Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Onneksi meidän porukat ei oo niin rajoittuneita, että olisivat yrittäneet ihQprinsessa rooliin mua tunkea :D Kyllä nuo kaikki heman-ukkelit, sotaleikit, jalkapalloilut, vuorenvalloitukset yms. oli ihan mahtavaa aikaa!Poikien lapsuus > tyttöjen lapsuus?
Barbit on tylsiä jne.
off-topic:koska se nuoruus sitte loppuu? Ite oon nyt jo/vasta 19 ja alle vuos ni 20 :itku: Ei huvita olla näin vanha. "nykyään pitäis olla kaikenmaailman tyttöystäviä ja jatko-opiskelupaikkoja", niinku joku sano...
hehe, hyvin sanottumutta vitunko kiire tässä on valmiissa maailmassa.
Sama täällä. Kakarana sitä kuvitteli olevansa lähes kuolematon, eikä osannut murehtia seuraavaa karkkipäivää kaukaisempia asioita. Ala-asteen jälkeen olen lähinnä keräillyt komean kokoelman pettymyksiä, tehnyt toinen toistaan älyttömämpiä valintoja, vilkutellut iloisesti ohikiitäville tilaisuuksille ja torpedoinut omat mahdollisuuteni edes etäisesti tyydyttävään tulevaisuuteen :dance:Saa ehkä minut kuulostamaan turhan masentuneelta, mutta lapsuus. Yläasteelle siirtymisestä lähtien oikeastaan kaivannut sitä.
Sama täällä. Kakarana sitä kuvitteli olevansa lähes kuolematon, eikä osannut murehtia seuraavaa karkkipäivää kaukaisempia asioita. Ala-asteen jälkeen olen lähinnä keräillyt komean kokoelman pettymyksiä, tehnyt toinen toistaan älyttömämpiä valintoja, vilkutellut iloisesti ohikiitäville tilaisuuksille ja torpedoinut omat mahdollisuuteni edes etäisesti tyydyttävään tulevaisuuteen :dance:
Kyllähän sitä livakampi ja peruspositiivisempi tyyppi ehtisi vielä yhtä ja toista, mutta omalla kohdallani on valitettavan mahdollista (ellei peräti todennäköistä), että kaikki oikeasti hauska ol ja män aikaa sitten. Ei kai auta kuin fiilistellä niillä vapauttavan vastuuttomilla toukkavuosilla ja opetella uskomaan uudestisyntymiseenJa Maddox: sinä olet vasta 22! Minä aloin tehdä niitä oikeita valintoja vasta muutama vuosi tuosta vanhempana;). Sinullahan on aikaa muuttaa tulevaisuuttasi vaikka kuinka monesti:thumbs: