Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Timba79 sanoi:Kellään valmiina jotain yhteystietoja reklamaatiota varten vastaisen varalle. Jos mulla homepurkki vastaan tulee niin reklamaatio lähtee heti. Mutta kauppaan siitä on turha narista, uuden voit saada tilalle ei muuta.
Ravn sanoi:Saksalainenhan tuo alunperin on: http://www.ehrmann.de/ ja täältä löytyy kontaktilomake, josko vaikka menisi tehtaalle asti asia tiedoksi. Saattavat jopa vastata jos tuo sivun teksti pitää paikkansa.
Onkohan Suomessa Inexillä osuutensa maahantuonnissa?
Tuolta saattaa löytyäTimba79 sanoi:Oisko Suomeen mitään osotetta? Vaikka maahantuojalle. Mun kielitaidolla ei Saksaan mitään reklamaatioita laitella, edes Englannin kielellä.
bling sanoi:Kertokaas kun tällä threadilla on kaikki(ainakin melkein) Ehrmann-ihmiset että millä ihmeellä saatte syötyä sitä tavaraa päivästä toiseen,jotkut jopa useita purkkeja päivässä?!Kertokaa kokemuksianne millä reseptillä uppoaa parhaiten.
Searchilla kannattaa Ehrmann-reseptejä etsiä, jätetään tämä threadi tälle laadunvalvonnalle.bling sanoi:Kertokaas kun tällä threadilla on kaikki(ainakin melkein) Ehrmann-ihmiset että millä ihmeellä saatte syötyä sitä tavaraa päivästä toiseen,jotkut jopa useita purkkeja päivässä?!Kertokaa kokemuksianne millä reseptillä uppoaa parhaiten.
Swat sanoi:Milbonasta kun aina puhutaan, että on sellasta liisteriä, että alas ei mene. Onko se sitten hirvee vaiva pistää sinne sekaan vaikka maustamatonta jugurttia, tai vaikka maitoa.;)
Timba79 sanoi:Oisko Suomeen mitään osotetta? Vaikka maahantuojalle. Mun kielitaidolla ei Saksaan mitään reklamaatioita laitella, edes Englannin kielellä.
merikukka sanoi:Inexin kuluttajapalaute puh. 020 441 4285. Kuluttajapalautetta voi antaa myös osoitteessa www.inex.fi
Kyllä ne ainakin minun kohdalla Prismasta ottivat yhteyttä juuri tuonne Inexiin ja sieltä sitten sähköpostitse minuun. On noita homeisia jo tämänkin threadin perusteella niin paljon tullut vastaan, että varmasti ovat olleet yhteydessä valmistajaan. Olisko tässä myös syy siihen, kun täälläkin on ihmetelty minne ehrmannit ovat kaupoista hävinneet...merikukka sanoi:Inexin kuluttajapalaute puh. 020 441 4285. Kuluttajapalautetta voi antaa myös osoitteessa www.inex.fi
sikamies sanoi:Eikö teillä ihmisillä ole Lidliä lähistöllä? Milbonan rahka on halvempaa, paremman makuista ja siinä on markkinoinen parhaat ravintoarvot (joskin eroa on aika vähän)