Miten arvioit ja erottelet ihmisiä, joiden suvut ovat jo hyvinkin pitkään olleet integroituneena yhteiseen Eurooppaamme, jota Suomikin kaikkinensa valitettavasti (vrt. järkevät/onnekkaat? Norja/Sveitsi) on ollut ja tulee olemaan.
Tästä lauseesta en valitettavasti ymmärrä juuri mitään. MIksi mun pitäis jotain erotella ja mitä se vaikuttaa mihinkään?
Olen siis sillä kannalla, että suoraan Suomeen ilman riittävän pitkää eurooppalaista sopeutumista tulevien pakolaisten/mamujen ottomäärät on pidettävä yhtä marginaalisina kuin ennenkin.
Juuri näin on.
Ongelmana tässä on mamujen sijoittelu, kun heitä tarvitaan koko Suomessa tekemään duuneja, joita kantasuomalaiset eivät tule messevän sosiaaliturvatärjestelmän alaisina tietokoneriippuvais/viinanjuonti-ammattilaisina ikinä riittävästi tekemään.
Mihinkähän "tietoon" tämä perustuu?
Ihonvärin ja nimen perusteella jos aletaan jonkun yksittäisen vuoden perusteella sosiaalipummeja erottelemaan, niin ollaan kohta siinä tilanteessa, että tarvitaan isoveli valvomaan ja heittämään Suomesta myös muita häikäilemättömiä täysinterveitä sosiaalijärjestelmän hyväksikäyttäjiä, jos halutaan olla ihmistä kuin ihmistä kohtaan edelleen tasavertaisia.
Mun puolesta kaikki ei-kansalaiset sosiaalipummit vois vippaa hiuksista vittuun täältä, mutta näinhän ei nykyään ole vaan vaaditaan hyvin pitkä rikosrekisteri vakavilla rikoksilla, jotta tulee karkotetuksi. Tähän pitäisi saada muutos aikaan ja jyrkkä sellainen.
Jos kerran jossain maassa saat EU-kansalaisuuden, niin ei siinä auta Suomellakaan estää/rajoittaa heidän pitkäaikaistakaan oleskelua maassamme.
Ei, mutta turvapaikanhakijan statuksella ei pitäisi ketään EU-kansalaisuuden omaavaa sietää..kuten romanialaiset, bulgarialaiset...valitettavasti se on niin että jos et tee rikosta täällä niin voit loisia täällä hautaan asti. Just tähän on puututtava.
Millä sitten Suomesta käsin muutat myös Ranskan, Saksan, Englannin ja Espanjan lainsäädännön, jotta voitaisiin olla Suomessa kenties turvallisemman yhteiskunnan parissa, kun ei ihonväri tai ihmisen taustat pelota, eikä myöskään kantasuomalaisen rikollisuusluvut simbsalabin vähene.