Eilen oli kaverilla 19 vuotis synttärit, ja päätimme lähteä juhlimaan helsingin yöhön. Seurueeseen kuului minun lisäkseni neljä tyttöä, joista yksi siis 19 ja loput 18.
Suuntasimme erääseen keskustan ravintolaan, johon kuvittelimme viikolla olevan 18 v. ikäraja. Ja paskat..
Kun kaverini olivat päässeet sisään annoin paperini portsarille, ja keskustelu oli suunnilleen seuraavanlainen:
minä: "Oikein hyvää iltaa" (ojensin paperit)
portsari: (katsoo papereita hetken) "Sori, mut jätkiltä on tänne 22v. ikäraja"
minä: "No mutta mähän oon näiden kauniiden naisten seurassa (osoitin kavereita)"
portsari: "Silti ikäraja 22"
minä: "Älä nyt jaksa, kaverilla on sentään synttärit" (synttärisankari hymyilee portsarille kauniisti, ja yrittää vakuttaa kuinka synttäreiden kunniaksi minut voisi päästää sisään)
portsari: "Kaikilla on joskus synttärit"
(mumisin jotain epämääräistä, ja näytin varmasti aika turhautuneelta)
portsari: "Tuolla vähänmatka päässä on Opera, se on teille teineille sopiva paikka" (tästä vähän loukkaannuin, just päässy sentään aikuisen ikään.. :D)
minä: "Päästithän sä noi tytötkin, enhän mä nyt kauheesti voi niistä poiketa..)
portsari: "Sulla on pallit"
Tästä perustelusta menin aivan sanattomaksi, ja lähdimme toiseen baariin.
Vähän vaa ihmetyttää et keskiviikkona niillä ois niin paljon ihmisiä, että vois käännyttää viisi ihmistä pois vain yhden "teinin" taikia..
No.. ikäraja on ikäraja, mut kai siitä pystyis pikkasen joustamaan..
Suuntasimme erääseen keskustan ravintolaan, johon kuvittelimme viikolla olevan 18 v. ikäraja. Ja paskat..
Kun kaverini olivat päässeet sisään annoin paperini portsarille, ja keskustelu oli suunnilleen seuraavanlainen:
minä: "Oikein hyvää iltaa" (ojensin paperit)
portsari: (katsoo papereita hetken) "Sori, mut jätkiltä on tänne 22v. ikäraja"
minä: "No mutta mähän oon näiden kauniiden naisten seurassa (osoitin kavereita)"
portsari: "Silti ikäraja 22"
minä: "Älä nyt jaksa, kaverilla on sentään synttärit" (synttärisankari hymyilee portsarille kauniisti, ja yrittää vakuttaa kuinka synttäreiden kunniaksi minut voisi päästää sisään)
portsari: "Kaikilla on joskus synttärit"
(mumisin jotain epämääräistä, ja näytin varmasti aika turhautuneelta)
portsari: "Tuolla vähänmatka päässä on Opera, se on teille teineille sopiva paikka" (tästä vähän loukkaannuin, just päässy sentään aikuisen ikään.. :D)
minä: "Päästithän sä noi tytötkin, enhän mä nyt kauheesti voi niistä poiketa..)
portsari: "Sulla on pallit"
Tästä perustelusta menin aivan sanattomaksi, ja lähdimme toiseen baariin.
Vähän vaa ihmetyttää et keskiviikkona niillä ois niin paljon ihmisiä, että vois käännyttää viisi ihmistä pois vain yhden "teinin" taikia..
No.. ikäraja on ikäraja, mut kai siitä pystyis pikkasen joustamaan..