Elokuva-arvostelut!

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Indiana Jones ja kristallikallon valtakunta.

Aika paljolti sitä mitä odotinkin, eli kaikki ennalta arvattavaa, joskaan sitä vanhaa Indiana Jones fiilistä ei tullut oikein missään vaiheessa. Ei vaan toiminut ainakaan mun kohalla.

:2:
Yks tähti siitä ettei sentään täysin ajanhukkaa ollu, toinen siit rockabilly-jäbästä

Chaos Theory
Chaos%20Theory.jpg

brian reynoldsin pätkä

Ihan jees. Puuttui kuitenkin ne suurimmat jutskat juonen kutkuttavuuden suhteen.
Irtokarkin ja sidukan kanssa :2: ½ lauantaileffana.

Taken 2008

Jestas, ei herrat pakkislaiset ole suotta kehuneet tätä elokuvaa. Pitkästä aikaa pirun tiukka toimintajännäri. Liam Neeson on niin cool että Kelvinin absoluuttinen nollapistekin on todella lähellä.
Juoni ei nyt ole päätä huimaava, mutta sehän on tarkoituskin ja ohjaajakin kyseisen seikan on ilmeiseti älynnyt elokuvaa tehdessään. Ei siinä, edellisissä arvosteluissa oli jo hyvin kiteytetty pääseikat elokuvasta. Mikäli ajattelit katsoa tänävuonna vain yhden toimintaleffan kannattaa vakavasti harkita Takenia. :4:

Wall-e
:4:

+- Alku oli leffan parasta antia, ja sitten se muuttuikin paikoitellen melko tavalliseksi piirretyksi.
+Hienosti tehty, huumoria oli mukana, erilainen piirretty, ideana loistava.
Jännä miten roboteille saa tehtyä erilaisia ilmeitä ja tunteita niin vähillä eleillä.

Katsoin juuri amerikkalaisen dokumenttielokuvan Bigger Stronger Faster.

Kertoo paljon faktaa maailman nykytilanteesta. Suosittelen kaikille saliharrastajille!
:5:
Katsoin itsekin tänään ko. pätkän ja pakko kyllä myöntää, että hyvä oli. Myönnetään myös se, että suhtauduin melko suurella varauksella dokkariin. Onneksi se yllätti positiivisesti.

Kannattaa kyllä katsoa!

Tää on ehkä enemmän arvostelu teatterista kuin itse leffasta. Vein junnun katsomaan matkaa maailman keskipisteeseen Sellon uuteen Bio Rexiin ja siellä 3D näytökseen. Tavallisessa teatterissa toi raina olisi ollut :0:, mutta tämä kombo rokkasi kyllä hyvin, etenkin kun ennen leffaa pääsi ajamaan Sega Rally kolmosta. Kokonaisuudelle :4:, mutta tosiaan suosittelen teatteria enemmän kuin leffaa.

Finnkino on Suomessa niin lähelle monopoli, että meinaan tuolla käydä jatkossakin ihan vaan kilpaillun markkinatalouden kannatuksen vuoksi.

Taken 2008

Jestas, ei herrat pakkislaiset ole suotta kehuneet tätä elokuvaa. Pitkästä aikaa pirun tiukka toimintajännäri. Liam Neeson on niin cool että Kelvinin absoluuttinen nollapistekin on todella lähellä.
Juoni ei nyt ole päätä huimaava, mutta sehän on tarkoituskin ja ohjaajakin kyseisen seikan on ilmeiseti älynnyt elokuvaa tehdessään. Ei siinä, edellisissä arvosteluissa oli jo hyvin kiteytetty pääseikat elokuvasta. Mikäli ajattelit katsoa tänävuonna vain yhden toimintaleffan kannattaa vakavasti harkita Takenia. :4:

Olen samaa mieltä. Liam Neeson oli todella vakuuttava roolissa. Olin positiivisesti yllättynyt.

:3:1/2

Taken

:3:½

Joku muu jo sanoikin, että loppu oli aivan ylisokerinen. Mimmiä ei paljon kaverin kuolema painanut. Lisäksi mua vitutti se lopputappelussa esiintyvä potku seliltään maaten taaksepäin. Niin leffakamaa kuin olla ja voi.

Muuten helvetin hyvä.

Takenin katsoin itsekin. Melko hyvä, vaikka ei tuo toista katselukertaa kyllä kestä. Jos pidit Takenista, niin luultavasti pidit myös aikoinaan
Commandosta. Entiseltä sotilaalta kidnapataan tytär ja isä lähtee pelastusretkelle, jolla sivumennen porukkaa pistetään reippain määrin kylmäksi. Molemmissa epärealistista toimintaa, mutta sekin tuntuu vain nautittavalta.

Takenin katsoin itsekin. Melko hyvä, vaikka ei tuo toista katselukertaa kyllä kestä.
Ei kestä, mutta kyllä tuo on silti toimintajännäreiden huippua.

Genren huomioon ottaen annan kyllä :4:
2748060818_1fe2cce71a.jpg

:rock:

18799873.jpg

Rise of the footsoldier ....... 8-

Olen nähnyt huonompia ja paljon parempia. Ihan hyvää tarinankerrontaa, mutta jotakin vain jäi uupumaan. Tosielämään perustuvat elokuvat ovat aina vähän niin ja näin. Mitä kerrotaan ja mitä jää kertomatta. Paljon tarinaan kuulumatonta turhaa shittiä mukana. Lisää väkivaltaa, kun kerran tarinakin on väkivaltainen...:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom