Ei lainkaan penkkiä...

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja Ziragon
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
sul vaikuttaa olevan tekniikka päi mäntyjä ku ei sen pitäis ottaa olkapäihin mahtavasti:) ja eikä siit pitäis latsit kipeytyä..

mullaki on kyl tekniikka huono mut lavat saan silti pidettyä kii toisiissan ja se estää sen et liike ei mee olkapäille.. joo en ees tiiä mitä selitän:dance: oon väsyny

Minä taas luulen että penkissä jos jossain on tekniikka juuri kohdallaan minulla. Penkki muutenkin ollut aina bravuuri :rolleyes:

Eikö se sitä voimakkaammin tule tehtyä mitä enemmän lihaksia on käytössä? ;)

penkki on peras liike mitä on olemassa, ainakin rinnalle.

Joo näinhän se tietysti on!!:worship: Penkki on peras liike, ainakin egolle!:rock: Tuokin oli aivan onneton posti, koska jos olet yhtään lukenut edes tätä threadia niin huomaisit että se on aivan yksilöllistä. Semmoista liikettä ei olekkaan mikä olisi jokaiselle yksilölle paras johonkin tiettyyn lihasryhmään.

Joo näinhän se tietysti on!!:worship: Penkki on peras liike, ainakin egolle!:rock: Tuokin oli aivan onneton posti, koska jos olet yhtään lukenut edes tätä threadia niin huomaisit että se on aivan yksilöllistä. Semmoista liikettä ei olekkaan mikä olisi jokaiselle yksilölle paras johonkin tiettyyn lihasryhmään.
paitsi kyykky ja mave. penkkiä ei missään nimessä saa ylistää missään muotoa nykyisin, siinä määrin missä kyykkyä tai mavea:jahas:

nykyäänhän penkin ja hauiksen tekeminen on vähän kuin rikos:). ainakin jos niitä tekee niin ei kannata kellekkään vahingosakkaan sanua.

Kuulemma kyykyllä ja vedolla saa valtavat käsivarret, joten hauiksen erikseen treenaaminen on homojen hommaa. Penkki ilmeisesti stimuloi sitten jalat valtavaan kasvuun.

Aah, saapusin juuri salilta ja kokeilin nyt sitä penkkiä, tekniikka kun on ollut kurjanolonen. Tein viikon ajan 20kg tangolla pelkästää ja nyt laitoin sitte 20kg lisää, eikä tuo tekniikka enää tuntunut niin kurjalta :') Helevetin hyvillä mielin pääsi lähtemää kun penkistäkin nosto alko sujumaan. Kuitenki semmosta tahtosin kysyä, että mikä on se lihas joka nostaa viimeset 5-10cm tankoa ylös, kun iskee välillä siinäkohin seinä vastaan.

Aah, saapusin juuri salilta ja kokeilin nyt sitä penkkiä, tekniikka kun on ollut kurjanolonen. Tein viikon ajan 20kg tangolla pelkästää ja nyt laitoin sitte 20kg lisää, eikä tuo tekniikka enää tuntunut niin kurjalta :') Helevetin hyvillä mielin pääsi lähtemää kun penkistäkin nosto alko sujumaan. Kuitenki semmosta tahtosin kysyä, että mikä on se lihas joka nostaa viimeset 5-10cm tankoa ylös, kun iskee välillä siinäkohin seinä vastaan.

Todennäköisesti ojentajat:) Dippiä lisurilla, ranskalaista jne. raskaita ojentaja liikkeitä, joista voima tarttuu, mikään 20 toiston taljapumppaus ei paranna loppuojennusta.

:thumbs:

Back
Ylös Bottom