Eilinen Kellopeli appelsiini

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ko. äijän vaatetuksesta tuli mieleen Arnold @ Pumping Iron.

On se vaan loistava leffa tuo Kellopeli Appelsiini.

No jaa...Oli aamulla kyllä semmonen fiilis et olis voinnu olla
katsomatta tän kyseisen leffan :rolleyes:

Siitä bodarista on mainittava että hän on David Prowse - mies Darth Vaderin asun sisällä. Muuten Kellopeliappelsiini on mielestäni erittäin huono. Sekottaako ihmiset oudon leffan hyvään leffaan vai mistä on kyse?

kyllä tuli katottua elokuva nimeltä kellopeliappelsiini ja täytyy sanoa että hieman outo oli.

Olen aina miettinyt että mikä kyseisessä pätkässä viehettää, kerran nähneenä sanoisin että todella outo :confused:

Joo täytyy sanoa, että nuoa Kubrikin leffat on katsottava pari kertaa, että ne voi ymmärtää. Jos edes ymmärtää senkään jälkeen. Ei se vaan kolahda kaikille.

Loistava

Olen nähnyt sen joskus vuosia sitten, otin nauhalle ja katson uudestaan. Eka kertakin kyllä jäi mieleen ja se on jo paljon. Jos elokuva onnistuu jotenkin herättämään tunteita tai ajatuksia, se on hyvä. Tyhjänpäiväistä ja mitäänsanomatonta kuonaa on tv:n leffaillat täynnänsä.

Hohohoho. Vaikka Stanley Kubrik olisi ohjannut Rambo 4:n, jossa Sepi Kumpulainen olisi näytellyt Ramboa ja Vesa Vierikko miinakoira Rin-tin-tiniä, niin tekopyhät ihmiset ympäri maan olisivat ylistäneet tuon leffan maasta taivaaseen. Onhan se Kubrikin leffa! Eyes Wide Shut oli muuten todellakin nimensä veroinen elokuva. Tylsä, väsyttävä ja mainitsinko jo tylsän?

Edit: niinjuu, Hohto todellakin oli hyvä!

Itseänikin joskus ihmetyttää jopa joidenkin elokuvakriitikoiden tyyli: "onhan tuota pakko kehua, ettei kukaan leimaa juntiksi/typeräksi..."

Tietysti, onhan nämä nimenomaan makuasioita.:D

Hohto on todella hyvä horror-pätkä.

Kellopeliappelsiini on hyvä leffa!!

Avaruusseikkailu hieno, mutta aika pirun tylsä!!

Stanley Kubrick=Nero
Poikkeus yleisestä tuotannon tasosta on Eyes Wide Shut, jonka leikkaamiseen herra Kubrick ei päässyt osallistumaan. Yksi parhaista menetettiin liian aikaisin:(

Mulle ei kanssa uppoa kubrickin tuotanto.. Liian taiteellista "paskaa". Parikin kertaa oon yrittäny kattoa avaruusseikkailun ja kellopelin, ja joka kerta on jäänyt katsomatta. Hohto on minunkin mielestä hyvä ja full metal jacket loistava! eyes wide shut oli myös katsottava, mutta ei minun mielestä mikään mestariteos.

Tuntuu että kubrickin leffoja pidetään hyvinä vain siksi kun ne ovat kubricin leffoja. Makuasioistahan ei voi kiistellä, mutta itse en tykkää.

eyes wide shut oli mielestäni kanssa huono, mutta clock work orange on kyllä mielettömän hyvä samoin hohto joka on kunnon kauhuleffa eikä mitää teinikauhupaskaa tyyliin screamit yms.

Originally posted by Tomi
Hohohoho. Vaikka Stanley Kubrik olisi ohjannut Rambo 4:n, jossa Sepi Kumpulainen olisi näytellyt Ramboa ja Vesa Vierikko miinakoira Rin-tin-tiniä, niin tekopyhät ihmiset ympäri maan olisivat ylistäneet tuon leffan maasta taivaaseen. Onhan se Kubrikin leffa! Eyes Wide Shut oli muuten todellakin nimensä veroinen elokuva. Tylsä, väsyttävä ja mainitsinko jo tylsän?

Itse toteaisin samaa herrasta nimeltä Pier Paolo Pasolini, jonka leffat ovat hienopersekriitikkojen taivaaseen saakka ylistämiä. Todellisuudessa ne ovat tekniseltä tasoltaan, ohjaukseltaan ja näyttelemiseltään aivan onnettomia.

Kriitikot tietysti rakastavat Pasolinia, koska pitävät häntä niin "taiteellisena" ja varmaan sekin auttaa, että hän oli vasemmistolainen, homo ja italialainen.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom