Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Zentic sanoi:Oiskohan tuota treeni taustaa yhteensä 4-6kk, mutta se on ollut sillälailla syksystä asti, että 2kk treeniä ja pitkä tauko ku melkein aina on pukannu ylikuntoa joten seurauksena rupesi kyllästyttämään treenit. Nyt olen päättänyt ettei viikon pitempiä taukoja tule.
45-60min treenit joka kerta ja massa jakso menossa jossa treenaan 10-12 toistoilla.
Tuliskohan hikeä pintaa jos alussa polkis pyörää 7-10min?
Missukka sanoi:IMO kuntopyörä ei ole paras lämmittelyyn, onko muita lämmittelyvekottimia käytettävissä? Pyöräillessä vaan jalat liikkuu, kun taas esim. crosstrainer on monipuolisempi ja nostaa sykkeen ja hien pintaan nopeammin.
ak8400 sanoi:Voithan koittaa vetää esim kofeiinia. Juo kahvia tai ota pari kofi tabsia ennen treenejä niin pitäisi alkaa hikeä jo pukkaamaan ;)
Timba79 sanoi:Tauriini auttaa myös hikoilussa. Kofeiinitabut + tauriini ja hiki lentää varmasti enemmän.
Zentic sanoi:Kofeiinitabut ja tauriinin olen ajatellut ottaa treeneihin mukaan. Onko kofeiinitabuja myynnissä pakkiksella? Ite en ole kyllä nähny niitten olevan myynnissä.
Kahvia ei kärsi ottaa ennen treenejä, muuten se vatsa on sekaisin treenien aikana.
3,5 euroa kylläkin. ;) Joo tänään tein etureisi- ja pohjetreenin. Ennen treeniä 2kpl kofutabuja ja 3g tauriinia, ilma kohtuu lämmin. Hiki kyllä lensi, olin aivan läpi märkä ku treeni oli tehty, piti nopeaa mennä suihkuun että ei vilustu.Timba79 sanoi:Eipä kofutabuja myydä muualla kun apteekissa. Ja yleensä eivät ole esille, eli pitää henkilökunnalta pyytää. 100 kpl maksaa vajaat 4 euroa, eli halpoja ovat.