Ehrmannin laadunvalvonta?

Juuri söin yhden purkin eikä vieläkään ole ollut laadussa valittamista. Yleensä jos purkki on homeessa, kansi on jotenkin vioittunut tai purkki. Eli kannattaa tsekata ettei ole yhtään pientäkään vauriota kummassakaan

Ei pidä paikkaansa. Katson aina purkit tarkkaan ja otan parhaimmalla päiväyksellä olevat. Katson vielä että päällä ei ole ollut tai ole paljon painoa. Lähikaupassa ottavat pois ne niistä levyistä ja pinoavat päällekkäin.:jahas:
Ihan tuuripeliä on Ehrmannin kanssa. Eniten vaikuttaa varmasti juuri toi oikea säilytyslämpötila tehtaalta kaupanhyllylle. Nyt ei ole tullut pitkään aikaan homeisia rahkoja, mutta lämmin kesä varmasti muuttaa asian.
Erhmannilla on ollut laatueroja niin pitkään kun niitä olen syönyt. Välillä on laastia..välillä löysää..rakeista..jne.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Homeista ehrman purkkia ei ole vielä tullut vastaan...joskus huomannut että ne on ihme rakeisia ja jotenkin "eri" makuisia mutta ei muuta valittamista. Onko olemassa muita varteenotettavia rahkoja johon vois vaihtaa? Pirkan rahkassa on 12g protskuu mutta on niin paksuu että hyvä ku saa lusikan tökättyä siihen. Valion rahka taas on röystöä. Onko muita?

Ensimmäinen home-Ehrmanni tuli vastaan mulla. Viimeiseen käyttöpäiväänkin oli aikaa peräti 1 vrk... Nyt jää vähäksi aikaa ehramit hyllylle meinasi nimittäin spytta lentää...

Ensimmäinen home-Ehrmanni tuli vastaan mulla. Viimeiseen käyttöpäiväänkin oli aikaa peräti 1 vrk... Nyt jää vähäksi aikaa ehramit hyllylle meinasi nimittäin spytta lentää...

:D Mietippä, että suuriosa porukasta heittää sen homeglöntin roskiin ja istuu töllön viereen nauttimaan rahkasta.

Ehrmannia menee se 2kpl/vrk, eikä oo vielä tullu yhtään poikkeavaa yksilöä tullut vastaan, ei niin maun eikä rakenteen osalta. Joskus tosin sitä rahkahikeä on vähemmän, eli tulee turhaan kallisteltua lavuaarin päällä. muuten ei valittamista, herrrkkua :)

Ite vetelen yleensä rahkat aamuhämärissä pimeässä keittiössä seisaaltaan, ja sittten silloin tällöin syljeskelen homeet hampaiden välistä roskiin.. namia

Mulla ei ole koskaan tullut pilaantunutta Ehrmannia vastaan. Olen ostanut niitä ehkä n. 400 kappaletta parin vuoden aikana.

Nyt tuli vastaan ensimmäinen huonoksi mennyt rahka. Päiväys on (oli) 6. kesäkuuta ja rahka maistui aivan käsittämättömältä, etten sanoisi jopa melkein homeiselta tms (näkyvää hometta ei ollut). Hyi saatana, että oli kuvottavan makuista..

Toivottavasti jää yhteen purkkiin tämä.

Juu... tuossa maanantaina availin 9.6.2007 päiväyksellä varustellun ehrmannin ja vihreen köntsän löysin... en ollut rohkea...

Tuossa tuli sitten ostettua 22.6 päiväyksellä Ehrmannia. Sehän oli jugurttia. Ei lusikassa pysynyt. Purkki hölskyi kuin siellä olisi vettä sisällä.

Itselle tuli pari päivää sitten avattua purkki jossa ilkeä 1cm*1cm vihree klöntti rahkan päällä,ensimmäinen kerta mulle. Päiväystäkin oli vielä bout viikko jäljellä. Ei ketään ole reklamaatio/valitus postia lähettänyt eermannille ?

Itselle tuli pari päivää sitten avattua purkki jossa ilkeä 1cm*1cm vihree klöntti rahkan päällä,ensimmäinen kerta mulle. Päiväystäkin oli vielä bout viikko jäljellä. Ei ketään ole reklamaatio/valitus postia lähettänyt eermannille ?

on lähettäny. ite oon tainnu mainita moisesta useempaan otteeseen tässä threadissa.....

mutta vielä kerran: sieltä tulee kohtelias kirje ja valittelevat että harmillinen homma, ei pitäis tapahtua heidän laitteillaan...

Ilmeisesti ei auta muutakuin siirtyä valion rahkoihin -.- ??
Tosin valion rahka maistuu vitun kitkerältä ehrmannin rahkaan verrattuna -.-
:urjo:

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom