Ehrmannin laadunvalvonta?

Mä olen laittamassa Ehrmanille palautetta...ei ilmeisesti kannata?
Luulis niiden nyt jotenkin reagoivan kun tarpeeksi moni valittaa.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
saat kyllä hienon kirjeen sieltä. siinäpä se. jos niitä laatuvirheitä on tullu vielä viime heinäkuun jälkeen niin tuskin kauheesti valitukset vaikuttaa.

e: taidetaan tehdä ehrmannin rahkat venäjällä. tai ainakin pakkaavat ne siellä kun viime kesänä asiaa selvitin

juu mulla on kanssa tullu eteen homeisia ehrmannin maitorahkoja. satoja ellei tuhansia purkkeja on tullut syötyä ja n. 15 kertaa on ollut homeessa ja päiväystä on riittänyt vaikka kuinka pitkälle

Nyt ei ole pitkään aikaan ollut homeita, mutta hinta on mokoma noussut monessakin kaupassa taas. Milbonaan pitää siirtyä kokonaan näemmä.

Palautetta laitoin kerran Ehrmanille, mutta vastausta ei tullut ollenkaan.

Mä nyt kuitenkin laitoin sinne reklamaatiota ja kysyin mm. missä tuote pakataan ja ovatko/aikovatko tehdä mitään valitusten takia. ilmoittelen jos sieltä tulee takaisin jotain infoa. Meni hermot kun kolmesta purkista jäi kaksi syömättä, kalliiksi tulee kun 60% menee roskiin..

Mulla oli jotain keltaista vetelää mönjää siinä päällä tänään kun yhden avasin. Meni into ostaa noita vähäksi aikaa. Hyi saatana.:urjo:

Ainahan siinä killuu sitä keltasta litkua pinnassa? Laittaa vaan sekasin esim. funlightin kanssa niin tulee just sellasta sopivan vetelää kamaa. :) Onhan toi Ehrmanni kuitenkin jogurttirahka.

Kaataa sen litkun viemäriin ja nakkaa vaan sekaisin mitä nyt käyttääkään mausteena. Meikällä menee aika lahjakkaasti ananaspaloja.

Mulla ei ole aikoihin homeisia tullut vastaan. Ja muuta rahkaa en suuhuni laita ku ehrmannia tai sitten olen ilman. Kaikki muut on hirveetä kittiä.

Vidu..nyt tuli meikälläkin home ehrami vastaan..päiväykseen vielä 3pv ja semmone 1,5 peukalon kynnen kokone sininen laguuni pinnassa...nami.

Huomasin paikallisessa abc myymälässä jopa ehrman rahkaa, jota ei sitten paikallisessa sokoksessa edes ole. Ahaa, nyt löyty tuota bodareitten kehumaa ehrmannia, pakko ottaa siis purkki mukaan ja syödä töissä tauolla.

Innokkaana aukaisin purkin ja kappasta vain, siellähän oli tumma glöntti hometta! No pakkohan se oli jotain syödä sitten, mutta iso alue homeen ympäriltä löysi tiensä roskiin. Muuten meni alas kuin jogurtti konsanaan, valion ja ingmanin rahkat kun ei kurkusta tahdo alas mennä...

Ei ehkä itselleni tullut tuo ehrman kovin mieluisaksi tuon home glöntin takia... En sentään niin pöljä ollut että luulin sen siihen kuuluvan, "pakkislaiset kehittäny sinne nyt sen oman mauste glöntin" :hyper:

Eilen söin ja päiväystä 24pv asti...

Vidu..nyt tuli meikälläkin home ehrami vastaan..päiväykseen vielä 3pv ja semmone 1,5 peukalon kynnen kokone sininen laguuni pinnassa...nami.

samanlainen oli meikäleisen purkissa eilen. Mulla päiväystä oli kuitenkin 24.4 asti.

Mitäs se sit on? :kuvia:

en tarkemmin tiedä (varmaan samoja mitä täällä on muillakin tullut), kun en tarkemmin kattonut, lusikalla pallukka pois ja vähän ympäriltä, ja loppu purkki naamariin. Kuvaa en hoksinut ottaa..

Taasko sitä on liikkeellä. Nyt onkin ollut ihan hyviä purkkeja pitkään (ainakin omalla kohdalla).

itelle ainakin sattui ekan kerran vasta eilen, lähes 1000 purkkia tota on tullut parin vuoden aikana syötyä, eikä kertaakaan aiemmin löytynyt mitään mikä ei sinne purkkiin kuuluisi.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom