Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Fucit sanoi:Mua häiritsee tässä teeveen hävityksessä se, että missä sitä pleikkaa sit pelataan?
;)
mxm sanoi:Eiche on kyl oikeassa, jos on kaveriporukalla istumassa iltaa niin tv pilaa tunnelman aika totaalisesti. Aina löytyy joku, joka haluaa katsoa tosissaan jotain ohjelmaa ja muiden pitää olla hiljaa. Iltamissa onkin parempi ihan suosiolla ottaa tv:n töpseli seinästä.
JPK sanoi:On ollut telkkarittomia vuosia minunkin elämässäni. Silloin tuli soiteltua kitaraa aivan sikana (4-10h/päivä) ja tietokone oli ainoastaa nuotteja ja musiikkia varten auki.
Peppe Halti sanoi:Ennen minulla oli sky ja yli parisataa kanavaa, mutta nyt niitä ei edes kaipaa.
Eleonoora sanoi:Tekeekö joku yli parilla sadalla kanavalla jotain??
Eleonoora sanoi:Tekeekö joku yli parilla sadalla kanavalla jotain??
Fucit sanoi:Mua häiritsee tässä teeveen hävityksessä se, että missä sitä pleikkaa sit pelataan?
;)
reinhardt sanoi:Erityisen ärsyttävää on, jos rakkaat ystäväsi ihan oma-aloitteisesti lupaa kysymättä menevät avaamana telkkarin. Ja alkavat katsoa salkkareita tai muuta kivaa, mitä itse et voi sietää.