ehdota noin 10 000 euron autoa

• Keskustelun aloittaja Keskustelun aloittaja shotguni
  • Aloitettu Aloitettu

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Elikkäs tarkoitus ois ostaa käytetty auto, joka sais olla hinnaltaa noin 10 000e.

- Pitää soveltua ympärivuotiseen käyttöön ja neliovinen sais olla.
- Mitään ihan suorituskyvytöntä en kelpuuta(sais olla vähintää 150hp).
- Varustelutaso, ajo-ominaisuudet ja ulkonäkö myös tärkeitä seikkoja.

- Kiinnostunu oon erityisesti Audi A4 1.8t vm. >95 tai Volvo S40/V40 T4 vm.>96.
- Kiinnostais kuulla kokemuksia edellä mainituista ja tietty muitakin autovaihtoehtoi saa ehdottaa!

SUPER WHEY ISOLATE (3,9 kg) -24%
Elikkäs tarkoitus ois ostaa käytetty auto, joka sais olla hinnaltaa noin 10 000e.

- Pitää soveltua ympärivuotiseen käyttöön ja neliovinen sais olla.
- Mitään ihan suorituskyvytöntä en kelpuuta(sais olla vähintää 150hp).
- Varustelutaso, ajo-ominaisuudet ja ulkonäkö myös tärkeitä seikkoja.

- Kiinnostunu oon erityisesti Audi A4 1.8t vm. >95 tai Volvo S40/V40 T4 vm.>96.
- Kiinnostais kuulla kokemuksia edellä mainituista ja tietty muitakin autovaihtoehtoi saa ehdottaa!

Audin valitsisin noista vaihtoehdoista. Mm. jämäkämpi, paremman tuntuinen ohjaus.

Niin, se on mitä hakee.
Ulkoisesti ei ilmeisesti 850 T5 ole kiinnostava ?
http://tinyurl.com/39hvgs

Ennemmin tuo 850, kuin V/S40... ne on aika 'rimpuloita' verrattuna isoveljeensä.

Mä oon ajellut jonkin verran tuollaisella 850 2,5TDI -mallillakin ja sanotaanko, ettei silläkään jalkoihin jää.

Zone-sarja -42%
http://www.nettiauto.com/viewVehicle.php?id_car=1109570 oisko tollanen? Varusteita ei nyt mitään ihan älyttömiä ole.

Tosiaa ei tommonen passat:kaa mikää poissuljettu vaihtoehto ole. Ja se sais tosiaa olla joko tollai 2.8 V6 tai 1.8T. Eli laitetaan harkintaan. Kiitos ehdotuksesta.

Niin, se on mitä hakee.
Ulkoisesti ei ilmeisesti 850 T5 ole kiinnostava ?
http://tinyurl.com/39hvgs

Ennemmin tuo 850, kuin V/S40... ne on aika 'rimpuloita' verrattuna isoveljeensä.

Mä oon ajellut jonkin verran tuollaisella 850 2,5TDI -mallillakin ja sanotaanko, ettei silläkään jalkoihin jää.

Jep...ei oikee oo ulkokuoreltaa mun silmää miellyttävä tuo 850, vaikka varmasti hyvä ajettava onki. Eikä muutenkaan oo tarvetta ihan noin kookkaalle autolle.

Mites BMW:lta
-328i (4d/touring) '95-'97, 193hv
-523i '96-'98, 170hv
-540i '93-'94, 286hv V8
-525tds '96-'97

Kaikki noi osuu tuohon noin 10te haarukkaan, ja on tarjontaa on mistä valita, jos kriteerinä on jotain tiettyjä varusteita ym.

mites muuten löytyykö ton ikäsistä(-96...-00) volvoista jo ruostetta pelleistä?

audi ois ilmeisesti koriltaa ainaki pitkäikäsempi(ku kerran sinkitty kori)...

Ainakin tuosta 40-sarjasta ongelmakohdat löytyy takaovien takareunoista ja vararengaskotelosta.... jopa melko tuoreehkoista versioista ja jollet osaa katsoa oikeita paikkoja, niin luulet ostavasi aika siistin vehkeen :D

Mites BMW:lta
-328i (4d/touring) '95-'97, 193hv
-523i '96-'98, 170hv
-540i '93-'94, 286hv V8
-525tds '96-'97

Kaikki noi osuu tuohon noin 10te haarukkaan, ja on tarjontaa on mistä valita, jos kriteerinä on jotain tiettyjä varusteita ym.

-toi 328i ei miellytä, koska toi kori nyt on käytännössä samanlainen kaikis nois 300-sarjalaisissa vm.90-2000 malleissa. Enkä semmosta halua, ku noit on liikentees muutenki jo lähes jokatoisel. :D Ainoo 300bemu mikä sopis mulle ois toi E46 koppanen, mut niissä toi hinta menee pääsääntösesti vähä liikaa yli budjetin.
-toi BWM 500 96-98 on kyllä kieltämättä ihan semmonen varteenotettava, vaikka ei jostain syystä hirveesti säväytäkään. Mutta pitää kyllä pistää harkintaan.

Kiitos vaan noista!

Ainakin tuosta 40-sarjasta ongelmakohdat löytyy takaovien takareunoista ja vararengaskotelosta.... jopa melko tuoreehkoista versioista ja jollet osaa katsoa oikeita paikkoja, niin luulet ostavasi aika siistin vehkeen :D

ahas...hyvä tietää!
kiitti

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%

Itsellä kokemusta sen verran ainakin s40 että ei siinä mitään ihmeempiä ruoste vahinkoja ole ollut. Itsellä on s40 vm. -97 ja porukoilla -00 vm s40 eikä niissä ruostetta ole vielä ilmenny. Etu ja takakaarista tosin maali ruennu irtoaamaan. Riippuu paljon missä autolla on ajettu,etelän suolateillä ajo tekee yllättävän pahaa jälkeä.

Itsellä kokemusta sen verran ainakin s40 että ei siinä mitään ihmeempiä ruoste vahinkoja ole ollut. Itsellä on s40 vm. -97 ja porukoilla -00 vm s40 eikä niissä ruostetta ole vielä ilmenny. Etu ja takakaarista tosin maali ruennu irtoaamaan. Riippuu paljon missä autolla on ajettu,etelän suolateillä ajo tekee yllättävän pahaa jälkeä.

Kyllähän tosi on, että asiallisella ja säännöllisellä huolenpidolla moni näistäkin vaivoista hoituu kuntoon. Ikävä homma on, että tuota harrastaa hyvin harva autonomistaja...

Vois kysyä, että moniko Suomen teillä ajeleva on käyttänyt autonsa kotelo- ja alustasuojauksessa viimeisen 3:n vuoden aikana ?

Aika vähän taitaa käsiä nousta, mutta öljyt moottoriin on kyllä vaihdettu :D

audi 1.8t vs 2.8 v passatti?

Veikaan et audissa on koneen puolesta huoamttavasti pienempi kulutus ja vakuutusmaksut kuin passatissa... Sanokaan viisaammat että paljo tommonen 1.8 syö?

Mites ois 2.0i Toyota Avensis. Itellä on tällä hetkellä tuommonen -99. Ihan tyytyväinen oon ollu. Voimaa ei tosin taida olla ku just ja just se 150hp.

audi 1.8t vs 2.8 v passatti?

Veikaan et audissa on koneen puolesta huoamttavasti pienempi kulutus ja vakuutusmaksut kuin passatissa... Sanokaan viisaammat että paljo tommonen 1.8 syö?

En audista muuten osaa sanoa, mutta oisko tuohon 6-7.5l väliin, jos kyse bensa-vehkeestä?

-toi BWM 500 96-98 on kyllä kieltämättä ihan semmonen varteenotettava, vaikka ei jostain syystä hirveesti säväytäkään. Mutta pitää kyllä pistää harkintaan.

Minulla on 523i -97 ja voin kyllä suositella!

- Tilava auto ja kontti.
- 2,5l rivi-6: Riittävän suorituskykyinen (tod. yli 180hp).
- Menee vähällä vääntävällä koneella, mutta tarvittaessa potkii kunnolla.
- Erittäin hiljainen. Uudet japanilaiset kuten avensis ym. Häviävät 10v vanhalle autolle 100-0 :D
- Takaveto on urheilullisempi -> ja hauskempi!
- BMW:n viimeistely, sen huomaa :thumbs: Joka suhteessa.
- Ajo-ominaisuudet huippua, paljon paremmat kuin uusissa nipponeissa joilla olen ajanut. Erittäin vakaa ja menee minne kuski haluaa.
- Oikeanlaisella madalluksella ja vanteilla E39 (siis 500-sarjan korimalli 96-02) on todella näyttävä, ja näyttävyyttä saa lisää päivittämällä ´01 facelift valot keulalle.

www.btcf.fi

Ei voi kun suositella. Kun kerran bemariin tarttuu, ei siitä vaihda pois!

Mutta jos järjellä autoa ostat niin laita toyota, audi tai muu vastaava harmaaseen massaan sulautuva auto.

Tommonen tuli ekana mieleen.. ei luulis jalkoihin jäävän, ja tuskin tulee toista samanlaista joka nurkalla vastaan. Kulutus onkin sitte varmaan aika jäätävä:D

http://www.nettiauto.com/1101450

Tai:

http://www.nettiauto.com/1136153

no juu...ton bemarin hylkään kyl samantein, vaikka oiski harvinainen ja tehokas. Ja ton Opelin hylkään ihan vaa siks ku se on opel. :D

Mites ois 2.0i Toyota Avensis. Itellä on tällä hetkellä tuommonen -99. Ihan tyytyväinen oon ollu. Voimaa ei tosin taida olla ku just ja just se 150hp.

no joo...oishan tollai avensis varmaa semmonen luotettava ja varma peli, mutta ei jotenki yhtää mun makuu.

En audista muuten osaa sanoa, mutta oisko tuohon 6-7.5l väliin, jos kyse bensa-vehkeestä?

Ei o mullaka tietoo audin kulutuksist ja kyse on tosiaa 1.8t bensa audist, mut kyllähän se varmaa huomattavasti vähemmän syö, ku tommonen 2.8 v6 passatti. Ja vakuutukset tosiaa varmaa kans reilusti halvemmat. Ja tottakai nuokin seikat vaikuttaa ostopäätöksessä. Eli siinä mielessä mieluummin pienempi turbokone ku iso vapari.

Minulla on 523i -97 ja voin kyllä suositella!

- Tilava auto ja kontti.
- 2,5l rivi-6: Riittävän suorituskykyinen (tod. yli 180hp).
- Menee vähällä vääntävällä koneella, mutta tarvittaessa potkii kunnolla.
- Erittäin hiljainen. Uudet japanilaiset kuten avensis ym. Häviävät 10v vanhalle autolle 100-0 :D
- Takaveto on urheilullisempi -> ja hauskempi!
- BMW:n viimeistely, sen huomaa :thumbs: Joka suhteessa.
- Ajo-ominaisuudet huippua, paljon paremmat kuin uusissa nipponeissa joilla olen ajanut. Erittäin vakaa ja menee minne kuski haluaa.
- Oikeanlaisella madalluksella ja vanteilla E39 (siis 500-sarjan korimalli 96-02) on todella näyttävä, ja näyttävyyttä saa lisää päivittämällä ´01 facelift valot keulalle.

www.btcf.fi

Ei voi kun suositella. Kun kerran bemariin tarttuu, ei siitä vaihda pois!

Mutta jos järjellä autoa ostat niin laita toyota, audi tai muu vastaava harmaaseen massaan sulautuva auto.

Tosiaan nyt ku tarkemmin miettii, ni kyllähän tommonen 500-sarjanen E39 on kyl pirun nätti pienellä laitolla ja muutenki on alkanu kyl kiinnostaa. Noi myynnissä olevat ton ikäset bemarit on kyl lähes poikkeuksetta aika paljon ajettuja (yli 200tkm), mutta kyllähän noi vissii kestää ajaa vaik kuin paljon?!?!
Ja takaveto on kyl plussaa ehdottomasti ;). Paljos tommonen 523i kuluttaa bensaa normi ajos?

Ja kiitos kaikille hyvistä kommenteist! :)

aika moni noist suomessa myynnissä olevist E39 bemareist näyttäs olevan tuontiautoi, tosin onhan noit audeja ja volvojaki aika paljo tuotu ulkomailt ...uskaaltaaks tuontiautoo ostaa? ja pystyykö noita ajokilometrei varmistamaa mitenkää?

Suositut

Back
Ylös Bottom