Ehrmannin laadunvalvonta?

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Valitettavasti olen. Siihen loppui niiden jugujen syöminen.

Hohoh, voin kuvitella. :lol2:

Kommenttien perusteella taidan pysyä valiossa, sen verran nirso kun ruoan suhteen olen. Riittää se pienikin home siellä niin naks ja ei kyllä mene purkkiakaan kyseiseltä firmalta alas pariin kuukauteen.

Nyt iskikin vielä vainoharhaisuus että mitä nämä pienet ruskeat pisteet tässä valion banaanijugurtissa ovat, tullut jo parissa purkkia vastaan. :jahas:

Mä kun luulin selviäväni ilman ylläreitä, mut eilen bongasin vastaostetusta Ehrusta sentin pitusen, sinertävän klöntin. Hometta?

En jaksanut alkaa valittaa, vaan avasin uuden, sillä kertaa moitteettoman yksilön.

04.08-päiväyksellä varustetuista ehrameista tullut nyt neljässä kahdeksasta selkeät (väh. neliösentin kokoisia) homeklöntit vastaan. Olen niin tissiposki, että heitän purkit sitä mukaa menemään. Pikkasen harmittaa jos puolet satsista on pilalla, ostan nimittäin yleensä koko viikon mätöt kerralla (lue: 3-4 rahkaa/päivä x 7).

Yksi homeinen yksilö on tullut vastaan. Tosin enpä kovin montaa vielä ole kerennyt syömäänkään..

Nyt on ihan pakko hehkuttaa. :D Tänään availin töissä viimeistä ehhrman purkkia, jonka päiväys oli vasta huomiselle, ja homettahan sielä oli! Noh, siinä sitten erään herran kanssa tuumailtiin että pitäisköhän lähteä käymään kaupassa valittamassa. Niinhän me sitten mentiin kauppaan asiasta sanomaan ja hyvityksenä kuusi purkkia ehrmannia tuli. :)

Mullakin on ollut pientä kasvustoa pariin kertaan kyseisessä rahkassa Mutta oon ostanut senkin jälkeen samaa kamaa ja ollut ihan ok.

Dodii... tänään tuli liityttyä sitten tähän vihreän sarjan ehrmanssin keräilijöihin. Kanssa tuota 04.08. päiväyksen settiä. Vaan eipä tuo taida olla kovin harvinaista herkkua, mikäli tätä threadia lukee...

Aukaisin tänään 04.08. vanhaksi menevän rahkan, ehdin heittää fun lightitkin sekaan.

Sitten kun aloin laittaa kantta roskiin niin huomasin että kanteen oli kasvanut ruskean ja vihreän välillä olevan sieni.:urjo:

Hipheiiii... Toinen saman päivän aikana. myös tätä 04.08. satsia. Pitäisköhän lotota tänään...

Minullakin tuli sellainen sinivihreähome laguuni :urjo: ja se oli kiinni kannen sisäpuolella
(ehram rahka) Onneksi huomasin ajoissa. Ylllättävän nopeasti menevät rahkat pilalle parasta ennen päivästä jälkeen.

Joskus mullekkin sattui home ehrameja, mutta nyt ei ole enään osunut piiiitkään aikaan kohdalle. 2-3 purkkia tulee päivässä syötyä.

Hyi jumalauta tänää just keskeyty rahkansyönti mukavaan homeenmakuun suussa. :urjo:
Aika äkkiä lens pihalle eikä tehny kyl mieli uutta rahkaa laittaa. Uskon että tää kesä vaikuttaa asiaan talvella ei löytynyt yhtään homeista ehramia vaikka kuinka söi.

tänään se sitten tapahtui,jo toinen homeinen purkki 5v sisällä,yleensä syön noita 2-3vrk joten osuma % ei onneksi ole kovin korkea,sinänsä outoa että se home oli rahkan sisällä möykkynä mutta pinta oli aivan normaali.:urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom