Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onkos kukaan vielä pelannut main questiä loppuun asti?
Onkos kukaan vielä pelannut main questiä loppuun asti?
Mä en oo varma, mun mielestä oon tehnyt sen loppuun asti :D
E.Mistä sen voi tietää?Mulla on aika paljon noita sivu questeja..
Siinä varmaan tulee joku samantyylinen kuten fallout 3:n lopussa miten kaikki päättyi jne? Kuvia ja tekstiä...?
[E] Ja tulihan oblivioninkin lopussa animaatiovideota yms...
Vittu mä olen pyöritelly noita saatanan oven palikoita ihan perkeleen kauan eikä se ikinä aukea. Hermo menee. Vihaan tollasia saatanan palapelitehtäviä. Yrittäny ettiä jotain logiikkaa tohon mutten tajua.
Noissa yleensä löytyy ne ratkasut palikoitten takaa tai muuten lähistöltä jostain vihjeestä. Tosin siinä suht alussa missä piti kierrättää se seinä, että sillä kädellä sen sai avattu en löytäny mistään ratkasua ja lopunkaiken meni tuurilla auki..
Se näkyy aina siinä kädessä...meet bagiin ja zoomaat siihe käteen niin siinä näkyy :::D
Ei. Hyvänen. Aika. Mikä peli. Ja just alkoi viikon syysloma.
Minkälaisen hahmon teitte? Itehän väsäsin sen kummempia miettimättä Legolas-tyyppisen jousiampujataiturin, rotuna on Wood Elf.
Ei. Hyvänen. Aika. Mikä peli. Ja just alkoi viikon syysloma.
Minkälaisen hahmon teitte? Itehän väsäsin sen kummempia miettimättä Legolas-tyyppisen jousiampujataiturin, rotuna on Wood Elf.
Onko kukaan tehnyt "A Cornered Rat" -tehtävää main questissa? Eli tämä jossa pitää etsiä Riftenin luolistoista Esbern niminen kaljupää. Mulla on tässä ongelma, jonka vähän epäilen olevan bugi. Kun puhun Esbernille siitä oven luukusta, Esbernin puheet ja tekstit livahtavat silmänräpäyksessä ohi. No, valitsen kuitenkin oikeat vaihtoehdot omasta puheesta ja nopeesti ehtii vilahtaa teksti, että Esbern päästää mut sisään selliinsä ja avaa oven. Sitten kuuluu ääntä, kun Esbern avaa oven lukot. Sitten kun yrittää avata oven ("Press E to open door"), ovi ei avaudu. Eikä tule mitään ilmoitusta miksi. Kuuluu vain pieni ääni kun yrittää avata, mutta mitään ei tapahdu. Saatana.