Ehrmannin rahka 0,80 euroa!

Tylerd sanoi:
Toissapäivänä Tampereen Prismassa 55cnt/kpl
Jaa sieltä sentään löytyy, ja vielä noin edulliseen hintaan. Siinä olisikin sitten hyvä syy korjata polkupyörä toimintakuntoon. Voisi aina repullisen silloin tällöin käydä kipasemassa. :)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Rautarinta sanoi:
Jaa sieltä sentään löytyy, ja vielä noin edulliseen hintaan. Siinä olisikin sitten hyvä syy korjata polkupyörä toimintakuntoon. Voisi aina repullisen silloin tällöin käydä kipasemassa. :)
En muista kertaakaan ettei Prismassa olis ollut Ehrmannia lava tolkulla....toisin kun Citymarketissa jonka hyllyt joku potari käy tyhjäämässä Ehrmannista. Sokoksella oli viimeks myös 55cnt ja sielläkin oli monen monta lavaa :rock:

Rautarinta sanoi:
En ole tätä ennen ikinä Ehrmannista kuullutkaan, mutta kovasta mainostuksesta johtuen kipaisin kaikki lähipuodit läpi. Ja hämmästykseni oli suuri, kun ei mistään kaupasta ko. tuotetta löytynyt. Ei KKK-Marketista, ei Super-Sparista, ei Valintaladosta, ei Ruoskavarastosta... :down: Ja kyseessä Suomen paras lähiö...
Hervannasta(Mainostaa olevansa Suomen paras lähiö ja näytät olevan kuitenkin Tampereelta, joten ilmeisesti tuota tarkoitit?) löytyy Ehrmannin rahkaa ainakin KKK-Market Tapsantorilta, tosin välillä saattaa olla loppu hyllystä. Kannattaa kysyä henkilökunnalta, koska purkki on aika erinäköinen, kuin esim. Valion vastaava ja siksi helppo missata hyllyssä.

Älä nyt vaan sano, että Milbona-rahkan hinta on noussut!

Jylli81 sanoi:
Hervannasta(Mainostaa olevansa Suomen paras lähiö ja näytät olevan kuitenkin Tampereelta, joten ilmeisesti tuota tarkoitit?) löytyy Ehrmannin rahkaa ainakin KKK-Market Tapsantorilta, tosin välillä saattaa olla loppu hyllystä. Kannattaa kysyä henkilökunnalta, koska purkki on aika erinäköinen, kuin esim. Valion vastaava ja siksi helppo missata hyllyssä.

Älä nyt vaan sano, että Milbona-rahkan hinta on noussut!
Päättelin kans, että kyseessä oli Herwoodi :D Ne tilaa Ehrmannia Tapsantorille satunaisesti ja Keskon spedet on hinannut hintaa ylös :curs: eli siellä se maksaa hiukka enämpi mitä S-ryhmän kaupoissa.

Tylerd sanoi:
Päättelin kans, että kyseessä oli Herwoodi :D
Kyllä vaan! Käsittääkseni titteli on vielä voimassa. :kippis1:

Tunnin verran tänään meni kun kiertelin puljut läpikotaisin tiettyjen tuotteiden perässä, mutta vaikka sitä siellä Tapsalla olis, ja jos on parikyt prossaa kalliimpaa, niin kyllä mä sen pihinä miehenä käyn prismasta hakemassa. :D Hyvä alkuverkka siinä samalla.

Kuitti on esittää todisteeksi siitä että Milbona maksoi 1.29,- :(

EDIT: eilen meni

Rautarinta sanoi:
Kyllä vaan! Käsittääkseni titteli on vielä voimassa. :kippis1:

Tunnin verran tänään meni kun kiertelin puljut läpikotaisin tiettyjen tuotteiden perässä, mutta vaikka sitä siellä Tapsalla olis, ja jos on parikyt prossaa kalliimpaa, niin kyllä mä sen pihinä miehenä käyn prismasta hakemassa. :D Hyvä alkuverkka siinä samalla.

EDIT: eilen meni
:offtopic: 23vuotta railakasta elämää Herwoodissa riitti mulle :lol2: Toki siellä tulee käytyä useinkin ja treenaan siellä tällä hetkellä.Ja taas itse asiaan:lol2: En nyt muista mitä se Ehrmanni Tapsalla maksoi...oliskohan ollut 69cnt tai jotain :jahas: Paljon kuitenkin Prismaan verrattuna..... Onko Milbonakin noussut noin hevetisti ihan yhtäkkiä, kuukausi takaperin oli vielä alle euron Pirkkalan Lidlissä

Rautarinta sanoi:
No voi perhana! :itku:

Säästää siinä silti melkein 20 euroa jokaisella reissulla, kun kantaa parin viikon välein keskustasta 24 purkkia Milbonaa jääkaappiin, verrattuna siihen, että ostaisi Valiota Tapsantorilta hintaan 2,10 €/purkki.

Rautarinta sanoi:
Itse oon rahkat vääntänyt nautinnoksi pienestä pitäen; parempaa se on kuin karkki. Vispataan 2 desiä kermaa, sitten 2 purkkia Valion rahkaa sekaan, sokerit ja vispaus, sitten vielä purnukallinen itse poimittuja mansikoita - ja on saaketin hyvää! No ei enää niin terveellistä, mutta tällä tarkoitin vain sitä, että näin syötynä se rahka toimii, ja on liiankin hyvää!

Bodausmielessä se rahka menee samalla kellonlyömällä piloille kun sekoitat siihen sen 2 desiä kermaa ja sokerit päälle.

Jeme sanoi:
Onko joku muu kuin minä maistanut SPAR rahkaa?

Voin ainakin omasta puolesta sanoa että todella paskaa tavaraa! Eli en tykännyt yhtään!Todella kuivaa ja tahmeeta ei meinannu mennä millään alas ja sit kippasin wc pyttyyn ja hyvä kun katos sieltäkään! :curs:

Edit: Tänään kävin ostaas Ehrmann rahkaa 55c purkki! S-Marketista!

no eipä oo mulla ollu valittamista..rahka kuin rahka menee.. :rock:

Sanokaas nyt vittu, että missä kaikkialla tota Milbona-rahkaa myydään? Itse kun en ole sitä ikinä missään nähny... Tossa vieressä olevassa Alepassa on Ehrmann 55c ja Valio 99c. Eli Ehrmannia tullu ahmittua niin kauan ku sitä on saanu.

Toissapäivänä oli vielä milbona Joensuun lidlissä 0.99c/500g

Älkää nyt vaan luoja nähköön sanoko, että tuo Milbona-rahkan hinta on noussut tai nousemassa. Tulee iso lovi meikäläisen ruokamenoihin. Täällä Turun seudun Lidleissä maksaa ainakin vielä 0.99e/500g.

Sami81 sanoi:
Te jotka olette kärsineet tai kärsitte laktoosin aiheuttamista ongelmista - mitä rahkoja te käytätte? Mikä on edullisinta?
Ehrmannissa ilmeisesti on hieman enemmän laktoosia kuin esim. Valiossa tai Pirkassa? Onko Milbonassa paljonkin laktoosia, tietääkö kukaan (itse en ole vielä testannut)?

Ite syön noita valion ja pirkan vähälaktoosisia, hinta on noin euron kummassakin. Nuo halvat rahkat ei ole vähälaktoosisia joten tässäkin tapauksessa laktoosivammanen joutuu maksaa enemmän ruoastaan.

Kyllähän se Milbonan rahka on vieläkin sen 0,99 senttiä ainakin Tampereen keskustan Lidlissä, ja olenpas melkein varma että sama hinta muissakin liikkeissä.

rusakko-600 sanoi:
Kyllähän se Milbonan rahka on vieläkin sen 0,99 senttiä ainakin Tampereen keskustan Lidlissä, ja olenpas melkein varma että sama hinta muissakin liikkeissä.
Joo, tsori. Kaivelin purkin roskiksesta ja se olikin Pianolan rahkaa. Tossa kuitissa lukee vaan että hedelmärahka. Elikkä eri tavaraa ilmeisesti ostin. Ei ole noista vielä selvillä. :D

Jäykkää sen olla pitää. Valion rahka on ihan ehdoton ykkönen, Ingman on myös hyvää mutta liian lötköä.

Kun sekoittaa siihen vielä Fun Lightiä, se on kuin mehukeittoa. yök.

Valiosta tulee sellaista jogurtin paksuista ja tosi hyvän makuista. (Mansikka fun light, nam)

Kyllä meikäläistä harmittaa kun on aina silloin loppu kun mä meen hakemaan. Ihan sama missä käy citymarket, s-market ja prismasta en ole vieläkään löytänyt tota ehrmannia tiedä mihin sitten ovat sen piillottaneet... mutta hinta vaihtelee aika paljon liikkeiden välillä mutta kuitenkin tuntuu että toi 55c on semmoinen perushinta, mutta se olen huomannut että mitä isompi kauppa niin sitä kalliimpi on toi rahka.

Suositut

Back
Ylös Bottom