Ehrmannin laadunvalvonta?

Hämmer sanoi:
Milbona on sementtiä.. Sopii talon rakennukseen... No menee sekin mehukeiton kanssa, muuta Ehrmann on silti No1.. Arvot niissä käytännössä samat...

Joo sama täällä, Milbona on liian sementtiä mun makuun. Mut ei tosiaan ole mullakaan tullu yhtään "home-ehrmannia" vielä (lucky?), no kai sekin aika sit koittaa
:)

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Ottakaapa yhteyttä maahantuojaan (Kesko/Inex). Maahantuojan reklamaatiolla on aika iso painoarvo verrattuna yksittäisten kuluttajien valituksiin.

vuoden ajan olen ostanut nuita prismasta ja lidlistä. nyt marraskuun aikana ostin paikallisesta pikkukaupasta n.35 purkkia, joista väh 30% oli selvästi homeessa tai ainakin kokkareisia ja oudon/ pahan makuisia. eli tässä tapauksessa syy on kyllä kaupassa/ säilytyksessä.

nyt taas olen jaksanut hilautua tonne prismaan ja saanut syödäkseni maukkaita rahkoja. :thumbs:

Isosta prismasta on tullut kannettua jo toista vuotta Ehrmannia arviolta 200 purkkia eikä vielä kertaakaan ole tullut yllätyksiä vastaan, tosin jos sellaisia alkaa tulemaan niin saattaa olla edessä ristiretki Lidliin, ei nimittäin kiinnosta katsella ruuassa mitään homeita :urjo:

Joulun aikana tuli ostettua pari lavaa (tahi siis pahvilaatikkoa). Toisessa oli kaksi homeista, kolikon kokoiset sinivihreät pilkut päällä. Päiväystä oli vielä toista viikkoa jäljellä. Silti syön E:tä, se on käsittämättömän helppoa vetää suhteessa Pirkkaan ja Valioon.

Vittu!!

Nyt lähti sitten Ehrmann lopulliseen boikottiin mun osalta! Aamulla kippasin 2 purkkia ja mehukeiton mukaan duuniin ja äsken sitä naamioon lapioidessani maistui hieman merkilliseltä. Sitten osui suuhuun sellaisen pienen purukumin tuntuinen kikkare ja pakkohan se oli katsoa. Saatana, sellainen vihreä sieni sieltä löytyi! Purkeissa oli parasta ennen päiväys 26.1 eli parin viikon päässä!

Nyt sitten naama ponnarilla odottamaan, koska :urjo: tulee "kotiin"

Haen jatkossa pelkkää Milbonaa Lidlistä, vaikka saatana joutuis moottorisahalla paloittelemaan.

joo tuli sitten tännekkin se eka homeinen ehrmani ja ihan prismasta ostettuna.
Aina saa pelätä purkin avatessa mitä tällä kertaa löytyy...
mutta ei siitä voi luopuakkaan kun on niin hyvää :kuola:

100g annos---> 0,2g rasvaa, 3,9g hiilareita, 12,2g proteiinia (kesk.imeytyminen 2h)

Mä PWN44N! :hyper: :rock:

nuff said!

Ehrmann sanoi:
100g annos---> 0,2g rasvaa, 3,9g hiilareita, 12,2g proteiinia (kesk.imeytyminen 2h)

Mä PWN44N! :hyper: :rock:

nuff said!
Eikös nuo ole Milbonan arvot? :jahas:
Ehrmannissa on jotain 9.9 grammaa protskua sadassa grammassa :jahas:

PetSaid sanoi:
Eikös nuo ole Milbonan arvot? :jahas:
Ehrmannissa on jotain 9.9 grammaa protskua sadassa grammassa :jahas:

En ole syönyt kuin Ehrmannin rahkaa. Se mikä jää kurkkuun kiinni ellei sitä sekoita johonkin muuhun. ;)

Juuri 4kg ostanenaa milbonaa voisin sanoa samaa kun nämä edellisetkin, että sementille maistuu...
Itse sekoitan tehosekoittimella 250g milbonaa, 200g joquu ja n. 17g ultra wheytä sekaisin ja saa kyllä erittäin hyvän juoman aikaan. Tuossa on ihan sama, että onko milbonaa, ehrmannia, valiota vai jotain muuta...
n. 370kcal, 50+g protsku, hiilarit "olemattomat" :rock:

Nyt se sit eka homeinen ehrmanni osu omalle kohdalle. :curs:
Päiväystä on jäljellä 2.2.05 asti. Semmonen samanlainen hometäplä mistä täällä jo on kuviakin näkynyt. :urjo:

VZ58 sanoi:
Itselläni on ollut silloin tällöin homeisia ehrmann -rahkoja. Ihme että noita saa myydä edes suomessa. Pitäisi elintarvikevalvonnan jo puuttua asiaan.

Hiukka asian vierestä muttei kuitenkaan: eilen ollessani Prismassa ruokaostoksilla käteeni sattui 1,5 litran Ingman-kevytmaitopurkki, joka oli selvästi kevyempi kuin muut! Päiväys oli ihan kohdallaan kyllä. Tavaraa oli painosta päätellen korkeintaan litran verran sisällä...
:D

Ehrmannin kanssa mulla ei ole tullut mitään ongelmia vastaan. Sitä paitsi se sekoittuu paremmin lisukkeisiin kuin muut, johtuen ilmeisesti jugurtista. Syön sitä yleensä auringonkukansiementen tai myslin kanssa, ja jotain säilykehedelmiä (ananas, persikka tms.) tai pakastemarjoja sekaan (paitsi ennen nukkumaanmenoa hiilarit mieluiten minimiin).

Milbona on kyllä huokeaa ja sisällökästä, mutta se on kyllä niin kiinteää koostumukseltaan että vaikea saada alas ellei sekoita johonkin juoksevampaan.

Timba79 sanoi:
p 12,2 hh 3,9 r 0,2 Eli paremmat mitä esim. ehrmannissa.

Ehrmannin arvoihin taitaa vaikuttaa merkittävästi se jugurtti siellä seassa.

Muuten, mitä hintoihin tulee niin sittarissa vaikuttaa olevan vähän asia jos toinenkin kalliimpaa kuin useimmissa muissa kaupoissa. Ainakin import-tuotteet.

Perhana. Noin viikko sit luin tän threadin ja nyt sit osu 2 homeista ehrmannia kohdalle. Ennen ei oo hometta ollut, vaikka aika paljon oon ehrmannia popsinut. Molemmissa oli päiväystä vielä reilusti jäljellä. Ei olis pitänyt lukee koko threadia.

Tänään korkkasin myös ensimmäisen home-ehrmannini. Ei näytä olevan tavatonta ollenkaan kun näin monella on samaa sattunut...pitääskö tehä joku kansanliike asiasta... :curs:

Mutta toisaalta ompa noita tullut tuhottua jo melkoinen määrä ennen tätä ekaa homeylläriä. Prosentuaalinen sattuma on aika pieni kuitenkin...

jgy

Lähettää linkin Ehramille tähän topicciin sähkötyspostituksena :D kyllä luulis purkkien olevan tulevaisuudessa parempia, satoja pakkislaisia uhkaa vaihtaa Ehramista ---> muihin rahkoihin.

Kaksi homeista purkkia avasin aamulla, parasta ennen 26.1.

En kehtaa raahata takas lähi-kauppaan, nyt kun vihdoinkin sain ne hommaamaan Ehrmannia. Menee nimittäin (ilman hometta) alas sellaisenaan, valion töhnä ei sitten millään.

Noniin, taas yksi homeinen rahka. Päiväys 2.2.

Kävin Valintatalossa valittamassa asiasta mutta eivät kuulemma olleet koskaan aikaisemmin kuulleetkaan homeisista Ehrmanneista :) Eivät myöskään suostuneet hyvittämään kun en tuonut pilaantunutta tuotetta heille näytille. Ostan heiltä kuitenkin vuodessa satoja purkkeja rahkaa... :down:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom