Ehrmannin laadunvalvonta?

Parit kymmenet postaukset luin läpi, jotka luettuani tulin tulokseen, että eikös se olisi järkevää tehdä joukkovalitus sinne Erhmann:ille niin saisi bodaajat kunnon rahkaa. Jos noin useasti on oikeasti paskaa kamaa myynnissä niin ei tuo oikein vakuuta. :down: Itsellä valion rahkoja ja hyviä on. :thumbs:

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Varmaan tuhansia ehrameja syöneenä ja yhden - siis 1kpl - ns. viallisen löytäneenä en nyt menisi sanomaan että ne kovin vikaherkkiä ovat. Tokihan sitä voi maksaa Valiolaisesta tuplahinnan ja paistatella sitten sillä, että ei tule <0,1% viallisia yksilöitä vastaan..

Iteki tullu syötyy satoja ehrmanneja ja yhtää homeista tai muuten viallistakaa kappaletta ei oo tullu vastaa tai ohan siel voinu olla mut oon varmaa kauhonu sit sellast vauhtii et en oo kerenny huomata:). voittaa kyl mielestäni valion ku hinta kohillaan ja ei sellast sementtii ku valio.

On tässä tullut huomattua, että yhdessä vaiheessa tuli noita viallisia laatikkokaupalla, mutta nyt viimeiseen 6kk jaksoon ei ole osunut yhtäkään homeista tms.

Epäilen, että tuo ongelma on kauppojen hyllyttämisessä tai muussa vastaavassa, eikä niinkään ehramin laadussa tuotannosta lähtiessään... Vastaavia epäilyjä tredissä on ollut aikaisemminkin.

Eiköhän noita homepurkkeja jaksotu yleensä kesille kun ovat saattaneet päästä lämpiään. Ite syön lähes päivittäin ehrmannia ja kolme homepurkkia on löytyny,vaikka päiväys ollu kunnossa. Talvella on oo homepurkkia löytäny.

Parit kymmenet postaukset luin läpi, jotka luettuani tulin tulokseen, että eikös se olisi järkevää tehdä joukkovalitus sinne Erhmann:ille niin saisi bodaajat kunnon rahkaa. Jos noin useasti on oikeasti paskaa kamaa myynnissä niin ei tuo oikein vakuuta. :down: Itsellä valion rahkoja ja hyviä on. :thumbs:

Saahan sitä kunnollista rahkaa tosiaan jos ostaa esim. Valion rahkaa kuten sinä teet. Ehrmann on vaan sen verta halvempaa, että en yhtään ihmettelekään vaikka välillä tulee tollasia sekundaeriä myyntiin. Aina kun tulee homeinen rahka vastaan niin kauppaan viemällä siitä saa rahat takasin. Tosin kovin usein en jaksa niitä takasin viedä...

Saahan sitä kunnollista rahkaa tosiaan jos ostaa esim. Valion rahkaa kuten sinä teet. Ehrmann on vaan sen verta halvempaa, että en yhtään ihmettelekään vaikka välillä tulee tollasia sekundaeriä myyntiin. Aina kun tulee homeinen rahka vastaan niin kauppaan viemällä siitä saa rahat takasin. Tosin kovin usein en jaksa niitä takasin viedä...
En ole kyllä noita hintoja yhtään tutkiskellut, koska kotona vielä asustelen niin vanhemmat tuo vaan rahkaa kun käsketään ja valion se on näyttänyt olevan. Todennäköisesti kumminkin viimestään omaan kämppään muutto tuo siirtymisen Ehramm rahkoihin. Pääasia, että jokaiselle jotakin. Rauta nousee ja lihat lisääntyy, :thumbs: :D

mulla on ollut yksi homeinen purkki , ja noita on tullut paljon syötyä ja se homeinen löyty kesällä.
eiköhän syy ole kaupan/kuljetuksen.
pien reikä kanteen niin johan alkaa homehtuminen.
ja kesällä jos se kylmäketju katkeaaa nii sit se ei sinne parasta ennen päivään tule kestämään välttämättä.
mut ihmiset ei ihmettele ku maito paakkuuntuu kesällä ennen aikoja!
mutta auta armias jos yks rahka on homeessa , nii kauhee haloo päälle :D

Onko tänne kirjoittaneista kukaan ollut koskaan Ehrmanniin yhteydessä? Tää threadi on kuitenki jo sen verran pitkä, että jotain kommenttia pitäis valmistajalta saada. Huonoa näyttää postausten perusteella olevan, oli sitten kesä tai talvi. Itellä menee Ehrmannia lähes päivittäin eikä koskaan ole sattunut hometta tai muuta valitettavaa.

Se Ehrmannin kansi on vähän ohut ja jotenkin huonosti kiinni, joten varmaan siitäkin voi johtua, että happanee ja homehtuu. Mä oon onneks tosi harvoin niitä joutunut roskiin heittämään sen takia, että olis huonoja tai homeisia, mutta ihan liian monta purkkia on mennyt hukkaan sen takia, että ostoksia tehdessä tai purkkeja jääkaappiin laittaessa purkki on tippunut lattialle ja sehän on samantien rikki (eikä mun kokemuksen mukaan esim. jogurttipurkit mene niin helposti rikki, vaikka tippuiskin lattialle). Ja rikki menemisellä tarkoitan juurikin sitä, että se kansi joko aukeaa tai hajoaa.
Tässä yksi teoria lisää.:) Toivottavasti ei ollu :wanha: .

Oli se wanha, mut ei se mitään. :) Ton takia jotkut välttelee alimmaisia Ehrmanneja jotka on pinottu kaupassa monta päällekäin. :D Ja mitä edellisen sivun kysymykseen Ehrmannille otetusta yhteydestä tulee, niin joku täällä muistaakseni selitteli, että oli lähettäny valituksen suoraan Ehrmannille ja ne oli siellä pahotellu tapahtumaa ja sanonut, että kyseessä on yksittäistapaus ;) (homeinen purkki siis)

Joo sieltä oli tullu kirje jossa luki että kovasti yrittävät aina parhaansa ja on tapahtunut harmittava ja harvinainen virhe... enpä oo enää ehrmannia syöny ihan vaan periaattesta.

jaahas...pitihän tämäkin tapahtua. Ehrmannia rupesin karttamaan monen pilalle menneen purkin takia, mutta nyt sitten kävi vastaava milbonankin kanssa. Lavallinen tulee aina ostettua ja onkos näistä nyt helvetti jokainen ihan pilalla.
Kolmas tosin vasta menossa... oliskohan sitten ryssitty kuljetuksessa.

Tietääkö kukaan ehrmannin rahkan kaltaista toisen valmistajan tuotetta? Eli siis suhteellisen löysää ja neutraalin makuista. Ehrmann on mulle ainaki ainoa valmiste joka edes uppoaa naamaan. Muut mitä oon ostanu on tosiaan sellaista sementtiä ettei oo helppoa syödä. ehrami meneekin sitten mieluiten ilman lisähöysteitä:rock: . on se sen verran hyvää, eikä oo kyllä sekundaakaan tullu vielä vastaan.

Tietääkö kukaan ehrmannin rahkan kaltaista toisen valmistajan tuotetta? Eli siis suhteellisen löysää ja neutraalin makuista. Ehrmann on mulle ainaki ainoa valmiste joka edes uppoaa naamaan. Muut mitä oon ostanu on tosiaan sellaista sementtiä ettei oo helppoa syödä. ehrami meneekin sitten mieluiten ilman lisähöysteitä:rock: . on se sen verran hyvää, eikä oo kyllä sekundaakaan tullu vielä vastaan.

Miten olis toi Milbona mitä saa Lidlistä?

Oon mää sitäki maistanu muttei se oikeen iske. maku ei välttämättä oo kovin paha, mutta se koostumus...:urjo: Pysytään siinä ehramissa niin kauan ku sitä hometta ei tule vastaan.

Tietääkö kukaan ehrmannin rahkan kaltaista toisen valmistajan tuotetta? Eli siis suhteellisen löysää ja neutraalin makuista. Ehrmann on mulle ainaki ainoa valmiste joka edes uppoaa naamaan.

Exquisan 500g purkeissa myytävä rahka(valmiste?) on jossakin Valion ja Ehrmannin välimaastossa happamuudeltaan, kokeile sitä. Hintakin vielä ihan kohtuullinen, muistaakseni 1,49-1,59€ / 500g.

Kyllä mullekin on pari homeista Ehrmannia sattunut. Eniten tuo vituttaa jos on rahkaa eväänä tai muuten vaan kotona viimeinen purkki jäljellä, joka pitäisi välipalaksi syödä ja avaamisen jälkeen löytyy tollainen mukava ylläri.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom