Ei sisään, koska omistan pallit

Eilen oli kaverilla 19 vuotis synttärit, ja päätimme lähteä juhlimaan helsingin yöhön. Seurueeseen kuului minun lisäkseni neljä tyttöä, joista yksi siis 19 ja loput 18.
Suuntasimme erääseen keskustan ravintolaan, johon kuvittelimme viikolla olevan 18 v. ikäraja. Ja paskat..
Kun kaverini olivat päässeet sisään annoin paperini portsarille, ja keskustelu oli suunnilleen seuraavanlainen:

minä: "Oikein hyvää iltaa" (ojensin paperit)
portsari: (katsoo papereita hetken) "Sori, mut jätkiltä on tänne 22v. ikäraja"
minä: "No mutta mähän oon näiden kauniiden naisten seurassa (osoitin kavereita)"
portsari: "Silti ikäraja 22"
minä: "Älä nyt jaksa, kaverilla on sentään synttärit" (synttärisankari hymyilee portsarille kauniisti, ja yrittää vakuttaa kuinka synttäreiden kunniaksi minut voisi päästää sisään)
portsari: "Kaikilla on joskus synttärit"
(mumisin jotain epämääräistä, ja näytin varmasti aika turhautuneelta)
portsari: "Tuolla vähänmatka päässä on Opera, se on teille teineille sopiva paikka" (tästä vähän loukkaannuin, just päässy sentään aikuisen ikään.. :D)
minä: "Päästithän sä noi tytötkin, enhän mä nyt kauheesti voi niistä poiketa..)
portsari: "Sulla on pallit"

Tästä perustelusta menin aivan sanattomaksi, ja lähdimme toiseen baariin.
Vähän vaa ihmetyttää et keskiviikkona niillä ois niin paljon ihmisiä, että vois käännyttää viisi ihmistä pois vain yhden "teinin" taikia..

No.. ikäraja on ikäraja, mut kai siitä pystyis pikkasen joustamaan..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Originally posted by sintti
Pystyisiköhän tuollaisessa tilanteessa syyttämään sukupuolisesta syrjinnästä.

Eiköhän se Suomessa onnistu. Jos ei vielä, niin hoidetaan laki niin, että onnistuu. Eduskunnassa istuu kuitenkin niin moni pienen ihmisen avulla....Eiku asialla.:arvi:

Eikös se ole niin että ravintolalla (pokella) on oikeus valita asiakkaansa? Jos ravintoloitsija katsoo että nurkissa pyörivät teinit eivät sovi lafkan imagoon tjsp niin heitä ei päästetä sisään... Ravintolathan eivät ole julkisia tiloja.

Kivaa tai reiluahan se ei ole mutta... tervetuloa aikuisten ihmisten maailmaan.

:nyyhky:

Viisaammat korjatkoon.

Tiikerin poket olivat parhaimmillaan tässä jokin aika sitten telkusta tulleessa extreme duudsoneiden jaksossa :D

Niin se vaan on. Baareilla on oikeus valita asiakkaansa ja käännyttää vaikkapa väärän ulkonäön tai vääränlaisten kenkien takia. Joillakin portsareilla sadistinen tapa käyttää tätä valtaa ihan vaan vittuillakseen.
Ja kyllähän se vaikuttaa jos on pallit. Esim. muillamailla asustellessani lähdimme porukalla baariin jossa ikäraja oli huikea 25 naisille ja 27 miehille. Paperit tottakai tsekattiin ja minä 19wee pääsin sisään mutta miespuolinen kaveri 24 ei.

Originally posted by Mäntti
Baariin mennään naisten takia, myös 18-vuotiaat kelpaa. 19-vuotiaista nobody-äijistä taas on harvoin hyötyä, useinmiten vain haittaa.

Originally posted by HooEee
No ei tullu Mänttille mieleen vilauttaa 20€ seteliä?
Ei se sen kummallisempaa ainakaan mun aikana ollu.

Portsarille voi loppujen lopuksi olla paljon hyödyllisempää, jos vihjaiset sille vaikka jostain hyödyllisestä kirjasta tai amiksen (AMK) pääsykokeista.

Re: Re: Ei sisään, koska omistan pallit

Originally posted by HooEee
No ei tullu Mänttille mieleen vilauttaa 20€ seteliä?
Ei se sen kummallisempaa ainakaan mun aikana ollu.

Eipä tullu mieleen.. Mielummin kuitenkin vaihan baaria ja tuhlaan sen 20 € viinaan.. :)

Originally posted by Jortsu
Baariin mennään naisten takia, myös 18-vuotiaat kelpaa. 19-vuotiaista nobody-äijistä taas on harvoin hyötyä, useinmiten vain haittaa.

Mut jos ne ois päästäny mut, ois ne samalla saanu neljä 18 v. tyttöä.. ;)

Originally posted by Hannibal
Portsarille voi loppujen lopuksi olla paljon hyödyllisempää, jos vihjaiset sille vaikka jostain hyödyllisestä kirjasta tai amiksen (AMK) pääsykokeista.
Äläs nyt. Mä tiedän ainakin kolme pokea, jotka opiskelevat yliopistossa. Yksi heistä oikiksessa neljättä vuotta. :rolleyes:

Re: Re: Re: Ei sisään, koska omistan pallit

Mut jos ne ois päästäny mut, ois ne samalla saanu neljä 18 v. tyttöä.. ;)
Niitä tyttöjä ei ois kuitenkaan kukaan saanut lähestyä kun sä olit lauman uros. Ei hyvä.

Originally posted by Tomi
Äläs nyt. Mä tiedän ainakin kolme pokea, jotka opiskelevat yliopistossa. Yksi heistä oikiksessa neljättä vuotta. :rolleyes:

Minäkin tiijän, vaikka mulla on aika vähän pokekavereita. Mutta kyllä tuo ehottamani strategia voi johtaa loppujen lopuksi pitkässä juoksussa aika suurella todennäköisyydellä siihen, että kaikilla on kivaa, mänteillä ja portsareilla.

Re: Re: Re: Re: Ei sisään, koska omistan pallit

Originally posted by Jortsu
Niitä tyttöjä ei ois kuitenkaan kukaan saanut lähestyä kun sä olit lauman uros. Ei hyvä.

Totta, mä oon niin iso ja pelottava. Muut uroksethan ei mun haaremiin koske :curs:

Tähän olisi pitänyt heittää jokin naseva one liner, kuten : "sulla vissiin ei" tai "niin on, mistäs sulle saatais". Aina pitää saada sanottua viimeinen sana.

Re: Re: Ei sisään, koska omistan pallit

Originally posted by Tahvo Tohveli
Tähän olisi pitänyt heittää jokin naseva one liner, kuten : "sulla vissiin ei" tai "niin on, mistäs sulle saatais". Aina pitää saada sanottua viimeinen sana.

"Päästä silti sisään, kyllä ne sullakin vielä laskeutuu"?

"No, palauttelut ens kerralla kunnolla, eiks joo? Mut ovi auki, täällä hauki?"?

Olin niin valmistautunu kerranki käyttäytymään kunnolla juodessa, että epäasiallisten möläytysten päästäminen tuntemattomille ihmisille ois vaatinu pohjiks muutaman kaljan enemmän.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom