Elder Scrolls V: Skyrim

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Elksu
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
No eihän tämä vitun peli toimi, kuten olin ennakkoon manaillut. On niin buginen, että jotkut scenet eivät edes ala. En pääse alkua pitemmälle ja kohta tunnin yrittänyt pelata.

+ ei asennu täällä edes kovolle, aina jämähtää 29%.

Olikos sulla boxi-versio? Itsellä asentui ongelmitta ja päivityskin ilmestyi samantien.

Juu. Pelailen nyt tallennukset puhelimessa ja puhelin kiinni boxissa. Toimii hyvin. Otin siis kovalevyn irti konsolista.
Laitoin uuden kovalevyn tilaukseen, näyttäs olevan siinä vika.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Mihin hintaan saa tietokoneen, joka pyörittää Skyrimiä? :D
Ainoa asia mitä vaadin koneeltani! !

Kyllä pyörii nätisti omalla koneella:
Q6600 3.2ghz
HD 6950
4gb ram

automaattisesti Ultra grafiikat heitti ja fps:kin pysyy nätisti samana eikä töki vaikka oiskin toimintaa näytöllä! Tietää kun konsolipeli on niin ei tämä paljoa vaadi. :) Vanhalla prossulla hyvin potkii.

Kyllä pyörii nätisti omalla koneella:
Q6600 3.2ghz
HD 6950
4gb ram

automaattisesti Ultra grafiikat heitti ja fps:kin pysyy nätisti samana eikä töki vaikka oiskin toimintaa näytöllä! Tietää kun konsolipeli on niin ei tämä paljoa vaadi. :) Vanhalla prossulla hyvin potkii.

Aika hurjaa että toi prossu toimii vielä noin tehokkaasti.

Mulla ois munkkisuu yks Q6600 myytävänä :D

Ei ole ollut kyllä tarvetta vaihtaa kun näin hyvin toiminut. Reilu 3 vuotta olisko ollut jo käytössä. Ja tämähän julkastiin varmaan joskus 2007 vuonna? Se vissiin kun on neljä ydintä niin aika paljon auttaa näissä uusissa peleissä kun vihdoinkin alkavat tukemaan tuota ominaisuutta.

Mihis hintaan sä siitä prossustas olisit valmis luopumaan? :)

Mitä tossa pelissä yritetään? Tehäänkö siinä jotain tehtäviä niin kuin HoMM:ssä aikoinaan? Vai tehäänkö sitä pelisarjaa vieläkin en tiedä :D

Viimeksi muokannut ylläpidon jäsen:
Reilu kymppikassi kaljaa ja lonkeroa. Puhelin äänettömälle ja peli pyörii :) Melko paljon löytyny sivutehtäviä ja mielenkiintoisia valintoja jatkon suhteen. Onneksi ei tarvitse heti päättää.. Saas nähdä selviääkö sittenkään baariin asti, siis oikeessa elämässä :D

Ohhoh, kun aika menee nopeasti :D!

Päivällä alotin pelailemaan ja äsken hain kaapista lisää olutta, samalla vilkaisin kelloa...

Nooh, huomenna kuuten töihin, mutta vielä on aikaa pelailla!

Milläs vaikeustasolla pelaatte? Täällä mennään expertillä ja onhan sitä pataan tullut ihan mukavasti :D

Niin ja dark elf battlemaagi hahmona.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom