First post.
Iltaa kaikille tasapuolisesti!
Tässä salitoimintaa pikkuhiljaa aloittelemassa..
Ruokapuoleltahan se varmaan pitää lähteä. Rahka tuntuu olevan suosittua safkaa, joten päätinpä tutustua tähän puoleen ensin.
En ole tätä ennen ikinä Ehrmannista kuullutkaan, mutta kovasta mainostuksesta johtuen kipaisin kaikki lähipuodit läpi. Ja hämmästykseni oli suuri, kun
ei mistään kaupasta ko. tuotetta löytynyt. Ei KKK-Marketista, ei Super-Sparista, ei Valintaladosta, ei Ruoskavarastosta... :down: Ja kyseessä Suomen paras lähiö...
Muita kalliita merkkejä kyllä löytyisi. No juu, eipä sen väliä ostin sitten tonnaria ja raejuustoa. Lidlistä ei viitsi lähteä hakemaan, matkaa on kuitenkin sen verran. Viikonlopuksi hain testiksi yhden purnukan, ja ihan toimivaa tavaraa oli. Yllättävän hyvää. Siihen haluaisin sanoa, monet kun valittavat näitä valioita ja muita kuiviksi, että ei niitä raakana syötäviksi ole tarkoitettukaan! Kuka niitä nyt olisi kuvitellut himobodareille liki sellaisenaan popsittavaksi. Itse oon rahkat vääntänyt nautinnoksi pienestä pitäen; parempaa se on kuin karkki. Vispataan 2 desiä kermaa, sitten 2 purkkia Valion rahkaa sekaan, sokerit ja vispaus, sitten vielä purnukallinen itse poimittuja mansikoita - ja on saaketin hyvää! No ei enää niin terveellistä, mutta tällä tarkoitin vain sitä, että näin syötynä se rahka toimii, ja on
liiankin hyvää! Ehrmannista arvatenkaan ei yhtä onnistunutta rahkaa saisi, koska se on löysempää, ja tykkään syödä rahkaa, en yoghurttia.
Anyway, nyt täytyy siis opetella terveellisempään rahkaan totuttelemaan. Tällä hetkellä paras vaihtoehto tuntuu olevan tuo Lidlin tuote, sen hintakin oli vaan paljon korkeampi kuin täällä on mainostettu: 0.99 --> 1.29. Paljos hintaa muuten yleisesti on tällä hetkellä Ehrmannilla? Vieläkö sitä saa jostain puolen euron paikkeilla?