Päällä! Kyllä sen vihreän rahkan huomaa :D
OK :D
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Päällä! Kyllä sen vihreän rahkan huomaa :D
Onko muuten kenelläkään laktoosi-intoleranssista kärsivällä kokemuksisa Ehrmannin syömisestä?
Mää aattelin kokeilla, tuleeko masu kipeäksi.
Jotenkin olis semmoinen kutina, että välttämättä ulkomaiset tuotteet eivät tee niin kipeäksi. Katsotaan, otan pillereitä (pilkkovat laktoosia), jos tuleekin masu kipiäksi.
Onneksi, sillä kun noin kuukaus sitte vedin pitkästä aikaa valioa (koska faija oli ostanu, muuten en toki söis :D) niin oli se kyllä sellasta liisteriä että oksat pois.
No eipä tossa ole mitään ihmettelemistä noin pienillä määrillä. Mä oon syöny nyt arviolta reilut 3000 ehrmannia ja muistaakseni 4 on ollu homeessa.Ihmettelen kyllä noita homeylläreitä, ite syöny tähän mennessä abaut 200 ehramia eikä tietoakaan homeesta. Kai sekin vielä joskus vastaan tulee.
No eipä tossa ole mitään ihmettelemistä noin pienillä määrillä. Mä oon syöny nyt arviolta reilut 3000 ehrmannia ja muistaakseni 4 on ollu homeessa.
No mites Ninda, onko ehrmannin kanssa ollu mitään ongelmia? Mulla on kyllä muutenkin toi laktoosi intoleranssi melko lievä, jäätelöt sun muut menee ihan huoletta.
Hmm....mullaki oli vähäsen auki yksi purkki tuossa. Vetäsin naamaan vaan vaikka jotain pientä ruskeaa (mahdollisesti hometta) olikin siinä kannen alapuolella sellanen sormenpään kokonen läntti. Mut mitä halvalta voi odottaa? ;) En mä vielä ainakaan oo kuollu.