Ehrmannin laadunvalvonta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Olen tämän jo sanonut ja sanon edelleen, ostakaa Lidlistä Milbonaa. Maku on parempi ja mitään valittamista ei koskaan ole tullut ja satoja olen niitä purkkeja syönyt. On jopa mennyt joskus reilusti yli parasta ennen päivän ja silti pysynyt hyvänä.

Jep, itellä kans oli sininen home-mörkö purkissa kun sen avasin 02.01 ja 'parasta ennen'-päiväys oli 12.01 :curs:
Purkki ostettu jumbon cittarista..

mulla menee ehrmania 4-6 purkkia päivässä ja voin sanoa että ei oo kuukautta ettei vähintään yksi purkki olisi tuossa sinisessä homeessa. Voisi pistää mailia tonne pääpaikkaan asiasta,kumminkin päiväystäkin saattaa purkissa olla 3viikkoa jäljellä :curs:

Itse en syö kuin 2 purkkia päivässä eikä vielä ole tullut yhtään huonoa kappaletta vastaan (Tavaran ostan Citymarket Pilkko, Joensuu). Leeluckyn tekstistä päätellen minulle on tulossa kumminkin vastaan semmoinen kappale jossain vaiheessa :)

Timba79 sanoi:
Olen tämän jo sanonut ja sanon edelleen, ostakaa Lidlistä Milbonaa. Maku on parempi ja mitään valittamista ei koskaan ole tullut ja satoja olen niitä purkkeja syönyt. On jopa mennyt joskus reilusti yli parasta ennen päivän ja silti pysynyt hyvänä.

Samaa mieltä. Parempaa on kuin muut. Ja on halvempaakin, 500g maksaa abaut euron. Eroon niistä ennakkoluuloista ja "Natsi-Siwaan"!

Oman kenttätutkimukseni perusteella Ehrmannin rahkat voivat olla homeessa, koska rahkapurkkien kannet ovat heikkoa tavaraa. Pieni paine jollekkin kulmalle kantta ja purkki ei ole enää ilmatiivis ja on altis homeelle. Avattuna rahka ei tunnu kauaa säilyvän.

Edelleen, yhtään homeista ehrmannia en ole tavannut.

nimim. 500g-1000g Ehrmannia päivässä jo 2 vuoden ajan

Jos homepilkku löytyy heitetään lodju roskiin ja otetaan jääkaapista uutta tilalle.
Turha kiistellä makuasioista, muu kuin Ehrmann ei putoo..

Veeti sanoi:
Täältäkin eli Oulusta löytyi tällä viikolla purkki homeista Ehrmania. Ostettu Linnamaan Prismasta.

Hei, ostin ehrmannit (6prk joista 4 homeessa) samasta paikasta tämän viikon maanantaina eli 5.1., ja niissä oli päiväystä 10:teen saakka. Kävin sitten tänään valittamassa asiasta, ja sain fyrkat takaisin kun esitin kuitin. Olisivat halunneet vielä yhden purkin jonka etiketeistä kuulemma näkyy valmistustiedot jotta tehtaalla voivat jäljittää mahdollisen syyn homeeseen. Olin kuitenkin vintannut purkit roskikseen, mutta Prismassa sanoivat että he kyllä antavat tällaisissa tapauksissa palautetta tehtaalle.

Tuo on kyllä totta että noissa pakkauksissa kannet ovat sen verran heikosti kiinni jo tehtaalta, että mahdollisesti alimpina olevat purkit voivat vahingoittua ja mennä piloille sitä kautta. Omalle kohdalleni on sattunut kerran se että ehrmannissa on ollut home pilkkuja.

Timba79 sanoi:

Ostettaisi, jos olisi noita Lidlejä vähän tiheämmässä. ;) Mitkä on muuten tossa Milbonassa arvot? Entäs Ehrmannissa? Itse olen tyytynyt lähi-Sparin rahkaan. 30 g. prot/purkki (250g). Nautitaan hc:nä eli raakana ilman mitään mausteita.

Milbona on sementtiä.. Sopii talon rakennukseen... No menee sekin mehukeiton kanssa, muuta Ehrmann on silti No1.. Arvot niissä käytännössä samat...

SniffDaddy sanoi:
Ostettaisi, jos olisi noita Lidlejä vähän tiheämmässä. ;) Mitkä on muuten tossa Milbonassa arvot? Entäs Ehrmannissa? Itse olen tyytynyt lähi-Sparin rahkaan. 30 g. prot/purkki (250g). Nautitaan hc:nä eli raakana ilman mitään mausteita.

p 12,2 hh 3,9 r 0,2 Eli paremmat mitä esim. ehrmannissa.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom