Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Pexi87 sanoi:ei se nyt noinkaan mene. vai eikö sulle sitten oo tullu tulosta...?
MaveMan sanoi:Reeniä vaan niin että lihakset huutaa hoosiannaa
Kime76 sanoi:Häiritseekö tuo lihasten huutaminen yöunta? En ole koskaan kuullut lihasteni huutelevan mitään, saati sitten hoosiannaa laulavan/huutavan.
Tästä en ole samaa mieltä. Minä reenaan koko kropan kaksi kertaa viikossa, ja näyttääpä moni reenaavan kolmekin kertaa viikossa. Ja nimenomaan lihasten kasvatus tavoitteena.Pii sanoi:Jos treenaat lihaksen kaksi kertaa viikossa (siis 3:n ja 4:n vuorokauden välein), tavoitteena ennemminkin voiman- kuin massankasvatus.
Sama ongelma, mutta onneksi tulosta on näyttänyt tulevan! Selän olen saanut nyt "kipeytymään" kun olen alkanut tekemään liikettä tuntumalla sen riuhtomisen sijaan.Timba79 sanoi:Jalat kipeytyy kyllä joka treenin jälkeen vaikka tekis pitkäänkin samalla tyylillä jos vaan vetää kovaa. Hauiksia ja olkapäitä nyt ei saa kipeeks melkein mitenkään ja selkääkin aika vähän. Rinta ja ojentajat taas kipeytyy ihan vähäsen. Ja aika yleistä on tuntunut olevan, että juuri nuo hauikset ei kipeydy kovinkaan helposti. Paitsi tietenkin pitkän tauon jälkeen.
Timba79 sanoi:Jalat kipeytyy kyllä joka treenin jälkeen vaikka tekis pitkäänkin samalla tyylillä jos vaan vetää kovaa. Hauiksia ja olkapäitä nyt ei saa kipeeks melkein mitenkään ja selkääkin aika vähän. Rinta ja ojentajat taas kipeytyy ihan vähäsen. Ja aika yleistä on tuntunut olevan, että juuri nuo hauikset ei kipeydy kovinkaan helposti. Paitsi tietenkin pitkän tauon jälkeen.
armand sanoi:Sama ongelma, mutta onneksi tulosta on näyttänyt tulevan! Selän olen saanut nyt "kipeytymään" kun olen alkanut tekemään liikettä tuntumalla sen riuhtomisen sijaan.