No tääl on yks pöljä, joka syö jo toista purkkia ternimaitokapseleita.
Onhan sitä joka paikasta kuullu, miten ternimaito vaikuttaa, mutta henkilökohtasesti mä en oo huomannu mitään kummempaa vaikutusta. Tai no, sanotaanko nyt näin et olen kyllä ehdottomasti huomannu positiivisia vaikutuksia kehossani, MUTTA en olis niinkään varma, et ne on ternimaidosta peräisin... Joskus samoihin aikoihin ku alotin niitä syömään, ni uudistin myös ruokavaliotani, eli rasvoja ja protskuja lisää ja yleensäkin lisäsin energiansaantiani. Olo on siis hyvä, mut mulla on vahvasti sellanen käsitys et se on tosta ruoasta peräisin... tiedä sitte?
Olen myös tosi harvoin kipeä, joten eipä siinäkään korjaamisen varaa...
Ja en aio enää ton purkin jälkeen ostaa uutta, katotaan et huomaako sitä missään ettei niitä enää ota. Jotenkin sen eka purkin jälkeen vaan kuvittelin, etten "uskalla" niistä luopua, jos ne kuitenkin on tän hyvän olon ainekset... ja pöh.
Hintaa kapseleilla on todella paljon, joten sekin vaikuttaa asiaan, 40 eurolla saa jo ison kasan ruokaa tai vaikka lisäravinteita!
Parilta muulta taholta olen kuullut mm. univaikeuksien katoamista, yleistä pirteyttä, näön parantumista, hiusten vahvistumista... mjaah.