Jos olen sitä mieltä, että sinulla on omaisuutta enemmän kuin minulla, niin annatko puolet omaisuudestasi minulle?^En oikein ymmärrä tuota Persujen ajattelutapaa, että pitäisi rajat sulkea köyhyyden ja eriarvoisuuden aiheuttamalta maahanmuutolta ja samalla myös lopettaa kehitysapu, joka sentään yrittää vaikuttaa näihin ongelmiin paikallisella tasolla. Joo, kehitysapu on välillä tehotonta ja esim suora budjettirahoitus on aika idioottimainen oikotie, mutta kun ongelmat tiedostetaan, niin niitä voidaan korjata. Ei tilanne parane ainakaan sillä, että suljetaan silmät ja keskitytään vaan omaan napaan. Muuttoliike tulee tässä vuosien mittaan vaan kasvamaan, halusi sitä tai ei...
Mun logiikalla kansalla pitää olla täysi oikeus valita ne maahanmuuttajat, jotka se hyväksyy jäsenikseen. Vaikka jokaisella pitää olla mahdollisuus parantaa maailmaa, niin ei siitä saa olla muille haittaa. Se on puhdas fakta, että tietyt yhdistelmät aluetta, uskontoa ja kulttuuria tuottavat kohtuuttoman paljon harmia. Mallia voi hakea vaikka läntisestä naapurimaastasi, joka tunnettiin aikaisemmin myös kansankotina ja jonain mallimaana. Nykyisin siitä käytetään esimerkiksi nimitystä maailman raikauspääkaupunki. Sinänsä vähän harhaanjohtava nimitys, koska onhan tuossa vielä Etelä-Afrikka edellä...
Immigration has Made Sweden the Rape Capital of the World | Daily Stormer
Sano mulle yksikin hyvä syy, miksi raiskauksia ja raakaa väkivaltaa (tuore esimerkki Porin 17-v. lenkkeilijätyttö) ei pitäisi vastustaa päättäväisin teoin? Mikä ongelmaryhmien maahanmuutossa on sen arvoista, että kannattaa ottaa maahan ainesta, joka hälyttävän usein syyllistyy noihin tekoihin?
Kehitysapua on nyt kokeiltu jo huomattavan pitkään. Mitä tuolla on mielestäsi saavutettu? Onko eriarvoisuus ja pahuus poistunut maailmasta? Itse pidän koko ideaa koulleena syntyneenä. Napapiiriltä pitäen ei muuteta ongelmaiden järjestelmiä ja ihmisten asenteita.