Ehrmannin laadunvalvonta?

Ensimmäistä kertaa kolmen vuoden aikana vihreet yllärit ja oli tosiaan toi 21.12 päiväys. Yleensä tulee pyöriteltyä huolella noita purkkeja kaupassa ennen ostoa, muiden tuijottaessa ihmeissään..

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Eilen sattui ensimmäistä kertaa ever käsiin homeinen Ehrman, sekin oli juuri noita 21.12 päiväyksen tuotteita. Tuon saman päiväyksen rahkat on muutenkin maistuneet ihmeen kitkeriltä ja ne on olleet koostumukseltaan tosi "vetisiä".

Eilen sattui ensimmäistä kertaa ever käsiin homeinen Ehrman, sekin oli juuri noita 21.12 päiväyksen tuotteita. Tuon saman päiväyksen rahkat on muutenkin maistuneet ihmeen kitkeriltä ja ne on olleet koostumukseltaan tosi "vetisiä".
Oon kanssa huomannut, että toi on joku sekundaerä, jonka maussa ja koostumuksessa olis kyllä parantamisen varaa. Mulla on muutama purkillinen ollut sellaista pienillä paakuilla maustettua vetistä lillua, mutta eilen sain suuhuni yhdestä lusikallisesta oikein kunnon knöllin. En yleensä jaksa pienistä laatulipsahduksista välittää, mutta tuo jonkun pikkuelukan sikiön kokoinen ja näköinen myky jäi kyllä nielemättä.

28.12-eräkin maistuu vähän vehkeeltä. Hometta ei oo tullut vastaan mutta maussa on jotain häikkää.

Mulla tää 28.12 on ihan ok, ehdin kyllä heittää jo riisifrutista hillot siihen, mutta ainakin näyttäs melko normille...

Pitääköhän tyytyä kaupas ostamaan valion sementtiä jos nämä uusimmat ehrmann erät on jotenki pilaantuneita? Ei huvittais roskiin sitte heittää kaikkia jos näin on.

Jotain vikaa on kyllä oltava näissä joulukuulle päivätyissa erissä, jos kerran joka toisella ostajalla on vihreää mattoa/paakkuja tai muuten vaan yrjöttävää moskaa purnukassa.

Heitin itse ainakin suosiolla roskiin toisenkin samalla päiväyksellä varustetun purkin. Taidan hakea Milbonaa vaikka välillä.

mulla on kans osunu kohalle noita tummia länttejä tms. ja just noissa 21.12 päiväyksissä. pari kertaa olen saanu heivattua paakun pois ja syöny loput, ja kerran meni vahingossa paakkuineen päivineen.

Mikäs, mikäs kaviaariherkuttelijoiden threadi sitä tulikaan avattua.
Itsellä ehrmania kuluu huomattavasti, mutta yhtäkään purkkia en ole vielä joutunut hylkäämään. En ole kyllä huomannut niissä mitään erikoistakaan, tosin mielestäni kaikki oluetkin maistuvat samalle.. :D

Tänään löyty mulle uutena tuotteena Maitokolmion rahkaa. Maku mielestäni parempi kuin Ehermann ja Ingman, hinta valion ja Ehermannin väliltä. Ja mikä tärkeintä, Maitokolmion rahkassa on alan paras proteiinipitoisuus (12 %).

Itse muutamat 21.12 ja 28.12 purkit syönyt, ei mitään häikkää.

Onko noissa homeyksilöissä ollut ulkopuolisesti mitään tavallisuudesta poikkeavaa, ts. voiko näitä plokata jo kaupassa?

No niin sattui meikänkin kohdalle eka home-eermanni eilen. Kolme vuotta siihen meni että eipä voi kovin paljon valittaa laadusta. Tai jospa niitä sit nyt rupee tulemaan kun pää on avattu.

Omalle kohdalleni on sattunut jo useampi homepurkki. Laadunvalvontaa en lähtisi syyttelemään, vaan kyse lienee ihan siitä että ko.purkkeja varastoidaan ja käsitellään vähän siellä sun täällä ja joku silmällä huomaamaton reikä kanteen voi syntyä matkan aikana helpostikin.

21.12 Hyi vittu! Avasin purkin ja aloin syömään normaalisti. Vähän maistui oudolle, tosin en yleenskään kovin hyvin maista pilaantunutta ruokaa.. Puolet syötyäni otin reunuksen ja suuhun tuli sellanen möllykkä!!! Vittu että maistui pahalle!! Tuli ihan saatanan huono olo, kun ajatteli että mitä on syönyt.. :(

Minusta tuntuu että tuo homeisuus johtuu siitä kannesta. Se pääsee jostain kulmasta vähän irti ja eihän se muuta tarvi.. Kannen liimaukset on muutenkin ihan perseestä!!

Musta vähän näytti siltä, että noissa 21.12 päivätyissä rahkoissa oli kansi vähän hassusti, yhdeltä reunalta kiinnityspinta oli ohuempi. Olisko vähän heikosti purkitettu satsi, ilmaa pääsee purkkiin tai jotain? Huonon rahkan ainakin mä tunnistan siitä, että kun purkkia kääntelee, niin rahka tippuu siihen kannelle. Hyvää rahkaa kun ei meinaa purkista saada ulos mitenkään.

Ja hyvä rahka tipahtaa lautaselle kerralla ja siihen muotoonsa. Ennen näin oli aina. Nyt purkista ei tipahda lautaselle kuin keskusta ja loput pitää ronkkia lusikalla..

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom