Ehrmannin rahka 0,80 euroa!

Rautarinta sanoi:
Joo, tsori. Kaivelin purkin roskiksesta ja se olikin Pianolan rahkaa. Tossa kuitissa lukee vaan että hedelmärahka. Elikkä eri tavaraa ilmeisesti ostin. Ei ole noista vielä selvillä. :D
Joo, no hyvä sitten, huojensi melkoisesti! Ei saa tuolla tavalla säikytellä köyhää opiskelijaa.

Sen rahkan kuuluu sitten ilman muuta olla ihan maustamatonta perusrahkaa, jonka sitten itse maustaa esimerkiksi sokerittomalla ja lähes kalorittomalla Fun Light-tiivisteellä (esim. vadelma). Noissa valmiiksi maustetuissa rahkoissa on yleensä niin julmetusti sokeria, että ne ovat bodarin tarpeisiin aika huonosti sopivia. Lisäksi niissä on sitten proteiiniakin vähemmän/100g, kuin maustamattomissa rahkoissa.

Ihan juuri lähden tekemään itselleni välipalan Milbonan rahkasta, vehnäleseistä, Fun Light:sta ja rypsiöljystä. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Tänään olivat täydentäneet rahkavarastoja täälä KKK-kaupassa, ja Ehrmannia oli hylly täynnä, hinta .69c. Laskin vaan äkkiseltään että ES raejuusto tulee halvemmaksi prot/cnt eli ostin taas sitä.

Jylli81 sanoi:
Joo, no hyvä sitten, huojensi melkoisesti! Ei saa tuolla tavalla säikytellä köyhää opiskelijaa.

Sen rahkan kuuluu sitten ilman muuta olla ihan maustamatonta perusrahkaa, jonka sitten itse maustaa esimerkiksi sokerittomalla ja lähes kalorittomalla Fun Light-tiivisteellä (esim. vadelma).

Ihan juuri lähden tekemään itselleni välipalan Milbonan rahkasta, vehnäleseistä, Fun Light:sta ja rypsiöljystä. :thumbs:
Välillä on hyvä olla väärässä! :)

Ihmettelinkin kun tuon Pianolan purkin popsin, että melko sokerista se oli, ja proteiinia ei todellakaan hirveästi ollut, jotain 8g/100g tms..

Tuon tyylistä settiä olen itsekin ajatellut vetäväni, pitää vielä kehitellä viikko pari että keksii mikä kaikki on mahd. hyvää, halpaa ja tarpeet täyttävää. Täältähän niitä hyviä ideoita löytää vaikka kuinka, kun kerkeää vaan katselemaan. :worship:

Mistäköhän näkis paikallisia hintoja noista Ehrmannin rahkoista ja sitten esim. joistain tonnikaloista ja raejuustoista? Huomenna olisin Valintataloon menossa ostamaan Ehrmannia, jos sielä sattuu nyt olemaan (ettei kukaan ole vienyt jo naaman edestä niitä).

Katsokaa laktoosittoman rahkan hintaa ja puhukaa sitten halvasta rahkasta. Itse pitää noita ostaa.:(

Jahan. Oletko testannut Ehrmania syödä laktoosiongelmasi kans? Monihan tuolla toisessa hermanni-threadissa väittää, että ei tulisi laktoosi-intoleranteille ongelmia sillä?

Jahan. Oletko testannut Ehrmania syödä laktoosiongelmasi kans? Monihan tuolla toisessa hermanni-threadissa väittää, että ei tulisi laktoosi-intoleranteille ongelmia sillä?

Mulla alkaa ainakin perästä kuulumaan kun sitä syön eli ei sekään kaikille sovi valitettavasti. :puntti:

69 senttiä tuo täällä isoimmissa kaupoissa maksaa. Tänään tosin havaitsin ehrmannitornin vieressä olevan x-tra rahkaa 500g pakkauksissa, ja kilohinta oli hieman alle ehrmannin, joten ostin kokeeksi pari pakettia.

Mites x-tra:n ravintoarvot ja maku? Ehramia syön iteki. Hinta toi 69snt, vissii. :o Äiti ostaa, niin en oo hintaa kyselly vähään aikaan. :D

Aika kusetusta, kävin sivasta ostamassa pari ehrmannia, vilkaisin vain nopeasti kohdalla olevaa hintalappua ja oli normaali 69snt. Menin kassalle ja hinta olikin 90 snt valitin myyjälle, mutta väitti että oli sen 90snt. Kävin katsomassa vielä sitä hintalappua niin isketty joku random tuotteen hintalappu siihen kohdalle joita ei tainnut edes kyseisestä kaapista löytyä. Kyllä ärsytti, kun melkein puolet kalliimalla joutu ostamaan.

Mites x-tra:n ravintoarvot ja maku? Ehramia syön iteki. Hinta toi 69snt, vissii. :o Äiti ostaa, niin en oo hintaa kyselly vähään aikaan. :D

Just ostin kokeeksi x-traa. Ilmoitetut arvot täysin samat kuin Ehramissa. Valmistusmaa sama. Koostumus sama. Sama liemi rahkan päällä. Maku täysin sama. Kilohinta jotain 20 senttiä halvempi kuin Ehramissa.

Katsokaa laktoosittoman rahkan hintaa ja puhukaa sitten halvasta rahkasta. Itse pitää noita ostaa.:(
Mulla alkaa ainakin perästä kuulumaan kun sitä syön eli ei sekään kaikille sovi valitettavasti. :puntti:
Täällä myös yksi laktoosivammanen mutta Ehrmannista ei pahemmin tule vaivoja, purkkeja menee 1-2 päivässä. Muut maitotuotteet kyllä aiheuttaa heti ääntä ja sotkua jos eivät ole merkitty vähälaktoosisiksi.

milbona on ehkä vähän sementtisempää mutta äkkiä siihen tottuu ja aina sitä voi parannella tipalla jugua:)

Eihän se ole kuin vatkata mehun kanssa. Sehän on aluksi sementtiä, mutta nopeasti löystyy aivan samanlaiseksi kuin ehrmies.

Milbona on muuten halpaa. Nyt näytti olevan pysyvästi 1,19€. Lisäksi tuossahan on 15g enemmän protskua kuin kahdessa purkissa ehrmiestä. Itse syön kyllä mielummin milbonaa.

ite kävin ostaa 10kg milbonaa tossa muutama päivä sitte:). Notkeutta saa lisää ku pistää vähän vettä ja maku on muutenkin ihan ok. Myös x-tra rahka on ihan ok, koostumus ainaki parempi ku milbonassa, mutta maku mielestäni hieman huonompi kuin ehramissa ja milbonassa.

Suositut

Back
Ylös Bottom