Ehrmannin laadunvalvonta?

Mulla oli viime viikolla kaksi 08.08 päiväyksellä olevaa Ehrmannia homeessa.:urjo: Ei tehnyt mieli avata kolmatta purkkia samana päivänä...

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Hmh, tänään tuli ensimmäinen vastaan. Iltarahkassani oli joku vihreä lehden näköinen pölkäre..söin loputkin kuitenkin hyvällä ruokahalulla pois, olin sentään loppusuoralla jo. Maussa en mitään erikoista huomannut. :rolleyes:

Pitkään on pitänyt kirjoittaa, että turhaa piipitystä, mutta osuihan se vihreä ylläriklöntti itsellekkin. Purkin leima oli 08.08. Nyt avasin toisen ja tämä näyttää olevan ainakin kunnossa. Ei kyllä tulisi mieleenkään vaihtaa ehrmannia pois, mutta jos näitä klönttejä alkaisi osumaan useammin kuin kerran vuodessa niin voisi jo harkita.

Vieläkään ei yhtään. Satoja purkkeja noita kuitenkin on menny.

Tuo Ehrmannin koostumus näyttää vaihtelevan aika paljonkin, joskus on niin kuin jugurttia ja sitten taas semmoista rakeista...varmaankin hieman hapanta ainakin tuoksusta päätellen :eek: sitten vaan täytyy sekoittaa joukkoon vähän enemmän Fun Lightia peittämään sitä makua...:D Homepilkku on tullut kaksi kertaa vastaan koko aikana mitä olen sitä syönyt.

"Laatu on yliarvostettua" - Ehrmannin tuotantopäälikkö.

Tuo Ehrmannin koostumus näyttää vaihtelevan aika paljonkin, joskus on niin kuin jugurttia ja sitten taas semmoista rakeista...varmaankin hieman hapanta ainakin tuoksusta päätellen :eek: sitten vaan täytyy sekoittaa joukkoon vähän enemmän Fun Lightia peittämään sitä makua...:D Homepilkku on tullut kaksi kertaa vastaan koko aikana mitä olen sitä syönyt.

Itse olen sen niin katsonut että mitä tuoreempaa tavara on niin sitä jugurttimaisempaa ja kun parasta ennen lähestyy muuttuu se tuollaiseksi "rakeisemmaksi".

Edit: Niin ja pari yllätystä tullut itselläkin vastaan. Nyt juuri menossa 8.8 versioita. Saa nähdä onko homeessa.

08.08 päiväyksellä ollu kahdessa häikkää..eilen oli ihan ku jotain mannapuuroo..ei pystyny kokonaan syömään ja tänään semmonen pieni tummempi klöntti..ehkä alkanu jo mytimään

2 viimeistä purkkia jääkapissa ja molimmissa pienet vihreät "glöntit" satsi 08.08. Mahtaakohan noita iljetä syödä:urjo:

13.08 päiväys ja sormenpään kokoiselta alueelta vihersi. Heitin palan lusikalla roskiin ja nyt kauhon purkkia tyhjäksi. Saa nähdä kuinka käy.

13.08 päiväys ja sormenpään kokoiselta alueelta vihersi. Heitin palan lusikalla roskiin ja nyt kauhon purkkia tyhjäksi. Saa nähdä kuinka käy.
Hengissä ollaaan. ;)

Olikohan edes hometta, voiko vihreä väri johtua jostain muusta? Ei kuitenkaan maussa ollut mitään erikoista.

Otin töihin mukaan 2 ehrmannia 16.8 päiväyksellä. Toisen kansi oli aivan sileä ja toisen kupruinen. Sileäkantisen sisältö oli aivan hirveän makusta, mutta ei mitään homeklönttejä, en silti uskaltanut syödä. Kuprukantises oli priima tavaraa.

Ikinä oo mitään möllejä löytänyt Ehrmannista. Ootte vahingossa ostaneet Valiota.

Homepurkki

Viime vuonna saatiin noin 10 Ehrman purkkia missä oli hometta, heitettiin niitä pois.
Mutta edelleenkin niitä tulee ostettua ja syötyä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom