Ehrmannin laadunvalvonta?

Jepjep, itelläki tullu noita homeisia/piilohomeisia sen verran vastaan, että nykyään oon ku mikäkin viininmaistelija ku avaan Ehramin. :D Kansi auki - tarkka nuuhkiminen - pieni nokare lusikalla suuhun ja tarkka maiskuttelu - jos ok niin vähän funlightiä siihen koloon - sekotus ja ääntä kohti.

10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Itellä osu kohdalle samalla päiväyksellä oleva purkki. Aivan törkeen pahan makunen. Väri oli normaali, eikä mitää ylimäärästä höytyvää yms. näkyny. Ekan lusikallisen jälkeen tuli kokeiltua hajua joka ei ollut ihan tuoreimmasta päästä. Roskiin meni.:0:

Täällä hometta samassa erässä. Voihan tietty olla että kylmäketju katkeaa jo matkalla suomeen. Tai sitten ovat jo lähtiessään huonoja.

Olin kerran nuoruudessani kylmärekan kyydissä, joka unohti lastauksen jälkeen käynnistää kylmälaitteet uudestaan. Kyydissä suuri määrä lihaa siis. Koska tavaran piti helsingissä olla tietyssä lämpötilassa (-21 tai jotain?) jotta se ylipäätään otetaan vastaan, jouduimme lorvimaan Lahden suunnalla monta tuntia jotta kuljetustila jäähtyisi uudelleen.. Eivät ne toki sulana käyneet, mutta silti.

menee 3 purkkia päivässä ja vielä ei onneksi täällä oulun korkeudella ole sattunu homeisia eriä vastaan

Yli kolme vuotta on tullut vedettyä noita mainioita rahkoja, ja vain yhdestä purkista olen hometta löytänyt. Ehkä olen ollut vain onnekas :)

4-5 purkkia on tullut syötyä päivässä noin vuoden ajan. Vain kertaa on tullut vastaan pilaantunut purkki, mutta tämän viimeisen kuukauden aikana jopa kahdesti. Ei näkyvää hometta tai mitään, mutta se maku :urjo:. Nousee saman tien takaisin ylös.

mullekin tuli reilu viikko sitten pilaantunut purkki vastaan, maistui aivan kärynneeltä muovilta ja haisi kamalalle...:urjo: pari kertaa on tullu homeinen rahkapurkki vastaan mutta vähällä on selvitty.

Taisin siirtyä oikeaan aikaan Ehrmannista Ingmaniin :D . Aiemmin ostin aina Ehrmannia, koska se nyt vaan on niin halpaa, mutta niiden purkkien valikointi kaupassa oli sellaista hommaa, että ukolla meni aina hermot siinä maitohyllyn kohdalla :rolleyes: . Niissä on aina ollut se ongelma, että osa kansista on vinksallaan. Hometta ei ole tullut koskaan vastaan, mutta kerran rahka on ollut pilaantunutta. Se oli muistaakseni joskus pari kuukautta sitten - mutta voi siitä olla pitempikin aika. Sen jälkeen nimittäin söin vielä pitkään Ehrmannia. Syynäsin vaan entistä tarkemmin pakkauskoneen jäljen. Jos päällepäin ei näy mitään röhnää, ja kansi on suorassa :rolleyes: oletan, että ok.

Siirryin Ingmanniin sen takia, että se on tömäkämpänä parempaa, kun siihen sekoittaa Mocha o'lightia.

Toissa päivänä ostin 10 purkkia Ehrmannia,niistä 7 purkkia homeessa! 21.12 vasta viimenen käyttöpäivä,että näin.. :)

No joo, mullakin on purkeissa viimeinen käyttöpäivä 21.12. ja nyt oon tämän ja eilisen päivän aikana joutunut jo neljä purkkia heittämään roskiin, kun ovat olleet homeessa!:curs: Ei yhtään kivaa!

Ei kaupassa täydy kuin varovasti sormella painaa purkin kantta niin näkee heti vuotaako se vai onko kunnossa. Avatessa voi vielä huvikseen haistaa sisältöä.

Voi myös katsoa mihin ne rahkapurkit siellä kaupan kylmähyllyssä on pinottu. "Omassa" Prismassa kävi niin että purkit oli hyllyn yläosassa, ja kun hyllyssä meni automaattisulatus päälle, niin rahkat istuivat kuin saunassa. Henkilökunta huomasi lopulta, ja nykyään pinoavat alaosaan.

Hyväksi olen kokenut laittaa rahkan joukkoon jäistä mansikkasosetta suoraan pakkasesta. On herkkua eikä tule kerralla laitettua niin paljoa kuin "normaalia" sosetta. Rahkastahan saa vaikka millä mitalla mitä herkullisimpia variaatioita aikaan:worship:

Miten ne voi olla muka jatkuvasti homeessa? Laadukkaampien rahkojen ollessa kyseessä 2kk yli viimeisen käyttöpäivän ovat ihan syötäviä vielä. Ja ei. Ei johdu lisäaineista.

Jos haluaa tuollaisia jäte-eriä syödä, niin turha valittaa.

PS. provo :piis:

Miten ne voi olla muka jatkuvasti homeessa? Laadukkaampien rahkojen ollessa kyseessä 2kk yli viimeisen käyttöpäivän ovat ihan syötäviä vielä. Ja ei. Ei johdu lisäaineista.

Jos haluaa tuollaisia jäte-eriä syödä, niin turha valittaa.

PS. provo :piis:

En tajuu sun pointtias tässä vaikka oliski kuinka provo. Siis kannatatko jotain muuta rahkamerkkiä ku Ehrmannia? Jos näin oli, niin itse ostan Ehrmannia sen vuoksi, koska se on halpaa ja se on jogurttirahkaa eli vähän löysempää kamaa. Helpompi syödä. Ja tiedoksi vaan, että kyllä Ehramitkin on vielä ihan hyviä paljon päiväysten jälkeenkin jos niissä on vaan kannet kunnossa eli ne ei oo jo valmiiks homeessa... Ja minä en ainakaan mitään jätettä syö. En syö niitä homeisia Ehrmanneja, mutta toki valitan niistä. Ja mitä tohon laatuun tulee niin Ehram on ihan laadukasta tavaraa, ne purkit vaan vähän spragailee. Summa summarum: Jos oon syöny elämäni aikana noin 2000-3000 Ehramia ja niistä noin 5kpl ollu homeessa, niin ei ole mun mielestä kuitenkaan paha prosentti. Joka tapauksessa niistä homeisista saa rahat takasin ku vie kauppaan. Onhan nuo toki ikäviä yllätyksiä tollaset eli jos oot kovin herkkänahkanen niin ei varmaan kannata ostaa Ehramia. Että tällästä tälläkertaa.

Osuipa sopivasti ketju silmään. Avasin tänä aamuna Ehrmannin purkin jossa oli päiväys 14.12. ja ruoho kasvoi iloisesti kannen alla :urjo:

Hyi saakeli!!!!!

Juuri kun pääsin kehumasta...

Aloin äsken lusikoimaan 21.12. päiväyksellä varustettu eermannia... ei ollut homeessa, mutta se maku.......kuin jotain kitkerää myrkkyä.

Tuli :urjo: -refleksi ja purskautin suuntäydellisen mössöä keittiön lavuaariin.

Yök.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom