Ehrmannin laadunvalvonta?

Ozzy sanoi:
Nyt lähti sitten Ehrmann lopulliseen boikottiin mun osalta! Aamulla kippasin 2 purkkia ja mehukeiton mukaan duuniin ja äsken sitä naamioon lapioidessani maistui hieman merkilliseltä. Sitten osui suuhuun sellaisen pienen purukumin tuntuinen kikkare ja pakkohan se oli katsoa. Saatana, sellainen vihreä sieni sieltä löytyi! Purkeissa oli parasta ennen päiväys 26.1 eli parin viikon päässä!

Jatkoa ylläolevaan:

Ilmoitin näistä homeisista Ehrmanneista paikalliseen Prismaan ja sieltä valitukseni ohjattiin edelleen tavarantoimittajaan/maahantuojaan. Toimittaja epäili aivan samaa kuin joku täälläkin eli pienikin aukko kannessa mahdollistaa homeitiöiden kasvun. Kerroin ongelman olevan yleisempikin ja laitoin heille linkin tähän threadiin.

Tavarantoimittaja hyvitti pilaantuneen tuotteen antamalla vähän "pelimerkkejä". Pääasia, että ovat tietoisia asiasta ja josko valmistaja puolestaan vähän panostaisi pakkaustekniikkaan.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
sattu tuossa muutama päivä sitten itelle myös yks homehtunu ehrmann, ajattelin siirtyä hiljalleen raejuustoon kokonaan..

tänään aamulla oli purkin pohjassa reikä. Semmmonen pieni mistä oli vähän valunu, mutta rahka oli ihan kunnossa ja maistu normaalille. Eikä ikinä oo home-ehrmannia sattunu kohdalle.

Mutta mikäs vittu siinä on, että yhtäkkiä en oo suurimmistakaan marketeista enää ehrmannia löytäny. Ei huvittais milbonaakaan alkaa syömään kun se on vähän turhan kankeeta mun makuuni.

Milbonasta kun aina puhutaan, että on sellasta liisteriä, että alas ei mene. Onko se sitten hirvee vaiva pistää sinne sekaan vaikka maustamatonta jugurttia, tai vaikka maitoa.;)

täh? milbonahan on ihan hyvää, ja sinne voi heittää vähäkalorista mehukeittoa tai sokeritonta sekamehutiivistettä ja avot et on hyvää.

rantapantteri sanoi:
Mutta mikäs vittu siinä on, että yhtäkkiä en oo suurimmistakaan marketeista enää ehrmannia löytäny. Ei huvittais milbonaakaan alkaa syömään kun se on vähän turhan kankeeta mun makuuni.

Jaa kyllä tänään oli ainakin prismassa Ehrmannia, tämä siis Espoossa

Jaahas. Minä oon tässä jo kaksi päivää juossu rakkaan Ehrmannin perästä, mutta loppu näyttää olevan. Eikä ole muuten ensimmäinen kerta. :curs: Hirveä tyhjiö yhtäkkiä elämässä, kun ei saa vetää kunnon rahkaa koneeseen. Piti ostaa jotain Valion paskaa mitä saa sitten palotella suunnilleen sahan kanssa (nojoo, ehkä vähän liiottelen...)

Mä olen syönyt tähän mennessä Valion rahkaa mutta se on aika kitkerää. Ongelma makeuttamisessa on mulla se etten hirveesti diggaa makeasta joten ei kiva ajatus tunkee sinne kaikkea muuta... Tuo Milbona houkuttelisi aiempien viestien perusteella, huomenna heti Lidliin!

Ehrmannia en missään tapauksessa uskaltaisi ostaa enää näiden juttujen jälkeen sillä tuo pilaantumisprosentti kuullostaa huimalle. Itse olen herkkävatsainen ja kuvittelen aina kaikenlaista joten varmasti lentäisi :urjo: seuraavan viikon ja voisin pahoin jos vastaan tulisi jotain homeklönttejä.

Aina jos jossain tuotteessa on vikaa niin maahantuojalle pitäisi valittaa. Vaikkei siitä saisi mitään korvausta [itse olen aina saanut rahat takaisin tai hyvitystuotteita, lahjakortteja ym ym] niin ainakin tarpeeksi suuri määrä valituksia johtaa asioiden parantumiseen. Jos kaikki kelaa himassa ettei yhden purkin takia viitsi valittaa niin vika ei koskaan korjaannu, sen sijaan jos kaikki 200 sellaisen homepurkin saanutta ilmoittaa siitä niin salettiin alkaa tapahtua.

Ei mitään vässyköidä siellä himassa ja kelata että se nyt vaan oli niin ja niin halpaa, rahoille on saatava vastinetta oli kyseessä 0.10e tai 10e. Perisuomalainen tapa toi ettei valiteta ja nousta vastarintaan vaan niellään vaan kaikki paska mitä vastaan tulee [tässä rahka-asiassa niellään kirjaimellisesti] kun ei joko kehdata/viitsitä tehdä mitään asian eteen :whip:

rantapantteri sanoi:

Pyytämällä saa ainakin joihinkin kauppoihin. Jos saa metsästettyä myyjän käsiinsä, varsinkin sen jonka vastuulla maitotuotteiden tilaus on, niin voi sanoa puutteesta. Kassat tuppaa olemaan liian kiireisiä kuuntelemaan toivomuksia. Tällä keinolla sain itse kaupan tilaamaan Ehrmania enemmän, tilasivat aina vain yhden lavan per viikko ja aina oli rahka lopussa. Pyyntöjen (3 kpl) jälkeen on sitten ollut Ehrmania hyllyssä.

Noin tuhannen purkkia ehdin tota Ehrmannia syömään, kunnes eilen tuli ensimmäinen homepurkki vastaan. No onneksi ei ollut viimeinen purkki, vaan jääkaapista löytyi vielä 27 purkkia rahkaa lisää. :D

mä olen syönyt varmaan alle 10 eeeeermannia, pahaa on ja tulee mieleen lada. en oo edes täälläpäin nähnyt kuin yhdessä kaupassa 79c :jahas:
sama ku vertais filesuikaleita, paistisuikaleisiin

:offtopic:

Onko Ehrmannin koostumusta jotenkin muutettu lähiaikoina? Ostin sitä taas viimeviikolla kun oli Milbonat loppu ja jotenkin se ei ollut enää läheskään niin "kitkerää" mitä ennen? Vai olenko vaan turtunut rahkan makuun viimeinkin...

No voi sun.. Nyt se osui munkin kohalle ensimmäinen home Ehrmann.. Eipä haittaa rahkaa saa kaupasta lisää ja pakkasessa on lihaa.

Timba79 sanoi:
:offtopic:

Onko Ehrmannin koostumusta jotenkin muutettu lähiaikoina? Ostin sitä taas viimeviikolla kun oli Milbonat loppu ja jotenkin se ei ollut enää läheskään niin "kitkerää" mitä ennen? Vai olenko vaan turtunut rahkan makuun viimeinkin...
En ole itse tollasta huomannut, mutta söin tossa pari purkkia valiota. Se ei maistunut kitkerältä, joten luulisin että makuaisti on pikkuhiljaa häviämässä. Samaa saattaa olla sinullakin. :)

Mulla tuli juuri vastaan ehrmanni, jossa kansi oli täysin kunnossa ja päiväystä oli viikko jäljellä. Mutta silti oli hometäplä kannen alapuolella. En huomannut koko asiaa, kun hämärässä korkkasin purkin, laitoin vähän mehukeittoa ja lusikoin naamariin. Maistui jotenkin tunkkaiselta ja tarkistin kannen ja homettahan sieltä löytyi :( Kaipa nuo homeet on yleensä vaaratonta sorttia? Ei ainakaan mitään vatsanpuruja tullut.

Samoin vasta 'löysin' jääkaapista Valion rahkaa, joka oli 10 päivää vanhaa -> ei muuta kuin auki ja naamariin, homeesta ei tietoakaan ja maku oli kohdallaan :D

apophis sanoi:
.

Samoin vasta 'löysin' jääkaapista Valion rahkaa, joka oli 10 päivää vanhaa -> ei muuta kuin auki ja naamariin, homeesta ei tietoakaan ja maku oli kohdallaan :D

Ite en ois kyl ihan heti syöny.... :thumbs:

No saksastahan nuo tänne roudataan, eli tuhansia kilometrejä. Miten kuvittelette että kylmäketju voisi olla joka kerta päästä päähän aukoton? Aivan sama Lidlin tuotteissa, halvalla ei saa hyvää, tässä tapauksessa se kyllä on ns. "hyvää" mutta laadultaan ei yllä kotimaisten tuotteiden tasolle.

Perkele sentäs! Tänä aamuna oli Ehrmannipurkin kannessa hometta. :curs: Roskiin meni ja kunhan noi nykyiset syön pois, niin siirryn Ingmanin, Valion tai Maitokolmion rahkansyöjäksi.

Noissa on viimeinen myyntipäivä 9.2., että pitäisi olla varaa. Ei kai homeen suhteen ole kuin muutama mahdollinen selitys:

1) kansi falskaa
2) kylmäketju katkennut jossain vaiheessa pahasti
3) tuotannon hygieniataso ei ole kunnossa, jossain kohti on joku ollut laiska hygienian suhteen.

Voi olla yksi tai useampi noista tekijöistä, mutta aivan sama. Ehrmanni menee valitettavasti (hinta kun oisi niin halpa) boikottiin.

Perhana viime perjantaina vetäsin Ehrmanni purkin naamaan ennen baaria, päiväys 2.2.2005, ja oli koko loppuillan aivan mielettömän huono olo. Päättelinpäs vaan että se olo johtui serkun huonosta kotiviinistä, mutta eihän sitä tullut juotua paljoa edes.

Noh seuraavan kerran nyt maanantai-iltana nappasin toisen lärvistä alas mansikoiden kera ja olo oli taas hirvittävä. Kummallakaan kerralla en kyllä huomannut että olisi ollut selvää hometta purkissa.

Perhana vaan kun en tätä threadia ennemmin hoksannut.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom