Elämä ilman TV:tä

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja S0874
  • Aloitettu Aloitettu
Ei tuu paljo telkkua katottua kun työajat on mitä on... Viikonloppuisin pitää nähdä kavereita ja ehkä vanhemmillakin poiketa niin siinä ei paljo kerkee istahtaa töllön etee... Mutta ei haittaa yhtää!

protsku sanoi:
Koska muuten luitte viimeksi kokonaisen kirjan? ;)

Intissä noin vuos sitte :D

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Kyllähän tuota televisiota tulee aamulla katottua samalla kun valmistelee töihin lähtöä (n. 15 min) ja yleensä sitten illalla kun on käyny salilla tai heittelemässä (2,5-4 h).

protsku sanoi:
Koska muuten luitte viimeksi kokonaisen kirjan? ;)

Joku koulukirja on tullut viimeksi luettua. Ja siitähän nyt on jo jonkin aikaa. Enkä voi väittää, että yhtäkään koulukirjaa olisin koskaan kunnolla lukenut.. :rolleyes:
Nyt mulla on ollut viimeiset puoli vuotta joku kirja kesken.. Olen päässyt sivulle 16 asti. :D Pitäis kai ryhdistäytyä ja lukea se kirja. :whip:

protsku sanoi:
J Luvut puhuvat puolestaan. Koska muuten luitte viimeksi kokonaisen kirjan? ;)
viimeeks luin mötley cruen törkytehtaan toista kertaa :D sitä ennen luin muistaakseni punaisen suden.
tällä hetkellä luen Kiss-Maskin takaa.
mikäs tän kysymyksen pointti oli? :rolleyes:

TV mai ääs.

Kesän aikana katsoin pari toisesta maailmansodasta kertovaa dokumenttia, ja hieman urheilua. Paremmalla puoliskolla on ärsyttävä tapa katsoa telkkaa "muuten vain".

Nyt syksyn aikana on kyllä tullut jonkin verran töllöä katsottua, mutta todella valikoivasti. Katson aina TV ohjelmasta, että tuleeko sieltä mitään järkevää. Sitten vasta jos joku oikeasti kiinnostaa, avaan telkkarin.

Leffoja sen sijaan katson todella paljon. Joskus on mukava pariksi tunniksi syventyä laatuviihteeseen. Siis mielestäni telkkari on laitteena ihan hyvä, mutta "tapakatsominen" on tosi passivoivaa.

Nyt on kiikarissa muuttaa uuteen asuntoon. Sinne suunnittelin, että erikseen TV/teatteri-huone. Ei mene kaikki kaverien kanssa vietetyt illat töllön vahtaamiseksi.

hash pipe sanoi:
Aivotyöskentelyn kannalta. Kirjoja lukiessa pitää käyttää omaa mielikuvitusta.
Aivot rullaa täysillä koko päivän, pitää niille nyt sentään joskus antaa lepoakin :)

Todella vähän tulee telkkariohjelmia katsottua, eipä taida tulla yhtään sarjaa mitä seuraisin tällä hetkellä. Leffat joitan katson on joko omia DVD elokuvia tai sitten DivX pätkiä, joten sitäkautta telkkarille on käyttöä. Emäntä katsoo aika paljon erilaisia sarjoja, mä taas kulutan aikaani enemmän tän netin ääressä.

3 vuoteen en ole tv:stä katsonut kun 2-3 dvd leffaa, tv ohjelmat ei kiinnosta tippaakaan, enkä ole toisaalta ehtinytkään katsella...
Menen ennemmin leffateatteriin hyvässä seurassa :)

Mulla ei ole telkkaria, mut koneella on dvd-varustus. Tösöä en tarvitse ollenkaan eikä se haittaa yhtään. Joskus olin salkkareihin koukussa ja se oli ihan helvettiä:D
Joskus porukoilla käydessä saatan tuijottaa telkkaria tyhjin silmin pari tuntia:D

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom