Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Milläs vaikeustasolla pelaatte? Täällä mennään expertillä ja onhan sitä pataan tullut ihan mukavasti :D

Niin ja dark elf battlemaagi hahmona.

Mä oon niin paska, niin lähdin pelaan sillä toisiks vaikeimmalla tasolla.. :D

Tulin vaan tsekkaan, et onko täällä tullut lisää posteja, koskien tätä peliä (peli pausella) :lol2:!

Ei jumalauta, kun toi luolasto on PITKÄ!!!

Lähdin hakemaan sitä kultaista kynttä ja vieläkin samoilen noissa luolissa :lol2:!

EDIT: selvennettäköön, et ensimmäistä kertaa pelailen tämän "genren" peliä..

Tästä ei ole paluuta tosielämään!!!

Pelaako joku tätä vähänkään vastaavalla raudalla kuin meikäläiseltä löytyisi (Core2 Duo 2.93 GHz, 4GB, Radeon HD 4770 512Mb) ja jos niin pyöriikö se pelattavasti ja visuaalisesti nätisti?

Milläs vaikeustasolla pelaatte? Täällä mennään expertillä ja onhan sitä pataan tullut ihan mukavasti :D

Niin ja dark elf battlemaagi hahmona.
Outoa. Pelailen itsekin expertillä ja eka hahmoni oli dark elf battlemaagi :) Tosin vaihdoin sen ihan alussa Khajiit varkaaseen, joka ampuu varjoista jouskarilla ja viimeistelee mosat nahkahaarniskaan pukeutuneena kahdella lyömätikullaan.

No niin, pääsinpäs vihdoin ulos tuolta helvetinluolasta :D..

On tää vaan niin mahtava peli!

On kyllä noi luolastot ja rauniot vähän hienon näköisiä! Helvetin kova peli kyllä kaikenkaikkiaan, ja on vaan niin massiivinen ettei oikein osaa suuntaa päättää :D Oli muuten mukava huomata etten voi alussa heti pätkiä turpaan mitä vaan, nimittäin eksyin johonkin luolaan jossa oli trolli, ajattelin että no kyllä mä sen pieksen! Toisin kävi, mun luihu nekromanceri täyttää nyt trollin mahaa :D

Ja omg miten eeppiset musat oli kun tuli vähänki isompi ja tärkeämpi taistelu, noin sitä pitää!

Pitäis yrittää päästä sinne velhojen kaupunkiin vai mikä lie yliopisto se on.

On kyllä noi luolastot ja rauniot vähän hienon näköisiä! Helvetin kova peli kyllä kaikenkaikkiaan, ja on vaan niin massiivinen ettei oikein osaa suuntaa päättää :D Oli muuten mukava huomata etten voi alussa heti pätkiä turpaan mitä vaan, nimittäin eksyin johonkin luolaan jossa oli trolli, ajattelin että no kyllä mä sen pieksen! Toisin kävi, mun luihu nekromanceri täyttää nyt trollin mahaa :D

Ja omg miten eeppiset musat oli kun tuli vähänki isompi ja tärkeämpi taistelu, noin sitä pitää!

Pitäis yrittää päästä sinne velhojen kaupunkiin vai mikä lie yliopisto se on.

Joo ei pärjää battlemaagikaan trollille, turpaan tulee :D Kävin myös morjestaan jättejä.. vieraan varaisuus oli nolla ja kun se niiden nuija heilahtaa, niin se heilahtaa kovaa :(

Tässä vaiheessa tähän ketjuun sellainen sääntö, että ei yhtään spoileria, jotta kaikki voivat vapaasti lukea, välittämättä siitä kuinka pitkälle on pelissä ehtinyt.
Jos halutaan vinkkejä johonkin questeihin jne. niin sitä varten sitten oma ketju pystyyn.

Vaikuttaa kommenttien perusteella siltä, että aikeeni sijoittaa säästörahat koneen tehopäivitykseen ja Skyrimiin aktualisoituu hyvin piakkoin. Just kun ajattelin että jätän tietokoneen peluun vähemmällä ja lisään kirjojen lukemista + muuta harrasteita. Dammit!!! :D

Pelaako joku tätä vähänkään vastaavalla raudalla kuin meikäläiseltä löytyisi (Core2 Duo 2.93 GHz, 4GB, Radeon HD 4770 512Mb) ja jos niin pyöriikö se pelattavasti ja visuaalisesti nätisti?
Core2 Duo 2,13GHz, 4Gb ja Geforcen 8800GTS. Rujohkolta näyttää, mutta pelattavuus on kohdallaan. Luulis teikäläisen kokoonpanolla näyttävän jo huomattavasti paremmalta

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Hyvä peli, mutta tuntuu vaikeelta...Yritin jotain tehtävää tehdä ja piti päästä jonnekkin vuorelle, en mä millään löytänyt tietä sinne...Eksyn myös paikkoihin, joissa vastustajat tappavat parilla iskulla...Kai sitä pitää totutella ja kohta tietää vähän enemmän skyrimin maailmasta :)

Ilmeeni, kun jättiläinen täräytti nuijalla

getfile.php

Hyvä peli, mutta tuntuu vaikeelta...Yritin jotain tehtävää tehdä ja piti päästä jonnekkin vuorelle, en mä millään löytänyt tietä sinne...Eksyn myös paikkoihin, joissa vastustajat tappavat parilla iskulla...Kai sitä pitää totutella ja kohta tietää vähän enemmän skyrimin maailmasta :)

Tuohan se on idea, varomaton seikkailija saa seipäästä samantien. Asetuksissa on kyllä vaikeustaso säädin, jos ei millään meinaa päästä eteenpäin.

Ja Ephelle, fantasiaroolipeli, jossa tehdään avoimessa maailmassa muiden antamia tehtäviä, näin lyhyesti. Samalla kehitetään hahmoa jne. Kannattaa lukea uusin Pelit-lehti, siinä arvostelu ja Elder Scrolls -historiikki.

Tuohan se on idea, varomaton seikkailija saa seipäästä samantien. Asetuksissa on kyllä vaikeustaso säädin, jos ei millään meinaa päästä eteenpäin.

Ja Ephelle, fantasiaroolipeli, jossa tehdään avoimessa maailmassa muiden antamia tehtäviä, näin lyhyesti. Samalla kehitetään hahmoa jne. Kannattaa lukea uusin Pelit-lehti, siinä arvostelu ja Elder Scrolls -historiikki.

Kiitos! Lol, oon pitänyt itelle vaikeeta vaikeustasoa :D Just tapoin jonkun random dragonin :D
Näkeekö muuten mistään vastustajien levellejä?

Menee kyllä ehdottomasti kärkeen tämän vuoden julkaisuista! Oli kyllä melko karua, kun dragoni muutti puolet metsän asukeista hiilitangoiks.. melkein kävi sääliks niitä muuten niin helvetin ärsyttäviä susia :D

Vaikeusaste nousee aika nopeesti, etenkin jos harhailee ympäriinsä. Ekaks olin sitä mieltä et dual spellit on ihan ylivoimaiset ja nyt saa juosta kaikkia karkuun.

Leveleitä ei kai näe mistään, ihan hyvä niin mielestäni.

Onko kukaan löytänyt mistä noita malmeja saisi? (orea) Oon kovasti yrittäny hakku kädessä etsiä.

Ite oon löytänyt ainoastaan yhdestä luolasta, jostain alun läheltä. Tuntuu olevan kirjaimellisesti melko kiven alla :) Mut toi smithing on kyllä kova! Vihdoinkin jotain käyttöä noille turkiksille yms.

Mitä itse olen samoillut aika paljon (lvl 20) niin kyllä tuota orea tuntuu löytyvän aika paljon. Varsinkin kaivoksista, kannattaa kartalta katsoa, että onko luola vai kaivos, minne on menossa.

Respawnaako banditit ym. jonkin ajan päästä`?Pääs käymään sillälailla, että tapoin bandit joukon ja vasta sitten otin tehtävän, jossa pitäisi tappaa se johtaja...No se makaa maassa ja ei voi tehdä tehtävää loppuun :S

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom