Ehrmannin laadunvalvonta?

Näistä virheellisistä tuotteista pitää aina tehdä reklamaatio, muuten laatu ei parane. Se on velvollisuutesi!

Yleensä postista napsahtaa muutaman euron lahjakortti ja voi sitten täydentää varastoja:)

Viimeksi jouduin reklamoimaan pirkka-tonnikalasta, jossa oli mielestäni liikaa öljyä.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Okei, home-ehramkauhu on siirtynyt uniin. Näin unta et otin jääkaapista iltapalaksi viimeisen ehramin, ja kun avasin purkin kannen, alta paljastui punertavanvihreänharmaa koko pinnan peittävä ällöttävä könttimäinen limakerros :urjo:

Mulle kävi viime kesänä jo toi sama juttu. ostin aina sellasen 12 kpl kerralla ja joskus saattoi olla et ne kaikki oli homees...mut vein ne kauppaan takas ja sain tilalle jos halusin tai rahat takas.Kyllä ne oli nolona...sitä tapahtui useamman kerran ..selitti se vastaava myyjä jotain et kuljetuksessa ovat päässeet liian lämpöiseen pitkäks aikaa.Et sillee...

Yksi päivä eteeni osui homeisien purkkien ohella jotain sellasta mitä en tiedä mitä se oli....
Kun avasin purkin sieltä tuli sellanen haju mikä on jostain teollisuudesta mulle tuttu, joku liima, hartsi tai jotain sinnepäin. Eikä se jäänyt pelkkään hajuun vaan se koko rahkan lillu maistui täysin sille mille haisi. Sisulla se oli pakko naaman vetää koska oli viimenen purkki, mutta mitä lie paskaa sekin piti sisällään.
Varmaan jotain helvetin terveellistä:rolleyes:
Sitten näitä perinteisiä homepurkkeja on kans nyt ollut, en edes pidä sitä Ehrmannin kohdalla ihmeenä vaan pikemminkin ominaisuutena. Nyt kaapissa venaa viimeinen purkki enkä uskalla sitä syödä, rahkan pinnalla killuun joku musta klöntti, mitä lie paskaa sekin taas on:down: Hajusta päätelleen sitä itseään!

Mä vaihdoin kokonaas Lidlin Milbonaan.

Tota samaa temppua olen muutamaan kertaan yrittänyt, se onkin pitänyt muutaman Milbona lavan verran. Se Milbona on niin käsittämätöntä sementtiä, että aina se tie on kääntynyt takaisin homeisien Ehrmannien luokse.

Kävin reklamoimassa Prismassa noista homehrmanneista, ja sain pätäkät takaisin. Rahoilla tietysti ostin lisää rahkaa :thumbs: ja :kuola:

Pistäkää nyt aina noottia kauppaan niin ne tietää että laadunvalvonnassa on stevie wonder

Täällä aika moni on ilmoittanut valittavansa noista homeklönteistä maahantuojalle tai suoraan valmistajalle, mutta jälleenmyyjähän se on vastuussa myymästään tuotteesta. Sanottu kyllä useasti aiemminkin näin pitkässä ketjussa, mutta kohdistakaa ihmeessä valituksenne siihen kauppaan mistä Ehrmanninne ostitte, eikä suoraan mihinkään ehrmann@ehrmann.de-mailiosoitteeseen.

Tämän kun tekee tarpeeksi moni niin alkaa se kauppiaskin reagoimaan. Koska valmistaja on kiinnostunut brändinsä mielikuvasta lähinnä loppukäyttäjien silmissä, niin luulisi että toimenpiteet tuon jälleenmyyjän valituksen suhteen on jotain muuta kuin kuluttajan valituksen suhteen, esim se toivottu laadun tarkistus.

Tota samaa temppua olen muutamaan kertaan yrittänyt, se onkin pitänyt muutaman Milbona lavan verran. Se Milbona on niin käsittämätöntä sementtiä, että aina se tie on kääntynyt takaisin homeisien Ehrmannien luokse.
Huoh, aamen. Täytyy myöntää, että ihan Ehramin kaltaista Milbona ei ole. Vaikka kyllähän tuolla seinän tikkaa umpeen.:rolleyes:

Tädää,mikäs se tänään purkista pilkisti :eek:

Liitteet

• Ehrmann.jpg
    Ehrmann.jpg
    90,9 KB · Katsottu: 326
Kokeilkaapa oikeasti sellaista rahkaa kuin Exquisa. Maku ja koostumus lähes identtinen ehramiin, mutta vastaan ei ole vielä tullut ylläreitä.
prod_quark_natur.jpg

500 gramman pöniköissä saa, k-lähikaupassa missä käyn hinta oli 1.35 € muistaakseni. Ehrami maksaa siellä sen 0,65 €.

Kokeilkaapa oikeasti sellaista rahkaa kuin Exquisa. Maku ja koostumus lähes identtinen ehramiin, mutta vastaan ei ole vielä tullut ylläreitä.
prod_quark_natur.jpg

500 gramman pöniköissä saa, k-lähikaupassa missä käyn hinta oli 1.35 € muistaakseni. Ehrami maksaa siellä sen 0,65 €.

Paljon siinä on rotteiinia per 100g?

Ehramia on syöty 1½ vuotta 2-3 purkkiä päivässä eikä vielä ole tullut vastaan yhden yhtä homeista tai muuten pilaantunutta purkkia. Ei edes 02.08 tai 09.08 päiväyksillä. Tiedä sit mistä olette purkkinne ostaneet vai liekö keskusvarastossa ollu vikaa.. still one happy user here :thumbs:

Äsken löytyi hometta 23.11 erää olevasta purkista. Pari vuotta olen Ehrmannia syönyt ja tämä oli ensimmäinen tapaus omalla kohdalla. Toivottavasti ei satu yhtään tiheämpään tulevaisuudessakaan, melko epämiellyttävä yllätys oli...

Nuo Ehrmannin päiväykset ovat aika optimistisia, kuten tässäkin ketjussa on aikaisemmin todettu. Nuo 23.11 päiväyksellä olevat ovat tulleet kauppoihin myyntiin varmaankin vähintään kolmisen viikkoa sitten (näin ainakin omissa kaupoissani pääkaupunkiseudulla, tällä hetkellä jääkaapista löytyy muistaakseni 7.12 ja uudemmalla päiväyksellä olevia rahkoja). Pointti oli siis se, ettei noita mielestäni kannata rohmuta 100 kappaletta jääkaappiin, vaikka viimeinen käyttöpäivä pitkällä olisikin.

Sinänsä ihmeellistä miten tuo viimeinen käyttöpäivä Ehrmanneissa on suurinpiirtein paria viikkoa pidemmällä kuin jossain Valion tuotteissa. Luulisi eu:n myötä tuollaisiinkin hommiin olevan jotkut direktiivit.

Äsken löytyi hometta 23.11 erää olevasta purkista. Pari vuotta olen Ehrmannia syönyt ja tämä oli ensimmäinen tapaus omalla kohdalla. Toivottavasti ei satu yhtään tiheämpään tulevaisuudessakaan, melko epämiellyttävä yllätys oli...

Itellä osu kohdalle samalla päiväyksellä oleva purkki. Aivan törkeen pahan makunen. Väri oli normaali, eikä mitää ylimäärästä höytyvää yms. näkyny. Ekan lusikallisen jälkeen tuli kokeiltua hajua joka ei ollut ihan tuoreimmasta päästä. Roskiin meni.:0:

Ikinä ei oo mitää vikaa noissa purkeissa/sisällössä ollu... Taitaa olla vikaa tiettyjen kauppojen kylmälaitteissa tai jotai...

kyllä se vika löytyy jostain muualta, kuin kaupasta! itse saanut 2 homepurkkia toisen citymarketista ja toisen prismasta..
muissa tuotteissa ei koskaan ole ollut kyseisiä ongelmia.

Eiköhän noita satu silloin tällöin kohdalle tuotteessa jos toisessakin. Kolmen vuoden aikana olen itse saanut tutustua vain yhteen homeiseen ehrmanniin ja yhteen milbonaan.

Itellä osu kohdalle samalla päiväyksellä oleva purkki. Aivan törkeen pahan makunen. Väri oli normaali, eikä mitää ylimäärästä höytyvää yms. näkyny. Ekan lusikallisen jälkeen tuli kokeiltua hajua joka ei ollut ihan tuoreimmasta päästä. Roskiin meni.:0:

Ihan samanlainen tapaus sattui täälläkin viikonlopun aikana. Tosin päiväys taisi olla joulukuun puolella. Olen joitakin kuukausia sitten alkanut katsomaan purkkeja hieman tarkemmin, kun luin tämä topicin. Lauantaina kuitenkin pääsi yllättämään, ei mitään erikoista väriä tai kokkaretta. Rahka vain maistui aivan hirveälle. :urjo: Nyt kun on pari kertaa sen jälkeen syöny rahkaa, niin on muistunut se sama maku suuhun, ei kiva.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom