Ei ne laske niinkuin aikaisemmissa TES-peleissä, nyt ne vaan jotenki resetoituu, eli et voi menettää tasopisteitä. Tällä estetään se pakkolevuttaminen kun grindataan ensin max tasolle ja sit lasketaa skillejä menemällä vankilaan ja taas grindataan
Miten noita shoutteja nyt sai Unlockattua? Olen löytäny yhteensä 5 eri shouttia, mutta unlockannu vain 2. Ja kun yritän käyttää niitä kolmea muuta, tulee valitusta että tarvitsen dragon souleja, vaikka niitä olen kerännyt 7 kipaletta. Mitä teen väärin?
Miten noita shoutteja nyt sai Unlockattua? Olen löytäny yhteensä 5 eri shouttia, mutta unlockannu vain 2. Ja kun yritän käyttää niitä kolmea muuta, tulee valitusta että tarvitsen dragon souleja, vaikka niitä olen kerännyt 7 kipaletta. Mitä teen väärin?
Mulla kans koko lauantai takana. Tämä peli ei kyllä ihan nopeasti lopu! Tullut tapettua jo useita lohhareita ja muita örmöjä ja vielä suht noob ukolla. Mutta kun nuolet on niin tappavia ;)
Nyt on pakko mennä muuttaa kaverin kämppää, jumalauta ne tulee näkee sellasen örkin sykkimässä siellä kaappia autoon, koska muuten siinä touhussa menee koko päivä eikä ehdi pelata Skairömmiä!
Joko oon onnistunut ryssiin oman hahmon ihan kokonaan tai sitten seikkailen ihan väärillä alueilla. On meinaan tullut yllättävän tutuksi tuo save - load -valikko. Jos satun yhden vastuksen voittamaan niin on tallennuksen paikka ja löysät housussa uutta kohtaamaan :D
Nyt oon onnistunt kolme dragonia kukistamaan jostain kymmenestä mitä oon kohdannut. Aina ollut townguardeja tms apuna. Ei siis todellakaan mitään helppoa miekan heiluttelua ole ollut
Ja nuo lohikäärmeet spottaavat meikäläisen kyllä ihmeellisistä paikoista..
kuten esim. yksi lohari laskeutui sinne maagikoulun pylväikkökehän keskelle, kun olin juttelemassa jollekin hepulle. Ihmettelin vaan kun äijä meni nenilleen kesken keskustelun
Tätä ketjua lukiessa olen kyllä pirun tyytyväinen, että en saanut peliä ajoissa. Ehtiipä tekemään kaikkea muuta kivaa. En mä vaan tätä olisikaan halunnut pelata.
Oli sitten viimeinen PC peli, jonka ostan fyysisenä mediana.
Joo, tiedän, että olisin voinut jo moneen kertaan ladata tämän Steamista, mutta on mulla sen verran kärsivällisyyttä, että en jaksa samaa peliä kahteen kertaan ostaa.
Ehtiihän tuota pelailla sitten myöhemminkin...
No nyt alko rullaamaan. Kiitoksia. Ja tuolla alareunassahan se lukeekin, d'oh! kumma kun en ollu aikasemmin huomannu.
Onko kellään muuten sellasta ongelmaa, ettei meinaa pystyä Shouttaamaan kesken taistelun? Äärimmäisen ärsyttävää, kun on 3 mobia kimpussa ja hakkaan koko vartaloni voimalla Z-näppäintä eikä mitään tapahdu. Pitää sprintata, avata valikko, vaihtaa taikaa tai tehdä jotakin muuta ihmeellistä, ennen kuin shoutti taas toimii.
Joko oon onnistunut ryssiin oman hahmon ihan kokonaan tai sitten seikkailen ihan väärillä alueilla. On meinaan tullut yllättävän tutuksi tuo save - load -valikko. Jos satun yhden vastuksen voittamaan niin on tallennuksen paikka ja löysät housussa uutta kohtaamaan :D
Nyt oon onnistunt kolme dragonia kukistamaan jostain kymmenestä mitä oon kohdannut. Aina ollut townguardeja tms apuna. Ei siis todellakaan mitään helppoa miekan heiluttelua ole ollut
Ja nuo lohikäärmeet spottaavat meikäläisen kyllä ihmeellisistä paikoista..
kuten esim. yksi lohari laskeutui sinne maagikoulun pylväikkökehän keskelle, kun olin juttelemassa jollekin hepulle. Ihmettelin vaan kun äijä meni nenilleen kesken keskustelun
Viimeisen lohharin minkä tapoin onnistu sillä tavalla, että se jahtas mun hevosta hullun lailla ympäri mantua, eikä koskaan osunut siihen ja mä napsin sen hengiltä noin 20-40 nuolella. Hieman oon pettynyt miten helppoja noi ovat :D
Heh niitä on kyllä vaikeampiakin, ne menee jotenki väreittäin. Jonkun värinen oli kaikkein pahin, joo tiedän auttaa hirveesti tollanen epämääräinen kuvaus :D
Heh niitä on kyllä vaikeampiakin, ne menee jotenki väreittäin. Jonkun värinen oli kaikkein pahin, joo tiedän auttaa hirveesti tollanen epämääräinen kuvaus :D
Oblivionissa pysty källityn kaman myymään ainoastaan thieves guildille. Veikkaan että skyrimissä on sama, varmaks en vanno kun en ole varkaiden kiltaan vielä törmänny.
Tarvitseeko Xbox-versio tallentaa kovolle vai lukeeko levyltä? Olisi tarkoitus hommata ko. peli, mutta nykyinen mylly on 4gb S- versio, joten pitäisikö ostaa ulkoinen kovalevy, vai pärjääkö ilman?
Tarvitseeko Xbox-versio tallentaa kovolle vai lukeeko levyltä? Olisi tarkoitus hommata ko. peli, mutta nykyinen mylly on 4gb S- versio, joten pitäisikö ostaa ulkoinen kovalevy, vai pärjääkö ilman?
Oblivionissa pysty källityn kaman myymään ainoastaan thieves guildille. Veikkaan että skyrimissä on sama, varmaks en vanno kun en ole varkaiden kiltaan vielä törmänny.
Voikos tuollaisen sneakkaavan jousimiehen ja dual wield -meleen jotenkin yhdistää? Light armoreilla varmaan. Alkoi kuumottaa tämä peli ja pitänee hakea huomenna gigantista. Onnistuisikos tuollainen hahmo?