Elohiiri

  • Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Siima
  • Aloitettu Aloitettu
Liittynyt
4.5.2002
Viestejä
554
Peltohiiren paksuisessa vasemmassa habassani on viikon päivät tykyttänyt kummasti. Lihas supistelee kuin itsestään pieneltä alueelta. Kunnon puristusliikkeissä, esim. tuplahaba-jutussa taljassa, pumppi tuntuu kovempana juuri tuolla pienellä alueella.

Mistä tällainen voisi johtua ja onko muilla kokemuksia?
Reenaamista vaiva ei haittaa, mutta pistää vituttamaan...
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Saattaa johtua magnesiumin puutteesta. Haepa lisäravinnekaupasta purkki (löytyy myös tavarataloista), ei ole kallista.Lihaskrampit (eli puhekielessä suonenveto) voivat johtua myös magnesiumin puutteesta.
 
Mul on kans elohiiri yhessä ja samassa paikassa todella usein. Mun hiirulainen asuu tossa vasemman tissin alapuolella kylkiluiden päällä. Joku todella pieni vatsalihas tykyttää useasti viikossa siinä. Joskus on vittumaista yrittää nukkua, kun huomio kiinnittyy siihen tykytykseen. :p
 
JJJ gimmi faiv. Kuvailit just saman paikan missä mulla välillä on ollu elohiiri. Joskus oon nähny paidankin läpi sellasta pientä värinää siinä vatsalihaksen kohdalla. Ei varsinaisesti haittaa mutta kun huomio tupaa kiinnittymään siihen niin alkaa pitemmän päälle kyrsimään.
Nyt ei oo vähään aikaan ollu hiirulaisia, epäilen että sillon johtu siitä ettei ollu riittävästi nesteitä kehossa.... (dieetillä)

Magnesiumin lisäks B-vitskun pitäis auttaa asiaan. Bekostrongia apoteekistä ja naamariin...
 

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom