Ehrmannin laadunvalvonta?

Ja muuten minkä takia lähes kaikki vetää ehrmannin rahkaa eikä valion? :)

Omasta mielestä Valion rahka on liian "kiinteää" ja muutenkin maistuu aivan omituiselta. Hintakin taitaa olla euron paremmalla puolella..?

Ehrmann menee kylmiltään ja maistuu jopa hyvälle, menee monta purkkia kerralla jos sikseen on. Ei tarvitse maustaa millään. :kuola:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
samanlaista se valio on jos siihen laittaa maitoa&jugurttia sekaan ( = ehram)

ite en enää sakemannien venäjällä tuotettuun kakkendaaliin koske noiden pilaantumisten takia. valion rahkasta saa about samaa kuin ehramista jos tosiaan viittii lyyä vähän maitoa sekaan. mielelläni maksan sen suuremman hinnan siitä tiedosta että tulee suomesta raaka-aineet jne...

Voisikohan näissäkin ehrmannin home tapauksissa olla kyseessä se kaupan käsittelijä. Joku kesätyöläinen mättää dollarin kiilto silmissä kauheeta kyytiä purkit hyllyyn ja "oho" yks tipahti ja aukes vähän kulmasta... Valitukset tulee osoittaa myös siihen kauppaan mistä niitä ostetaan jotta siellä voidaan tarkistaa oma säilytystila ja työntekijöiden huolellisuus.

Tänään löyty taas semmonen makee tummansininen/musta klöntti keskeltä mun purkkia :)

mä joskus ostin 4 ehramia ja kaikki maistu ihan kirsikalle:urjo: ei oo ennen niin tapahtunu vaikka oon melkei vuoden syöny niitä joka päivä;)

Monella eri päiväyksellä on tullut jugurttia purkissa. Nyt kaupassa noin 50% on löysää kun ripulipaska. Ei voi millään pitää ravintoarvot kutiansa. Olen palauttanut ja kaupoissakin on huomattu sama asia. Purkkia kun heilauttaa niin huomaa onko sisällä vettä vai rahkaa. Voi saatana tätä hommaa, onneksi ei ole tullut puoleen vuoteen hometta vastaan.:piis:

Ihan ajatuksena vaan että jos tällä palstalla vaikka 95% surffaajista syö ehrmannia ja vielä joku +5 purkkia päivässä niin kait se todennäköisyyskin jo on sen puolella että jotain sieltä löytyy. Valiota syö taas joku, 2 palstalaista??

Itellä ei ikuna ole mitään löytyny ja meillä noita vetää koko perhe. Veikkaisin tota aikaisemmin väläyteltyä kuljetus/kylmä vaikutusta laatuun.

Ihan ajatuksena vaan että jos tällä palstalla vaikka 95% surffaajista syö ehrmannia ja vielä joku +5 purkkia päivässä niin kait se todennäköisyyskin jo on sen puolella että jotain sieltä löytyy. Valiota syö taas joku, 2 palstalaista??

Itellä ei ikuna ole mitään löytyny ja meillä noita vetää koko perhe. Veikkaisin tota aikaisemmin väläyteltyä kuljetus/kylmä vaikutusta laatuun.

Tästä on puhuttu jo aikaisemmin. Ei ole toi ehrmannin laadunvaihtelu/yllärit ihan hatusta heitettyä. Valio on aika paljon varmemmin sitä mitä pitää. Syön itse myös valiota ja milbonaa.

Tästä on puhuttu jo aikaisemmin. Ei ole toi ehrmannin laadunvaihtelu/yllärit ihan hatusta heitettyä. Valio on aika paljon varmemmin sitä mitä pitää. Syön itse myös valiota ja milbonaa.

Ite just tässä topicissa muutama sivu taaksepäin laskeskelin omien Ehrmannieni homeprosentiksi 0,4. Ei mikään kauheen paha, vai? 4kpl ollut homeisia noin 1000 rahkasta. Mitä tahansa elintarvikkeita kun lappaat naamariin tollasen määrän ja muistat ostaa niitä säännöllisesti niin varmasti tulee vastaan pilaantuneita/viallisia tuotteita.

Ite just tässä topicissa muutama sivu taaksepäin laskeskelin omien Ehrmannieni homeprosentiksi 0,4. Ei mikään kauheen paha, vai? 4kpl ollut homeisia noin 1000 rahkasta. Mitä tahansa elintarvikkeita kun lappaat naamariin tollasen määrän ja muistat ostaa niitä säännöllisesti niin varmasti tulee vastaan pilaantuneita/viallisia tuotteita.

Ehrmannia ei taida löytyä laktoosittomana? Sen takia onki joutunu lappaamaan valioa, minkä hinnat hipoo pilviä :( Ei kylläkään itellä oo suuri ongelma oo toi laktoosi intolleranssi, jäätelöt, juustot sun muut menee, maitorahkasta en tiedä vielä, mut joku oli ostanu normaalin ingmannin rahkan tonne jääkaappiin niin piti testata jos rahka menis normaalina. Tulos varmaan selviää ens yön aikana :D

Ainakin itselläni - ja laktoosin kanssa tässä +10 vuotta taisteltu - ei nuo Ehrmannit sen pahemipa vaivoja tuota. Sama koskee esim. kreikkalaista luonnonjogurttia ja joitakin ulkomaalaista raejuustovalmisteita. Briteissä asuessa uppoi jopa paikallinen maito.

Aika hit and miss joskus mutta ihan kokelemisen väärttiä.

Juu, eipä ollu vaikutuksia eli ehrmannia vaan testaamaan.

offia: Tosta edellisestä viestistä, niin ei mitään hajua miks oon laittanu lainauksen elastolta, muokkaamaan ei pysty :D

Ei mullakaan ole toi prosentti ton suurempi homeisten osalta. Muuta vikaa on sitten on ollutkin noin tieteellisesti 35%;)
Pienenä vertauksena kysyn kaikilta valion rahkan syöjiltä, onko ikuna tullut homeista vastaan?.

Tänään löyty sitten kaksi ensimmäistä homeversiota täältä, ennen ei ole kyllä ikinä tullut vastaan vaikka noita jo jonkin aikaa onkin mennyt useempi purkillinen päivässä. Parasta ennen -päivä tais olla 18.7., joten eipä noitten homeessa ainakaan sen puolesta vielä olisi pitänyt olla.

Ei mullakaan ole toi prosentti ton suurempi homeisten osalta. Muuta vikaa on sitten on ollutkin noin tieteellisesti 35%;)
Pienenä vertauksena kysyn kaikilta valion rahkan syöjiltä, onko ikuna tullut homeista vastaan?.

ei oo näkyny. on parasta ennen -pvm mikä tahansa. pari viikkoa pvm:n jälkeen voi vielä syödä ilman pelkoa homeesta. ainoastaan huomaa siitä että enemmän vettä/nestettä kerääntynyt pinnalle...

Hui :eek: Täytyy tsekata tarkasti omat Ehrmanit ennenku niitä mätän illalla naamaan. Yleensä kippaan vaan kuppiin ennenku kansikaan on kunnolla auki. Offiksi menee, mutta Valion Gefilus-mustikka mansikka jugurtista tuli kerran kovakuoriainen vastaan :urjo:

Mulla oli jo 3kk välissä ettei tullut yhtään homepurkkia. Eilen tuli sitten pitkästä aikaa yksi.
Syön keskimäärin 1.5 purkkia päivässä, eli 2kpl joka ikinen arkipäivä.
Viikonloppusin pyrin vaihtelun vuoksi jättämään ehrmannit kaappiin.
Eli ei noita niin monesti enää tule vastaa.
Viime syksynä n. kerran viikossa tuli homepurkki vastaan.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom