Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Lukaiseppa se, nyt jo lukittu, ...HULKKI kuvissa TJMS threadi...
EN ole sitten itse nytten tehnyt 2 vuoteen ollenkaan penkkiä kun mulla on itsellä leikattu toi vasen olkapää niin ei voi itse tehdä sitä yhtään enkä punnertaa ja tälläi mutta ei ole mulla ollut sitten mitään sellaista vaikeusta olla salilla saa tehtyä ihan hyvin kaiken laista muuta mikä sitten olisi saman tyylistä mutta ei juuri penkkiä!
Joka tapauksessa, itse jätin raskaat penkkipunnerrukset muutama kuukausi sitten ohjelmasta ja rupesin tekemään vinopenkkiä sen sijaan. Tästä seurasi rintalihasten kokonaiskoon pienentyminen, joten omalla kohdallani johtopäätös on että täytyy ruveta taas punnertamaan kovaa penkiltä.
Varmasti asiat ovat yksilöllisiä, mutta aina ei kannata mennä sen mukaan, mikä tuntuu mukavalta ja mikä ei. Ellei sitten mukavuudenhalu ole 1.asia treenaamisessa. Ikävätkin liikkeet voi saada mukavaksi muuttamalla omaa asennoitumista.
Ongelma etuolkapäiden kanssa voi tosiaan olla rakenteellinen, jolloin penkki ei välttämättä ole likimainkaan oikea liike rinnan kehittämiseen. Usein se kuitenkin saattaa pikemminkin olla tekniikasta kiinni. Vanha mantra, että liikkeet kannattaa opetella maltillisilla painoilla, on hyvin pitkälti totta.
EN ole sitten itse nytten tehnyt 2 vuoteen ollenkaan penkkiä kun mulla on itsellä leikattu toi vasen olkapää niin ei voi itse tehdä sitä yhtään enkä punnertaa ja tälläi mutta ei ole mulla ollut sitten mitään sellaista vaikeusta olla salilla saa tehtyä ihan hyvin kaiken laista muuta mikä sitten olisi saman tyylistä mutta ei juuri penkkiä!
Onhan sitä tullut jo luettua... Ja siellä kyllä käsitellään samaa aihetta mutta en niin tarkkaan ole sitä jaksanut selata kun siinä threadissa on joku 500 sivua ja siinä ei käsitellä tätä aihetta niin perusteellisesti (tai sitten oon just skipannu niitä sivuja). Sen takia perustin sillon joku aika sitten tämän threadin.
Jostain helvetin syystä mitään kasvua ei saanut aikaan ilman että tekniikka meni aina vituiksi. Yllättäen kässäriliikkeet ovat kuitenkin alkaneet nousta, eikä edes tekniikan kustannuksella.
Niin kauankun homma toimii niin näin veivataan.
No penkkihän on tekniikkalaji. Ja itsellä käsien pituus vaikuttaa omasta mielestä siihen tekniikkaan sen verran että en ole sen takia tehnyt. Että siinäpä se syy siihen miten pituus vaikuttaa, kun joku kysyi.
penkkihän on enemmän ojentaja /kuin rintaliike.