Ehrmannin rahka 0,80 euroa!

Kylläpä pari viikkoa sitten otti pattiin kun menin rahkaa ostelemaan. 10senttiä kallistunut citymarketissa jossa yleensä käyn. Nyt 0,76e prkl. Kyllä se tuommonenkin korotus opiskelijabudjetilla tuntuu kukkaron pohjalla varsinkin kun rahkaa tulee vedeltyä päivittäin useampikin purkki.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Citymarketit on tainnu kaikkialla tehdä reippaan korotuksen Ehrmaneiden hintaan. Onneksi s-market myy vielä edullisesti.

Mun ex-lähi siwassa on hinta 1,20 € per purkki. Sanoin että vähän turhan hintavaa ku prismassa 67 snt ni sain vaan tylyn kuitin että osta sitte sieltä :D

Meillä päin pyörii 0,69 eurossa. Vaikuttaa olevan vaan suuria "laatueroja" tuossa Ehrmannissa, joskus ihme kökköä ja joskus taas niin ihanan samenttisen pehmää. S-Marketista löysin kertaalleen extra-rahkan (tai joitain sinne päin?) eka muu rahka joka jopa pystyy haastamaan Ehrmannin. Sitä myydään 500g purnukoissa, hintaa en ny vaan muista millään.

Nyt on koostumus vissiin muuttunut takaisin löysemmäksi. Ainakin muutamat edelliset on aika löysää ollu. Tuntuu melkeen jogurtilta :D

Meillä päin pyörii 0,69 eurossa. Vaikuttaa olevan vaan suuria "laatueroja" tuossa Ehrmannissa, joskus ihme kökköä ja joskus taas niin ihanan samenttisen pehmää. S-Marketista löysin kertaalleen extra-rahkan (tai joitain sinne päin?) eka muu rahka joka jopa pystyy haastamaan Ehrmannin. Sitä myydään 500g purnukoissa, hintaa en ny vaan muista millään.

S-Marketissa näin kans tota X-tra rahkaa ja se oli puol kiloo pikkasen päälle euro. Espoon Entressessä ainakin Ehrmann 0.66 € 250 grammaa.

toi koostumus on nykyisin ihan arpapeliä. jos ostaa pahvilavallisen ehramia, niin joka toinen on kovaa ja joka toinen löysää.... noh, oon jo tottunut :(

Koostumus on ihan purkkikohtasta, mullakin ollu kovaa toinen purkki ja löysää toinen. Hinnatkin tuntuu vähän pomppivan kauppakohtasesti. IMO parempaa kun milbona, varsinkin kun on helppo mättää koko purkki naamaan.

Valintatalo näköjään taas nostanut euron pintaan tuon hinnan. Huoh. Pakko vissiin toistamiseen boikotoida tuota puljua ja käydä Lidlistä ostamassa rahkat. :(

Suurinosa erhmanneista on nykyään koostumukseltaan ihan hirveää mutaa. Joutunut syömään jo parikymmentä purkkia rahkaa jossa on kiinteitä kokkareita, paljon nestettä ja jotain jogurtin tapaista sekaisin:urjo: Sen siitä vissiin saa jos kaikki haluaa erilaista niin tuloksena on sekasotku kompromissi :(

Koostumus on ihan purkkikohtasta, mullakin ollu kovaa toinen purkki ja löysää toinen. Hinnatkin tuntuu vähän pomppivan kauppakohtasesti. IMO parempaa kun milbona, varsinkin kun on helppo mättää koko purkki naamaan.
Mitä kauemman purkki on "seissyt" jääkaapissa sitä kiinteämpää siitä tulee IMO, eli neste nousee pintaan ja rahka laskee pohjalle. Hinnoissa ei ainakaan täällä "lakeuksilla" ole kuin muutaman sentin eroja

Onko kellään tietoa mitkä kaupat ulkomailla myy ehrmannia ? Ite oon puolassa enkä ole vielä löytänyt. Itse suomessa harvemmin käyn lidlissä joten mikä merkki valmistaa maitorahkaa ?

Suositut

Back
Ylös Bottom