Eduskuntavaalit 2011

Mitä puoluetta äänestät?

  • Kokoomus

    Votes: 0 0,0%
  • Keskusta

    Votes: 0 0,0%
  • SDP

    Votes: 0 0,0%
  • Vihreät

    Votes: 0 0,0%
  • Vasemmistoliitto

    Votes: 0 0,0%
  • Perussuomalaiset

    Votes: 0 0,0%
  • RKP

    Votes: 0 0,0%
  • Muutos 2011

    Votes: 0 0,0%
  • Kristillisdemokraatit

    Votes: 0 0,0%
  • Vapauspuolue

    Votes: 0 0,0%
  • SKP

    Votes: 0 0,0%

  • Total voters
    0
Vetoan nyt uudelleen asiantuntijamielipiteeseen.

Minkä takia lähes tulkoon kaikki taloustieteilijät kannattaa näitä tukipaketteja?


Mutta haluaisin vieläkin kunnon vastauksen siihen aiempaan. Mikä niissä persuissa viehättää? Siis maahanmuuttoa, kielikysymystä ja tukipakettien vastustusta lukuunottamatta.
Mikä sua mungi sitten viehättää? kerro ihmeessä mitä kannatat?

Etkö voi hyväksyä sitä, että joku on eri mieltä sun kanssa?
 
10% ALENNUS KOODILLA PAKKOTOISTO
Mikä sua mungi sitten viehättää? kerro ihmeessä mitä kannatat?

Etkö voi hyväksyä sitä, että joku on eri mieltä sun kanssa?

Mistä toi nyt tuli? Oon vaan utelias mitä porukka yhtäkkiä näkee puolueessa jota on melkein koko sen olemassaolojan pidetty paskapuolueena. Ohan tää nyt ihan aidosti mielenkiintonen kysymys.

Itse äänestin kokoomusta. Wille Rydmania jos tarkkoja ollaan.
 
Kukaan ei ole edelleenkään vastannut kysymykseeni, nyt ku suomessa on ollut 10 vuotta se huutava työvoimapula:) ni tarvitsemmeko 1,5miljoonaa somalia, afgaania ja irakilaista? Etenkin teille Kokoomuksen äänestäjille tämä kysymys!
 
Mistä sait ton että melkein kaikki taloustieteilijät kannattaa näitä paskmaitten tukemista? Höpöhöpö, ainoastaan ne kannattaa kenellä on oma lehmä ojassa! Maailmalla on vaikka kuinka paljon huippu taloustieteilijöitä mitkä vastustaa, ja en puhu nyt mistään OP-Pohjolan tai Nordean "kesäpojista" vaa ihan oikeista alan ammattilaisista.
 
Kukaan ei ole edelleenkään vastannut kysymykseeni, nyt ku suomessa on ollut 10 vuotta se huutava työvoimapula:) ni tarvitsemmeko 1,5miljoonaa somalia, afgaania ja irakilaista? Etenkin teille Kokoomuksen äänestäjille tämä kysymys!

Väittäsin että edes vihreät ei oo tuomassa tänne 1.5 miljoonaa somalia, afgaania ja irakilaista.

Mut luulin että olin tehnyt tän jo hyvin selväksi. Kannatan ite konservatiivisempaa maahanmuuttopolitiikkaa kuin jussi halla-aho joten meiän ei tarvi keskustella tästä.

(Ja joo tiedän kyllä että kokoomuslaiset valehtelee tässä asiassa päin naamaa. Ja tiedän myös että vaikka wille rydman ois eduskuntaan päässy niin se ei olis asiaa muuttanu)

Mutta fakta kuitenkin on että maahanmuutto ei oo tällä hetkellä tärkein ongelma. En suostu äänestämään pelkästään sen takia.

Mistä sait ton että melkein kaikki taloustieteilijät kannattaa näitä paskmaitten tukemista? Höpöhöpö, ainoastaan ne kannattaa kenellä on oma lehmä ojassa! Maailmalla on vaikka kuinka paljon huippu taloustieteilijöitä mitkä vastustaa, ja en puhu nyt mistään OP-Pohjolan tai Nordean "kesäpojista" vaa ihan oikeista alan ammattilaisista.

Jos viittit heittää pari esimerkkiä niin arvostaisin sitä. Oon ihan aidosti kiinnostunu jos joku luotettava taho esittää kritiikkiä.
 
Itse olen 100% varma siitä, että jos asiasta tulisi kansanäänestys Olisi tulos ehdottamasti EI.


Persuilla on se uniikki piirre, että luotetaan täysin siihen, että me edustetaan koko kansaa - no ainakin 95 prosenttia. :)

Vetoan nyt uudelleen asiantuntijamielipiteeseen.

Minkä takia lähes tulkoon kaikki taloustieteilijät kannattaa näitä tukipaketteja?
Kompaillaan, ettei läheskään kaikki asiantuntijat ole puoltamassa nykyisiä tukijärjestelyjä, mutta eivät he kaikki myöskään halua jättää PIGS-maita hunningollekaan, kun iltapäivälehtikansa uskoo, että joko tuetaan ihan perkeleesti tai sitten ei yhtään, erotaan EU:sta ja vedetään rajat kiinni.

Kukaan ei ole edelleenkään vastannut kysymykseeni, nyt ku suomessa on ollut 10 vuotta se huutava työvoimapula:) ni tarvitsemmeko 1,5miljoonaa somalia, afgaania ja irakilaista? Etenkin teille Kokoomuksen äänestäjille tämä kysymys!
Loistava vastakkainasettelu! Mitä mokuttajat voi tähän enää vastata? SirMax vie taas palstan eurooppamyönteisiä hölmöjä kuin pässiä narussa! Kyllä kansa tietää, suckers!!:rock: Ja hauki on kala.
 
Hauska ironia minustä tässä on se että samat puolueet jotka ovat kovasti vaatimassa että mitään tukipaketteja ei anneta, ovat sitä mieltä että Suomalaista "hyvinvointivaltiota" pitää ylläpitää velkaa ottamalla. Eikö Suomessakin pitäisi hälytyskellojen soida miten tulee käymään jos budjettia ei saa heti tasapainoon.

Ehkä puhumme nyt hieman eri skaalan asioista..

Mutta haluaisin vieläkin kunnon vastauksen siihen aiempaan. Mikä niissä persuissa viehättää? Siis maahanmuuttoa, kielikysymystä ja tukipakettien vastustusta lukuunottamatta.

Eikö noi sun mainitsemat asiat pelkästään ole jo hyviä syitä äänestää puoluetta? Mikä sua viehättää Persuja äänestäneiden motiiveissa?
 
Noni, SDP myös laitto kovia ehtoja Portugali paketille ja koko EU.n vastaavalle kriisirahastolle tulevaisuudessa, hyvähyvä. Nytku saisivat yhteistä kantaa Persujen kans ni kokoomuksen melkein pakko taipua..
 
kaikki piigs maat vittuun eurosta tai koko EUsta. Kauankoha kestää ennenku jengi tajuaa että noi maat on ja tulee olemaan pohjaton lainakuilu. Ja mun mielestä noilla tukipaketeilla vaan pilataan normaalien ihmisten elämä paljon pahemmin kun antamalla valtion romahtaa. Noiden tukipakettien takia maa joutuu supistamaan menoja ja leikkaamaan niin vitusti että jengillä siellä tulee olemaan tosi paskat oltavat vuoskymmenet eteenpäin.. kuka haluaa ees tehä sit skidejä sellasee maaha?
 
"Perussuomalaisten erimielisyydet kärjistyivät käsirysyksi puolueen paikalliskokouksessa viime torstaina. Paikalle puhumaan kutsutun Helsingin piirisihteerin Jussi Ristilän puheet eivät miellyttäneet Kontulan osastoaktiivia Petri Haapasta, joka yritti poistaa Ristilän kokouksesta. Ristilä teki pahoinpitelystä rikosilmoituksen.

Perussuomalaisten Helsingin piiriyhdistyksen puheenjohtaja Arto Välikangas on tietoinen pahoinpitelystä. Hän tuomitsee tapauksen. Välikankaan mukaan pitkään jatkuneet erimielisyydet koskivat sitä, keiden henkilöiden pitäisi olla piirin johdossa.

- En itse ollut paikalla, mutta olen kuullut muun muassa Jussi Ristilän kertomuksen tapauksesta. Aika uskomatonta, että ruvetaan väkivaltaisiin toimiin. Jos tiedot pitävät paikkaansa, kyseessä on selvä pahoinpitely, Välikangas sanoo."

http://www.iltalehti.fi/uutiset/2011051113692990_uu.shtml
 
vaikka nyt ilmastopolitiikka, ydinvoimapolitiikka, kanta puolustusvoimien budjetista... toi inttäminen haiskahtaa ihan turhalta haastamiselta kokoajan.

Niin korjaa nyt jos oon väärässä mutta eikö perussuomalaisten ilmastopolitiikka oo lähinnä että se ei oo meiän ongelma? Ja tää siis on hyvä tapa suhtautua siihen?

Ja jos sä et sitä kestä että politiikkaan keskittyvällä foorumin osalla puhutaan politiikasta niin suosittelen että meet muualle.
 
Niin korjaa nyt jos oon väärässä mutta eikö perussuomalaisten ilmastopolitiikka oo lähinnä että se ei oo meiän ongelma? Ja tää siis on hyvä tapa suhtautua siihen?

Luitko heidän puolueohjelmansa? Sieltä varmaan löytyy jotain aiheesta, jos löytyy mielestäsi korjattavaa niin laita ihmeessä tänne, varmaan jokakuta voi mielipiteesi asiasta kiinnostaakin.
 
Alkaa kyllä arvostus perussuomalaisten toimintaan hiipumaan vähitellen. Halla-ahon kommentit jostain vanhoista lehtikuvista ja vastahakoisuus kommentoida mikä niissä on vikana on aivan lapsellista vinkumista. Ja sitten tuon käsirysy tuolla kokouksessa...
 
Itse pidän kyseistä puoluetta huonompana kun mitään muuta. Kansanedustajatkin on (halla-ahoa lukuunottamatta) suurimmaksi osaksi erittäin tyhmän olosia ja esiintyminen vaalien jälkeisissä puheohjelmissa on ollu suorastaan säälittävää.

Voisitko antaa joitain esimerkkejä poliittisista keskusteluista, joissa persut olisivat olleet huonompia kuin muut eduskuntapuolueet? Väität siis itse olevasi persumyönteinen, mutta silti pidät puoluetta huonoimpana. Haluaisitko selittää tätä hieman, vai onko nyt niin, että kirjoitat vain ensimmäiset tunteelliset ajatuksesi.
 
Niin korjaa nyt jos oon väärässä mutta eikö perussuomalaisten ilmastopolitiikka oo lähinnä että se ei oo meiän ongelma? Ja tää siis on hyvä tapa suhtautua siihen?

Ja jos sä et sitä kestä että politiikkaan keskittyvällä foorumin osalla puhutaan politiikasta niin suosittelen että meet muualle.

Ihan yksi esimerkki ilmastopolitiikasta on se, että havaitaan toimimattomat ja lähes huijauksenomaiset toimet, varsinkin EU-johtoisessa ilmastopolitiikassa. Paras esimerkki päästökaupat joista on tullu vaa bisnes sen sijaan et se tekis jotai hyvää.. Toinen esimerkki on ne ns. Ilmastovastuurahastot, missä kerätään "kehittyneiltä" mailta, kuten Suomelta, rahaa jolla tuetaan kehitysmaiden päästökehitystä yms, samalla kun ne kehitysmaiden suurimmat saastuttajat yms tän avustuksen tarpeen aiheuttajat, on juuri länsimaisia globaaleja yrityksiä jotka vaan kehitysmaissa polkee ilmastopolitiikkaa, eli ihan naurettavaa.

Omakohtasesti siis kannatan persujen ilmastopolitiikkaa siksi, että siellä kyseenalaistetaan näitä yllämainittuja "totuuksia", ja ymmärretään myös se, että juuri tuollaset säädökset ajaa teollisuuden pois suomesta sinne kehitysmaihin, missä näitä rajotuksia ei niin kovin tarkkailla. Näen siis hyvänä asiana sen, että persut haluaa varjella suomen teollisuuden kasvua.

Ja kuule puhuttaski politiikasta, mutta sä nähtävästi otat puheeksi sen mistä luulet vetäväs fiksuimmat kommentit, kuten ilmastopolitiikka, mistä etsitten tiennytkään paskaakaan.
 
Back
Ylös Bottom