Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Olen tämän jo sanonut ja sanon edelleen, ostakaa Lidlistä Milbonaa. Maku on parempi ja mitään valittamista ei koskaan ole tullut ja satoja olen niitä purkkeja syönyt. On jopa mennyt joskus reilusti yli parasta ennen päivän ja silti pysynyt hyvänä.
Sumu sanoi:Edelleen, yhtään homeista ehrmannia en ole tavannut.
nimim. 500g-1000g Ehrmannia päivässä jo 2 vuoden ajan
Veeti sanoi:Täältäkin eli Oulusta löytyi tällä viikolla purkki homeista Ehrmania. Ostettu Linnamaan Prismasta.
Sama täällä, mutta 3 vuotta.Sumu sanoi:Edelleen, yhtään homeista ehrmannia en ole tavannut.
nimim. 500g-1000g Ehrmannia päivässä jo 2 vuoden ajan
Timba79 sanoi:Olen tämän jo sanonut ja sanon edelleen, ostakaa Lidlistä Milbonaa. Maku on parempi ja mitään valittamista ei koskaan ole tullut ja satoja olen niitä purkkeja syönyt. On jopa mennyt joskus reilusti yli parasta ennen päivän ja silti pysynyt hyvänä.
SniffDaddy sanoi:Ostettaisi, jos olisi noita Lidlejä vähän tiheämmässä. ;) Mitkä on muuten tossa Milbonassa arvot? Entäs Ehrmannissa? Itse olen tyytynyt lähi-Sparin rahkaan. 30 g. prot/purkki (250g). Nautitaan hc:nä eli raakana ilman mitään mausteita.