Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Ihan kelpo peli kyllä. Niitä isoja sällejä ei muuten kannata mennä ainakaan ihan heti häiritsemään, nimittäin jo kolme kertaa oon lentänyt kuolleena räsynukkena about 30m suoraan ylöspäin kun sellanen on mäjäyttänyt nuijalla.
Dualcasting on kyllä aika makee, kun ottaa kaks destruction taikaa samaan aikaan käyttöön. Huono puoli siinä on se, että kaveri tai oma hevonen hyppää joka kolmas kerta tulilinjalle ja saa vitunmoisen tulipallon perseeseen. Olis melkein parempi vaan juoksennella yksin tuolla.

erittäin hyvä peli! Mitä nyt muutama bugi tuli vastaan, mutta ei haittaa menoa. Kertoo jotain, kun eilen tuli totakin hiukan alle 6h väännettyä..Kysymys tälläselle elder scrolls noobille, että miten tolla dark elfillä saa lisää loitsuja? Näyttäs mulla olevan joku kirja/käärö tms. jossa on joku mulla olemassa oleva taika ja en voi sitä käyttää..Eli löytämällä? vai mitä?

Haluaako joku valaista tän taistelusysteemin hienoutta? Se on aina kiva mennä mättää 2handerillä mobia ku jätkä juoksee kimppuu käet pystyssä "ladaten" iskuansa. :D Tehokashan se kyllä on mutta pidemmän päälle ei kovin elämää ylläpitävää. Samaten tuo blokkaus on hieman hakusesa. Onko siinä joku ajoitus vai suunta vai sekä että?

erittäin hyvä peli! Mitä nyt muutama bugi tuli vastaan, mutta ei haittaa menoa. Kertoo jotain, kun eilen tuli totakin hiukan alle 6h väännettyä..Kysymys tälläselle elder scrolls noobille, että miten tolla dark elfillä saa lisää loitsuja? Näyttäs mulla olevan joku kirja/käärö tms. jossa on joku mulla olemassa oleva taika ja en voi sitä käyttää..Eli löytämällä? vai mitä?

Niitä taikoja voi ostaa. Sit kun lukee sen taikakirjan niin saa taian käyttöön. Ota myös huomioon et kaikkiin ei välttämättä riitä mana ollenkaan.

Haluaako joku valaista tän taistelusysteemin hienoutta? Se on aina kiva mennä mättää 2handerillä mobia ku jätkä juoksee kimppuu käet pystyssä "ladaten" iskuansa. :D Tehokashan se kyllä on mutta pidemmän päälle ei kovin elämää ylläpitävää. Samaten tuo blokkaus on hieman hakusesa. Onko siinä joku ajoitus vai suunta vai sekä että?

En ole tässä kahdenkäden aseilla pelannut, mutta eikös hiirtä näpäyttämällä tule sellainen nopeampi, tehottomampi lyönti? Ja niitä huutoja tosiaan kannattaa käyttää taisteluissa aktiivisesti. Blokkaamisessa ei ilmeisesti ole mitään ihmeellistä, blokkaa vain silloin kun isku on tulossa.

Niitä taikoja voi ostaa. Sit kun lukee sen taikakirjan niin saa taian käyttöön. Ota myös huomioon et kaikkiin ei välttämättä riitä mana ollenkaan.
joo, näköjään, ja tuli löydettyä muutama taika myös (tosin ei hirveän hyödyllisiä)..

Respawnaako banditit ym. jonkin ajan päästä`?Pääs käymään sillälailla, että tapoin bandit joukon ja vasta sitten otin tehtävän, jossa pitäisi tappaa se johtaja...No se makaa maassa ja ei voi tehdä tehtävää loppuun :S

Itselläni ei ainaskaan tässä parin päivän aikana ole, siellä ne makoilee puolialastomina lumimyrskyssä :D

Apuva :david:

Missä pystyn nukkumaan, että saisin ajan kulumaan nopeammin, kun koitin tuota "unrelenting force" shouttia, heti kun tapoin lohikäärmeen western watchtowerilla...

Ja sitä voi käyttää vaan kerran päivässä :david:

Eli mä oon Hrothgarissa, niiden ihme munkkiheebojen luona ja ne vaatii et rääkäsen niille, mut en pysty :david: :D

Missä pystyn nukkumaan, että saisin ajan kulumaan nopeammin, kun koitin tuota "unrelenting force" shouttia, heti kun tapoin lohikäärmeen western watchtowerilla...

Eli mä oon Hrothgarissa, niiden ihme munkkiheebojen luona ja ne vaatii et rääkäsen niille, mut en pysty :david: :D

Paina "T" ja odota, jos ei koisimaan pääse. Ja nukkumaan pääsee kaikissa kylissä ja kaupungeissa, kun ottaa huoneen jostakin majatalosta.

No ainakin shieldin ja miekan kanssa joutuu vähän taiteilemaan taistelun aikana. Ei riitä että lyö ja blokkaa vaan pitää myös bashata shieldillä vastustajaa ja horjuttaa sen tasapainoja. Sitten pari iskua ja uusi block -> bash ja taas iskuja. Aika vaikea masteroida taistelua mutta pirun hauskaa se kuitenkin on..

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Ainakin xboxilla painat selectiä niin voi odottaa vaikka 13 tuntia ja taas ja taas

Ainakin xboxilla painat selectiä niin voi odottaa vaikka 13 tuntia ja taas ja taas

Tätä huutokeskustelua nyt tuskin enää tarvii spoileriin laittaa

Tota... Ei se mikään kerran päivässä juttu ole vaan niin on ne omat jäähyajat, riippuen huudosta. Sitä Relentless forcea voi huutaa muistaakseni 15 sekunnin välein. Ei siis todellakaan tarvi aina nukkua välissä... :wall: Tai ei ainakaan mun oo koskaan tarvinnu. näät sen jäähyajan kattomalla shout-valikkoa, ja sitte ku käytät sitä niin sun kompassin ympärille ilmestyy sellanen kehä/alue joka pienenee kokoajan sivuille, sit ku se on hävinny ni voit karjaista taas.

Voi olla tietty et teil on joku eri peli.. :rolleyes:

Jooh, mulla oli joku toinen spelli käytössä sillä näppäimellä, nyt toimii...

Kiitän

Hevosen ostettua kerkesin sillä ehkä kaksi minuuttia ratsastaa, kunnes bandiittien takia jouduin nousemaan selästä ja silloin bugasi. Kukkula toimi jonkinlaisena katapulttina ja hevonen lensi älyttömässä kaaressa ja löytyi kuolleena parin kilometrin päästä :D

Hevosen ostettua kerkesin sillä ehkä kaksi minuuttia ratsastaa, kunnes bandiittien takia jouduin nousemaan selästä ja silloin bugasi. Kukkula toimi jonkinlaisena katapulttina ja hevonen lensi älyttömässä kaaressa ja löytyi kuolleena parin kilometrin päästä :D
Itelläkin käyny noin muutaman kerran, ekan kerran olin aika wtf et mihin hevonen katos..Onneks oon aina varastanu hevosen, niin taloudellista vahinkoa ei oo syntyny:).

Mitenkäs noita eri loitsuja vois bindata joihinki näppäimiin? Suht turhauttavaa yrittää favorite menusta aina jonkun loitsun laittaa päälle..Tulis ehkä hiukan useempaa loitsua käytettyäkin, kun nykyään noilla fire/shock+healing ja huudot about mennään..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom