Eduskuntavaalit 2019

EAA-valmisjuoma 24-pack

Pineapple Passion Fruit

1€/kpl
Asiat siis paranee sillä jos kukaan ei äänestäisi. Täytyy pistää korvan taakse. Siinä olet kyllä aivan oikeassa kun sanot, että ette osaa äänestää. Suurin osa ei osaa. Viitaten tuohon "Tällä on hyviä ajatuksia, äänestän sitä". Tuohan on täysin väärä tapa ja sillä pääsee itkemään sitten sitä kun se oma ehdokas ei pysäyttänytkään maahanmuuttoa, vaikka oli maahanmuuttokriittinen vihreä. Eduskuntavaaleissa äänestetään aina puoluetta, koska puolueen laariin ne äänet sataa ja puolueen linjan mukaan äänestetään. Ei siellä sooloilla ja vedetä omaa linjaa.
Jos kukaan ei äänestä, niin silloin valtion on valittava sinne pätevimmät tyypit. Mitä käy tässä teidän ihanassa demokratissa kun ääliöt saa äänestää. Siellä on Pirkka-Pekka Petelius ja mitä muita täysin epäpäteviä ihmisiä eduskunnassa vain siksi, että ne oli ehdolla.

Jos kukaan ei äänestä, niin silloin valtion on valittava sinne pätevimmät tyypit. Mitä käy tässä teidän ihanassa demokratissa kun ääliöt saa äänestää. Siellä on Pirkka-Pekka Petelius ja mitä muita täysin epäpäteviä ihmisiä eduskunnassa vain siksi, että ne oli ehdolla.

Tää on ihan mielenkiintoinen ajatus. Nykyistä mallia ehdottomasti vaivaa sen lyhytnäköisyys, joka johtuu äänestäjien pyllynreikänuoleskelusta. Oon itsekseni miettinyt, että paras hallintomuoto voisi olla toimiva diktatuuri. Harmi vain, että sellaisia ei taida olla tarjolla.

Tää on ihan mielenkiintoinen ajatus. Nykyistä mallia ehdottomasti vaivaa sen lyhytnäköisyys, joka johtuu äänestäjien pyllynreikänuoleskelusta. Oon itsekseni miettinyt, että paras hallintomuoto voisi olla toimiva diktatuuri. Harmi vain, että sellaisia ei taida olla tarjolla.
No mä nään ton ainoaana vaihtoehtona, koska kuten on huomattu, kansa ei osaa tätä hommaa. Sinne pääsee kaikenlaisia tyyppejä koska se on vain markkinoinnista kiinni, ei skilsseistä politiikassa. Työttömät äänestää demareita, jotka markkinoi, että rikkailta pois ja köyhille. Yrittäjät äänestää kokoomusta, että vähemmän yritysveroa. Lapsiperheet äänestää demareita blaa blaa. Kukaan ei ajattele Suomea ja esim en velkaa, vaan pelkästään itseään.Valtiovetoisesti sinne saatais fiksuimmat ja pätevimmät tyypit tekemään päätöksiä. Nyt se on vain missikisa, jossa kukakin koittaa kusettaa ja myydä itsensä sinne ja kansa on niin urpo, että luulee näiden olevan tosissaan.

No mä nään ton ainoaana vaihtoehtona, koska kuten on huomattu, kansa ei osaa tätä hommaa. Sinne pääsee kaikenlaisia tyyppejä koska se on vain markkinoinnista kiinni, ei skilsseistä politiikassa. Työttömät äänestää demareita, jotka markkinoi, että rikkailta pois ja köyhille. Yrittäjät äänestää kokoomusta, että vähemmän yritysveroa. Lapsiperheet äänestää demareita blaa blaa. Kukaan ei ajattele Suomea ja esim en velkaa, vaan pelkästään itseään.Valtiovetoisesti sinne saatais fiksuimmat ja pätevimmät tyypit tekemään päätöksiä. Nyt se on vain missikisa, jossa kukakin koittaa kusettaa ja myydä itsensä sinne ja kansa on niin urpo, että luulee näiden olevan tosissaan.

Älykäs diktatuuri olisi hyvä, mutta rajaton valta tuppaa korruptoimaan parhaimmankin.

Ymmärrän kyllä turhautumistasi, mutta tuo järjestelmän kaataminen äänestämättömyydellä taitaa olla utopiaa.

Itse olen haikaillut sivistyspuolueen perään. Koviin virkoihin ja toimiin on pätevyysvaatimukset, mutta kansanedustajaksi voi päästä kuka vaan. Ei hyvä. Sivistyspuolueessa ehdokkaaksi pääsylle olisi vaatimuksena vähintään alempi korkeakoulututkinto, puolueen ohjelmaa laatimaan pääsy edellyttäisi käsiteltävän aihealueen ylempää korkeakoulututkintoa ja niin edes päin. Nuoret olisivat toki heikommilla, mutta johan reilu parikymppisellä voi olla akateeminen tutkintokin, jos tarmoa löytyy.

Ymmärrän kyllä turhautumistasi, mutta tuo järjestelmän kaataminen äänestämättömyydellä taitaa olla utopiaa.
Täysin mahdotonta ellei sitä äänestämistä lopeteta kokonaan. Mutta siis vain vaihtoehtona spekuloiden tälle selkeesti täysin rikkinäiselle systeemille jossa äänestävät kitisee niille jotka ei osallistu tohon pelleilyyn.

Utopiaa, jos vaihtoehdot valmisteltaisiin virkamiestyönä ja kansa äänestäisi netin läpi mikä vaihtoehto menee läpi. Tuon jälkeen syy olisi aina enemmistössä. Suomi varmaan tovin jälkeen halkeaisi itsenäisyyssotaan, kun tekijät ja tekemättömät olisi asioista kovin eri mieltä. Massa varmaan tovin riehuisi kunnes jaettavaa ei enää ole.

3 kpl M-Nutrition EAA+

Mango - Hedelmäpunssi - Sitruuna - Vihreä omena

-25%
Ja sä luulet, että sun yksi ääni muuttaa mitään, ei muuta nyt, ei ole muuttanut eikä koskaan tule muuttamaan yhtään mitään.

Monen euroopan maan maahanmuuttopolitiikka on tiukentunut maahanmuuttokiriittisen puolueen noustua kärkeen. Siinähän on juuri äänestämällä vaikutettu.

Sisäministeri: Itävallassa puhaltavat uudet tuulet
Oikeistopopulistinen FPÖ-puolue sai 26 prosenttia äänistä joulukuussa 2017 pidetyissä parlamenttivaaleissa(siirryt toiseen palveluun).

Se nousi hallitukseen maan suurimman puolueen, porvarillisen ÖVP:n kanssa. Yksi FPÖ:n pääideologeista, Herbert Kickl sai sisäministerin salkun. Siitä lähtien Kickl on esittänyt kiristyksiä maahanmuuttopolitiikkaan.

– Viestin pitää kuulua – jos ei tarvitse suojaa, niin sillä henkilöllä ei ole Itävallassa mitään mahdollisuuksia. Jos ei tarvitse suojaa, sisäänpääsylippua ei anneta vaan annetaan maastalähtölippu, Kickl sanoi tiedotustilaisuudessa Wienissä helmikuun lopussa.

Sisäministerin uusin uudistus oli se, että vastaanottokeskuksia ryhdytään maaliskuun alusta nimittämään maastalähtökeskuksiksi. Kickl haluaa ulkomaalaisten huomaavan, että Itävallassa puhaltavat uudet tuulet.

Ministeri haluaa maastalähtökeskusten asukkaille ulkonaliikkumiskiellon. Se olisi vapaaehtoinen kello 22–06. Mutta jos kieltoon ei suostu, siirretään toiseen keskukseen kauas asutuksesta.

Sisäministeri haluaa mahdollisuuden pidättää epäilyttäviä turvapaikanhakijoita, vaikka he eivät ole tehneet mitään rikosta. Sitä varten pitää muuttaa perustuslakia.

View: https://twitter.com/Halla_aho/status/1111596973428297728

Tämähän on oikein viimeisen päälle realistinen ajatus. Mitä jos vain pelataan niillä korteilla mitä on jaettu ja niillä säännöillä mitkä peliin kuuluu? Tuo mesoaminen vaikuttaa asioihin vielä vähemmän kuin äänestäminen.

Oon tietysti 99% varma että Mike vaan halua lisätä keskustelua mutta siltä varalta että olet tosissasi ja joko sinä tai minä olen ihan pihalla niin olisiko sinulla parempaa mallia tarjota kuin demokratiaa? Kellään muulla ei nimittäin ole, ainakaan mulle ei ole tullut vastaan.

No kenen mielestä tämä systeemi toimii, jossa eduskuntaan pääsee vain ja ainoastaan markkinoimalla itseänsä? Ei sinne pääse pätevät ihmiset välttämättä, eikä muutenkaan ole mistään kotoisin tämä äänestyssysteemi. Ihan sama kun PM-kisoissa bodauksessa katsoin tuomarikortit jotka mun läpi tuli. Ruotsalaiset äänesti ruotsalaista ja suomalaiset äänesti suomalaista. Kukaan niistä ei ajatellut kisaa, vaan omaa agendaansa, että oman maan ukko pitää voittaa. Sama se on tässä systeemissä. Köyhät äänestää demareita ja rikkaat kokkareita. Hipit ties mitä eikä kukaan ajattele kokonaisuutta Suomen kannalta. Ja edelleen, jos sinne pääsee joku Petelius vain siksi että on tunnettu telkkarista, osoittaa järjestelmän olevan pelkkä vitsi. Ja tätähän te ette halua myöntää, vaan elätte kuplassa, jossa ihan tosissaan luulette voivanne vaikuttaa johonkin.

Oon tietysti 99% varma että Mike vaan halua lisätä keskustelua mutta siltä varalta että olet tosissasi ja joko sinä tai minä olen ihan pihalla niin olisiko sinulla parempaa mallia tarjota kuin demokratiaa? Kellään muulla ei nimittäin ole, ainakaan mulle ei ole tullut vastaan.

No diktatuuri. Edellyttäen tietysti että olisi suuren johtajan kanssa kaikesta samaa mieltä, ja kaikki toisinajattelijat otettaisiin hengiltä. Tai no ehkä ei sittenkään.

Pitäs olla älykkyysosamäärä testi aina ennen vaaleja äänioikeutetuille ja se kuka saa vaikkapa alle 110 tulokseksi, menettää äänioikeuden. On meinaan sen verran paljon idiootteja tässä maassa, että sietäis menettääkin äänioikeuden osa ihmisistä.

Latest posts

Suositut

Back
Ylös Bottom