Ehrmannin laadunvalvonta?

Meinasin tos pari päivää sit kirjottaa et nollakerhos mennää edelleen pilaantuneitten ehrmannejen suhteen. Onneks en kirjottanu sil eilen napsahti eka homeinen yksilö vastaan. Karkeesti arvioituna n.1000 purkkii tullu vedettyy ja yks homeinen et tainnu olla aika hyvä tuuri.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itselle ei ole vieläkään tullut yhtään, mutta ensimmäinen homeinen tuli taloudessa vastaan muutama päivä sitten. Päiväys oli 23.4.

On meinannu viime päivinä tulla töissä nälkä. Lappanu Ehrmannia jo noin 6kk naamaan ihan huoletta ja hymy huulilla mutta nyt on 10 päivän sisään tullu jo 4 homeista purkkia vastaan. Just semmonen mukava vihree läntti siinä pinnalla. :/
Tänään oli sit homeet vähän syvemmällä ja kerkesin kokea ihanan makuelämyksen ennen kun sylin sen pitkin lavuaaria. Namia.

Kylmäketjun katkeaminen tod.näk. suurin syy miksi löytyy "kindereitä" Ehrmanneista. Ainakin niissä "elintarvike" kaupoissa jossa olen töissä ollut, niin kylmään menevät tuotteet seisoivat välillä tuntikausia lämpimässä. Jos asiasta huomautti vastaavalle se tulkittiin vittuiluksi. No enpä ole enään huomauttelemassa - vaihdoin alaa.

Kylmäketjun katkeaminen tod.näk. suurin syy miksi löytyy "kindereitä" Ehrmanneista. Ainakin niissä "elintarvike" kaupoissa jossa olen töissä ollut, niin kylmään menevät tuotteet seisoivat välillä tuntikausia lämpimässä. Jos asiasta huomautti vastaavalle se tulkittiin vittuiluksi. No enpä ole enään huomauttelemassa - vaihdoin alaa.

Luulis et tollaset ketjun heikot lenkit sais kenkää jos ei kiinnosta myymälän tuotteiden laadun säilyttäminen paskan vertaa. Olis ainakin kauppiaan etujen mukaista ettei tuu negatiivista julkisuutta pilaantuneiden tuotteiden myynnistä, ja sitä kautta luulis löytyvän halua pitää huolta et kylmäketju on kunnossa. Kyllä mua ainakin kauppiaana kiinnostais tietää jos joku mun työntekijöistä aiheuttais ylimääräistä harmia tollasella välinpitämättömyydellä...

Luulis et tollaset ketjun heikot lenkit sais kenkää jos ei kiinnosta myymälän tuotteiden laadun säilyttäminen paskan vertaa. Olis ainakin kauppiaan etujen mukaista ettei tuu negatiivista julkisuutta pilaantuneiden tuotteiden myynnistä, ja sitä kautta luulis löytyvän halua pitää huolta et kylmäketju on kunnossa. Kyllä mua ainakin kauppiaana kiinnostais tietää jos joku mun työntekijöistä aiheuttais ylimääräistä harmia tollasella välinpitämättömyydellä...

Kyllä ainakin meillä ollaan hysteerisen tarkkoja siitä, että kylmätuotteet saadaan oikeanlaiseen säilytykseen mahdollisimman nopeasti. Eri asia onkin sitten, että jos on yksin kuormaa purkamassa ja asiakkaitakin on palveltavana, ehtiikö niitä tuotteita sillä minuutilla jääkaappiin kärrätä. Koskaan eivät silti montaa minuuttia ole kylmätuotteet minun aikanani lämpimässä seisseet. Sen sijaan ainakin Kesprolla olisi parantamisen varaa toimitustensa laadussa - maitotuotteita ei tuoda minkäänlaisessa kylmäsäilössä ja pakastetuotteidenkin pakkaskaapit ovat jo melko lailla lämminneet, kun ne meille ehtivät. :jahas:

Hivenen asian vierestä: oletteko tutustuneet lidlin milbona-rahkaan? Prodea on 12,2g / hh 3,9g / rasvaa <1,0g. Sitä myydään puolen kilon könteissä ja hinta on jotain euron kieppeillä. Mä saan sen paremmin alas kylmiltään kuin ehrmannin.

Hivenen asian vierestä: oletteko tutustuneet lidlin milbona-rahkaan? Prodea on 12,2g / hh 3,9g / rasvaa <1,0g. Sitä myydään puolen kilon könteissä ja hinta on jotain euron kieppeillä. Mä saan sen paremmin alas kylmiltään kuin ehrmannin.

On tututstutta. Halpaa, mutta aivan kaameen makusta paskaa.

Meille Ehrmannit tuli Tuko kautta ja välillä kylmätuotteet oli jo heidän päässä pakattu samaan lavaan tai rullakkoon kuivatuotteiden kanssa ja jos kuormanpurku vuorossa sattui olemaan joku pölvästi niin nämä kylmätavarat saattoi olla lämpimässä kuivatavaroiden joukossa jopa 6 tuntia!!!!!!!!!!! ( kerran jopa vuorokauden)
Kauppiaita ja myymäläpäälliköitä on monenlaisia, toisilla on moraalia huolehtia tällaisista asioista ettei kylmäketju katkea, mutta aina löytyy tuhkamunia joita ei vois paskankaa vertaa kiinnosta kylmäketjut kuten tässä myymälässä jossa olin. Pakasteissakin oli aina välillä myynnissä jo kertaalleen sulaneita tuotteita, kyllä muutama asiakas aina ihmetteli miten mm. ranskanperunapussin sisällä oli jäähileitä. Päällikkö väitti naama pokkana asiakkaalle joka valitti pehmeistä jäätelöpaketeista että laitteet toimivat niin että automaattinen sulatustoiminta tulee välillä päälle, jolloin tuotteet hetkeksi pehmenee. Asiakas oli tyytyväinen. Tosin tämä myymälä sijaitsee sellaisella "spurgu-lähiössä", jossa tärkeintä oli että oluet ja siiderit saatiin kylmään ajoissa ja näin kanta-asiakkaat saavat kylmää olutta aamusta iltaan.
Tässä myymälässä osa asiakkaista ja henkilökuntakin äänesti jaloillaan ja jätti homman kun ei systeemi toiminut...

On tututstutta. Halpaa, mutta aivan kaameen makusta paskaa.
:anssi: On tuo paljon parempaa rahkaa, kuin esimerkiksi Ehrmannin rahka, joka on öljyyn ja Fun Lightiin sekoitettuna ikävää lientä. Makukin on paljon enemmän mieleeni. Eikä itselläni ole ollut noissa Milbonan rahkoissa kuin kerran homeisia ja sekin kerta taisi olla omaa vikaani, kun muistaakseni pääsivät lämpenemään välillä kauppa - jääkaappi, kun unohtuivat keittiöön huoneenlämpöön vähän turhan pitkäksi aikaa. Ehrmanneissa noita homeisia taas on ollut useita kertoja, vaikka eivät ole edes päässeet lämpenemään välillä.

Mä vähän aikaa sit hifistelin ja ostin päivittäin Ehrmannia, jaksoin syödä sitä paskaa viikon ja sit sai riittää. Tollasta kuraa en kyllä enää syö, mieluummin kunnon moussea ja mansikkarahkaa:kuola: Toi on bodymunkkien safkaa, ei ainakaan mun. Mielummin mä otan se protskuannoksen tuplaten drinkistä, kuin tosta rasvattomasta tökötistä.

Ehrmann on kuulunut päivittäiseen ruokavaliooni pian kaksi vuotta. Tänä aikana olen syönyt n. 700-1000 ehrmannia. Kerran tuli vastaan hieman hämärän makuinen purkki, mutta siinä kaikki. Aika täydellistä laatua siis ollut, mutta niinhän se pitää ollakin. Teen sitä yleensä kunnon annoksen kerrallaan isoon kulhoon, josta sitten syön päivän mittaan :P Tällä hetkellä in-juttu on 4 ehrmannia ja 4 banaania kulhoon ja tehosekoittimella hienoksi. Aamulla lisään sekaan vielä kaurahiutaleita ja syön lusikalla, muuten juon.

Eipä oo mulle sattunut vielä ainuttakaan homeista Ehramia vaikka on niitä jokunen tullut jo nautittua.

ps. tämän sanottuani on salettiin puolet jääkaapissa olevista homeessa :rock:

Nyt tuli itsellekkin eka homeinen ertsu vastaan. Jokunen purkki sitä jo kerkes mennäkkin.

Tänään osui ensimmäistä kertaa kohdalle Ehrmannia epämääräisillä pilkuilla varustettuna. Päiväyksenä 25.05. Vaikka kaupassa syynään kansia aika tarkkaan, tuosta löysin selkeän fiban sauman kohdalta, just siitä pilkkujen nurkalta.

Onneksi oli töissä protskupatukoita jemmassa, niin ei tarvinut pelkällä mansikkakeitolla kitua iltapäivää.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom