Eipä lennä laatta enää jalkapäivänä!!!

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Pomme
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Pitkän aikaa mun jalkatreenit päätty siihen että viimeistään toisen liikkeen aikana (joka on prässi) piti mennä laattaamaan. Joskus tui niin huono olo että jouduin jäämään pukuhuoneeseen makaamaan pitkäksi aikaa.
NYT olen huomannut että jos syö ennen treeniä pelkkää kaurapuuroa ja TUOREMEHUA niin laatta ei lennä!!! Jos taas juon puuron kans maitoa niin lexa lentää.
Joskus laatta lensi myös selkäpäivänä. jos tein/teen maastavetoa ja kulmasoutua käsip.

2h syömättä ennen treeniä, korkeintaan jotain training loaderia, niin ei laatta lennä. En tajua, miksi on pakko syödä just ennen treeniä. Ite en pystyisi tekemään mitään jos en noudattaisi tota 2h sääntöä.

jotain..

Originally posted by meitsi
millanen tauko sulla on ollut syömisessä ennen treeniä?

Ps. tähän kuuluisi treeni/ravinto-osiolle.

------------------------------------------------------------------------------------

jotain pari tuntia pidän nyt ton puuron syömisen jälkeen taukoa ennen kun meen salille. Aikaisemmin kun söin muuta, niin kokeilin eri mittasia taukoja, mutta aina ne treenit päätty laattamiseen joskus en saanu tehtyä kuin pari kyykky sarjaa. Monenlaista tankkaussysteemiä oon kokeillu mutta tää on ainut mikä "toimii". Muina paitsi selkä ja jalkapäivinä, voin syödä vaikka tuntia ennen treniä ja ihan mitä vaan, ei lennä laatta. käsipäivänä voin syödä vaikka pizzaa sarjatauoilla, eikä tuu huono-olo!

Vaikuttaisi siltä, että raskaissa liikeissä maitohapot nousevat niin korkealle tasolle, että se aiheuttaa oksun lentämisen.

Oletko lämmitellyt kunnolla ennen kovia prässisarjoja ?
Ravintoa ei tosiaan kannata nauttia pariin tuntiin ennen kovaa treeniä

Tää on ilmeisesti melko yksilöllistä... itellä ei tuota mitään ongelmia treenata vaikka vain puol tuntia kunnon syömisen jälkeen. Tosin yleensä koitan pitää vähintään tunnin väliä.

Lämmittelen

Originally posted by Dbol
Vaikuttaisi siltä, että raskaissa liikeissä maitohapot nousevat niin korkealle tasolle, että se aiheuttaa oksun lentämisen.

Oletko lämmitellyt kunnolla ennen kovia prässisarjoja ?
Ravintoa ei tosiaan kannata nauttia pariin tuntiin ennen kovaa treeniä

Poljen kuntopyörää 10min ennen treeniä jonka jälkeen teen kyykyä ainakin 2 sarjaa ja sitten vasta prässin, eli pitäs olla lihakset lämpiminä, kun hikikin virtaa norona.

Todennäkösin syy tähän et tulee huono olo on se että veren sockeri arvot menee liian alas, eli syö vaikka yks suklaa patukka ennen treeniä. Todennäkösesti sulla ei sen takia laatta lentänyt ku joit appellsiini mehua jos on aika paljon sockeria....

Itsellä on joskus ollut sama ongelma, eka luulin sen johtuvan thermogeeneistä, mutta sitten tajusin kun olin juonut palautus juoman ni tila helpotti puolen tunnin sisällä.:kippis1:

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Kiitti, huomasin...

Originally posted by Loadmaster
Todennäkösin syy tähän et tulee huono olo on se että veren sockeri arvot menee liian alas, eli syö vaikka yks suklaa patukka ennen treeniä. Todennäkösesti sulla ei sen takia laatta lentänyt ku joit appellsiini mehua jos on aika paljon sockeria....

Itsellä on joskus ollut sama ongelma, eka luulin sen johtuvan thermogeeneistä, mutta sitten tajusin kun olin juonut palautus juoman ni tila helpotti puolen tunnin sisällä.:kippis1:

Huomasin eilen selkäpäivänä, kun söin puuron kolme tuntia ennen treeniä että heikotus ja huono-olo iski. Se taitaa tosiaan johtua alhaisesta verensokerista, PAITSI vaikka joskus oon ottanu 1-2 tuntia ennen treeniä 1.5dl maltoa 2dl heraproteiinia, pari teelusikkaa kaakaojauhetta veteen sekoitettuna ja banaania, seurauksena on ollut lexaaminen. Arvelisin tämän johtuvan siitä että malto on lyhyt ketjuisempaa hiilaria (tai jotain) kuin kaurapuuro, joka tietaakseni "luovuttaa" tasaisesti ja pitkään hiilaria käyttöön. Vai mitä mieltä?

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom