Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Noh noh, kaveri sentään luulee olevansa oikealla asialla, mikäs sinun motiivi tähän viestiin oli? Ja edelleen rotannaamalle, niinkuin moni on jo sanonut, proteiinia ja kaikkia muitakin lisäravinteita löytyy tavallisestakin ruuasta ja siinä vaiheessa kun niitä ei saa tarpeeksi turvaudutaan lisäravinteisiin. Toki moni käyttää niitä vaikkei tarvetta olisikaan, mutta ei se sitä vaaralliseksi tee. Lisäravinteet, kuten ihan mikä tahansa muukin elintarvike, kuormittaa elimistiö jos niitä liikaa ahmii.
.
Esim. Voimamies Magnus Samuelsson, syö päivittäin 8500 kaloria, ei suinkaan pelkkää solid foodia, vaan myös jauhoja, koska kukaan ei viitsi turhaan syödä sellasia määriä ruokaa kun samat aineet saa lisäreistä, ja Juha Matti Räsänen vetäsee kuussa 25 kiloa maltoa ja heraa, että niin, mee sanoo niille, et älkää syökö noita. Asia on sama, oli kyseessä sitten John Holmes, voimamies, 30 vuotias kokenut boadri mies tai teini.
JepJep. Vaikka itsellä on niin lääke- kuin liikuntatieteenkin opinnot vielä vaiheessa niin voisin vaikka väittää että asia ei ihan noin mene. voimamiehellä & 30v bodarilla lisäravinteiden hyöty on ehdoton, kuten lisäravinteista voi mahdollisesti olla hyötyä myös teineille. Mutta ne haitat.. - 25 kiloa kuussa lisäravinteita 14-v kaverille ja aletaan kattomaan mistä kana pissii.
Hauskaa huomata juuri 15-18v kavereiden suu vaahdossa selittävän, että "ei mulla maksassa mitään oo vaikka oon jo vuoden verran käyttäny lisäravinteita 25kg kuussa." Niin, ei vielä.
Muutenkin LISÄravinteiden merkitys on monella jäänyt hämärän peittoon. Siis täydentävät monipuolista ja terveellistä ruokavaliota! Oikein naurattaa vanhat kaverit kun alottelee taas 2v reenitauon jälkeen bodausharrastusta ja sanoo että "nyt ollaan valmiita taas nostamaan kun on kreatiinit ja kaikki!!"
Ei ne lisäravinteet niitä painoja nosta.
14-vuotiaalle kaverilla alkaisi jo noilla määrillä ja kunnon hardcore järkevällä treenauksella tulla jo lihaa, läskiä ja nestettä jo aika paljon. Väittäisin, että nää nykyajan teinit pilaa oman maksansa sun muut elimensä sillä ryypäämisellä, bilettämisellä sun muilla kakoilla. IMO lisäravinteet kuuluvat niin teineillekin ja voivat niitä vähän vanhemmatkin ihmiset käyttää. Heitäppä jamppa niihi tutkimuksiin linkkejä. Itse olen käyttäny lisäravinteita jo about 2,5 vuotta eikä mua ole vielä noutaja hakenut. Aloitin jo 14-vuotiaana, joten ei aikanaan minuun vaikuttanut noin negatiivisesti. Ja vielä tähän täytyy sanoa, että voisitko ystävällisesti Rottanaama kertoa kuinka hyvin nykyiset teinit syövät tavallista hyvää kotiruokaa? Mitä oma näkemys on tuosta, nii vain muutama harva syö kunnolla ja muut vetää vaan karkki, cokis, roskaruoka mättöä...25 kiloa kuussa lisäravinteita 14-v kaverille ja aletaan kattomaan mistä kana pissii.
Samat sanat. :DMiksi tämän edes kirjoitin? :itku: