei, ei ei.
Pakko kommentoida: toi leffa on ihan vitun kauheeta kuraa, jos ymmärtää kamppailulajeista pätkääkään.
Never Back Down.

Hieno elokuva oli, kerto pojasta joka sai turpaansa aloitti vapaaottelun, hakkasi tyypit beatdownissa jne. Sitä samaa klisettä, mutta hyvin toteutettu. Tuntemattomat näyttelijät yhtä lukuunottamatta, mutta näyttelivät kuitenkin hyvin. Hienot tappelukohtaukset, mutta tosiaan, liikaa kliseitä.:4:
(American Pie - huumori) + Karate Kid = Never Back Down

:1:

Kyllähän tuon kerran katsoo mutta siinäpä se. Maailman kliseisin ja ennalta-arvattavin juoni sekä tökeröt henkilöhahmot. Myös helvetin ärsyttävää kun leffassa soitetaan taustalla jotain listahittejä! Aiheutti kyllä melkoisen repeämisen ja kun loppumylläkkään lähdettäessä pärähtää soimaan vitun Kanye West :D

Plussaa vapari-teemasta ja kahvakuulista treenimontaasissa :)
http://www.imdb.com/title/tt1023111/

MMA-aiheinen leffa. Tyypillinen b-luokan jenkkileffa joka painuu unholaan.

:2:
http://thetyrannyofevilmen.files.wordpress.com/2008/07/never-back-down-poster.jpg

Loistava ja motivoiva elokuva. Jos ja kun kukaan toistaiseksi ei ole arvostellut, täältä saa: :4:

:jahas:

Itse kyllä tykkäsin. Tuli yksi päivä jopa toiseen kertaan katsottua.

Postal (2007)

Varmaan yhteen kipeimmistä pelisarjoista perustuva komedialeffa ja vielä Uwe Bollin tekemä. Odottais, että maailman hirveintä scheisseä olisi, mutta itse asiassa leffa on suurimmaksi osaksi ihan huvittava. Vitsit on ihan helvetin loukkaavia ja härskejä (9/11 itsemurhaiskut, holokausti, uskonto nyt yleisesti...) ja leffassa näytetään sellasta, mitä missään muussa Hollywood-leffassa ei koskaan näkisi, mutta varmaan just ton takia leffa pistää hyvällä tavalla silmään olemalla 'rohkean erilainen'. Uwe Bollin ainut hyvä leffa. Ainoa johonkin peliin persutuva hyvä leffa.

:3:

The Happening

M. Night Shyamalan pätkä. Mun mielestä kaikki ko. tyypin tekemät leffat ovat yliarvostettuja ja juoneltaan hyvin keskinkertaisia. Leffoissa on monesti ihan jees idea, mutta ideaa ei ole jalostettu tarpeeksi, jotta se kestäisi koko leffan ajan. Tämäkään leffa ei ole poikkeus.

:1: ½

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom