Ehrmannin rahka 0,80 euroa!

Kyllä noi muut rahkat on sen verran kovaa tavaraa, että ne pitäis sekoittimen kautta käyttää. Ei mua ainakaan kiinnosta aamulla väsyneenä ruveta taistelemaan kivikovan rahkan kanssa.

Ja ei muutaman proteiini gramman ero nyt niin merkittävä ole.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
metal sanoi:
Purkin kyljessä lukee muistaakseni että valmistettu saksassa(?). Ja koostumus kyllä mun mielestä paljon jäykempää kuin valion maitorahka.

Se lukee siinä päällä :pilknus: :D

Milbona Rasvaton Maitorahka 500 g
Valmistettu Saksassa. (Mikä silti estää tätä olemasta esim. Valion rahkaa, pakattu saksassa? kannattavuudesta en tiedä) Mun mielestä rakenne on samanlainen ku pirkka rahkassa, mutta ei oo niin hapan.

Energiaa 68 kcal

Proteiinia 12,2 g
Hiilihydraattia 3,9 g
Rasvaa 0,2 g

Pirkka Maitorahka 250 g

Valmistettu Suomessa

Energiaa 66 kcal

Proteiinia 12 g
Hiilihydraattia 4 g
Rasvaa 0,3 g

Muita ei kaapissa ollu eikä löytäny nyt tähän hätään vertailtavaksi muita.

Äsken kävin muutaman purkin ostamassa. 55c/kpl. S-marketista.

Oli edelleen ainakin Jyväskylässä seppälän prismassa 55 centtiä purkki toi Ehrmann, kävin sikspäkin niitä hakemassa kun ei jaksanut Lidliinkään mennä...

Pirkasta puheenollen... en mäkään oo aiemmin ollut Pirkka-merkkisen rahkan ylin ystävä, mutta eilen en kaupasta löytänyt Ehrmannia ja piti sitä sit ostaa. Mun mielestä se Pirkan maku oli jotenkin muuttunut paremmaksi... Se on nimittäin aiemmin ollut aikamoista kittiä, semmosta "kuivaa", mutta nyt maku/koostumus oli kohtalaisen ok! Onkohan Pirkka uudestisyntynyt vai sattuikohan mun käteen vain yksi virhepurkki...

mua ärsyttää ehrmann kun se pitää kaapia sieltä purkista :D (on mullaki ongelmat)
käytän aina kuitenki tehosekoitinta niin ei ole niin tärkeää kuin juoksevaa se rahka on...

Ehrmannen purkit ei mene niin helposti rikki sen muodon takia. Sylettää aina kun on kauppakassissa kaikki muu Valion rahkakuorrutuksessa.

Kassoilla on aina kiva kattoa niiden myyjien ilmeitä kun ne laskee niitä 20 rahkapurkkia :)

Kyllä se Ehrmannia pitää olla. Valio ja Pirkka ovat sellaista sementtiä ettei niitä syö, jos on maistanut Ehrmannia. Joku 20 sentin hinnannosto ei maailmaa kaada.

konepaketti sanoi:
Kävin äsken Citymarketissa ja ajattelin ostaa Ehrmannin rahkaa, mutta onneksi katsoin hintaa, täytyi kyllä katsoa useampaan kertaan kun siinä tosiaankin luki 80c. Vielä vähän aikaa sitten oli 59c. Toivottavasti S-market ja Alepa ei nosta hintoja. Ehrmannin rahkaa ei enää voi halvaksi sanoa jos sen hinta on 80c koska Pirkan maitorahkan saa 85c:llä. Täytyy kyllä myöntää, että vaikka hinta nousisi 80c:iin kaikkialla niin silti ostaisin Ehrmannia.

EDIT: tai oisko ollut jopa sen 55c joku aika sitten. Mutta yli 20c korotus silti!

Olisit ottanut henkilökuntaa hihasta kiinni, ja kysynyt, "sori, mutta onko tähän hintaan tullut näin iso korotus, vai onko tässä joku virhe".
Tai ehkäpä Valio on alkanut kiukuttelemaan asiasta ?.

BTW, Valion kittiä en enää suuhuni laita, ellei ole totaalinen pakko.
T.Nimim:kevään 1997 5-purkkia Valion rahkaa päivittäin syönyt.

rafael30 sanoi:
Kassoilla on aina kiva kattoa niiden myyjien ilmeitä kun ne laskee niitä 20 rahkapurkkia :)

Joo tai joku kerta kun ostin lähes ton verran rahkaa ja kasan tyhjiä DVD levyjä enkä mitään muuta, kyllä sekin vähän siihe maliin katto että mikähän :david: tuokin on... :evil:

Harmillista sinänsä etten ole koskaan voinut tuota Ehrammia maistaa, mutta aikaa kummaa narinaa porukka tuntuu päästävän Pirkasta ja Valiosta. Onhan nuo melkoisen jäykkiä kyllä, mutta itse ainakin teen rahkamössöni tehosekoittimella ja eipähän ole paljoa jäykkyys vaivannut. Sellainen pirkka-niksin tähän vois laittaa, että kun annat tuon rahkapurkin olla vähän aikaa huoneenlämmössä, niin se hieman notkistuu. Eihän se siinä pilaannu mihinkään, kun ei moneksi tunniksi siihen unohdu. :)

Kyllä Milbona vie IMO voiton rahkoista. Edullisinta, ja parhaat ravinne-arvot. Rahkojen maku tai juoksevuus on mulle ainaki iha sama, kun kerran vesitilkalla rahkan saa sellasen paksuseks ku haluaa. Ja harvemmin tulee ihan pelkiltään purkista vedettyä, --> makueroa tuskin huomaa ku möössää annoksen ittelleen.

Ja minä kun sotken rahkat mehukeiton kanssa niin on toi Milbona juuri sopivan paksua, tahtoo tulla aika litkua noilla juoksevimmilla rahkoilla. En siitä rahkan mausta niin välitä niin toi mehukeitto antaa siihen todella hyvän maun.

Purkki Ehrmannia, 1dl Elovena Plussaa ja vähäkalorista mehukeittoa. Kaikki sekaisin. Tuo on muodostunut vakioaamupalaksi. :thumbs:

Aijai. Itsekin vasta nyt viikonloppuna koin valaistuksen. Tämän jälkeen en enää koskaan osta valion maitorahkaa, vaan vain tuota Lidlin Milbonaa!

Sehän on aivan loistavaa kamaa. Maistuu paremmalta kuin valio, on monta kertaa halvempaa, sisältää enemmän protskua..

Voi Valioraukkaa.. jos kaikki ihmiset kerran maistaisivat milbonaa, joutuisi Valio lopettamaan maitorahkansa valmistuksen.

Ei se niin mene. Suuret ikäluokat kattoo kieroon kaikkia maitotuotteita paitsi Valiota. Tämän totesin pääsiäisenä, kun s-marketista oli valion rahkat lopussa ja joku vanhus voivotteli vieressä kun ei ole rahkaa ennää missään. Siinä lapoin Ehrmannia koriin ja huomautin, että onhan tätä vielä lavakaupalla. Mutta ei kelvannut hänelle kun ei ollut Valiota.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom