Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
Ei mennyt hyvin vaalit!! Rikkaat rikastuu ja köyhät köyhtyy kun päästettiin porvarit valtaan!!
:lol2: No älä?
Ihan totta, ja tämä vinkkinä kaikille tällä foorumilla politiikasta huutelijoille.
Ottakaa hyvät ihmiset asiasta selvää. Kaikki puolet, eri osa-alueilta. Pliis. On välillä niin surullista lukea näitä politiikka-threadeja täällä, kun jotkut Ignoramukset huutelee pelkistettyjä sloganeita asioista josta ei tunnu olevan edes perutietoja. Ja ei, en väitä että itse olisin joku valtiotieteiden maisteri.
Enkä myöskään "kommari." Sanotaanko vaikka että omaan paljon mielipiteitä koko puoluekentän alueelta. Ja eritoten sen ulkopuolelta.:piis:
Aika pässi se Cronberg kun meni ehdolle vaalipiiriin josta ei päässyt läpi...
Katos, me ollaan Raejuuston kanssa jostain samaa mieltä.
Mutta vähän jo ihmetyttää suomalainen vaalimatematiikka: Cronberg kerää Pohjois-Karjalasta 7800 ääntä, toiseksi eniten vaalipiirissä, eikä pääse läpi. Sitten samasta vaalipiiristä pääsee porukkaa eduskuntaan jollain 4400 äänellä.
IMO tässä olisi korjattavaa.
Jotenki semmonen tunne että slacker tais just puhua ittensä suohon.
Kato ei se ole niin justiinsa noi termit tuolla vasemmistossa. Kunhan vain floodaa oikealta kuulostavia termejä ja perättömiä uhkakuvia ympäri internetiä niin kyllä sillä joku viaton porvaripaholainen saadaan käännytettyä.
Olen pahoillani, mutta jotenkin on tullut aikaisemmista posteista esim. sinulta vähän sellainen kuva.Olen kyllä ottanut selvää asioista, jos tekstistäni käy ilmi joku perusasia mitä en ole ymmärtänyt niin sinähän voit selventää sen mulle. Olenko huudellut jotain sloganeita? En mielestäni.
Hienoa, oikeisto saanee selvän vaalivoiton.
Mikäs sen hienompaa kuin tuloerojen kasvu, pätkätöiden ja muiden surkeiden työsuhteiden lisääntyminen, töiden siirtyminen Kiinaan, sosiaaliturvan heikentyminen, ynnä muut ihanat asiat. Mutta hei, pääasia että tuotetaan paljon turhaa, ja että bruttokansantalous nousee. Vai nouseeko? Vitut siitä, pääasia että siitä pääsee nauttimaan yhä harvemmat. :thumbs:
Mutta vähän jo ihmetyttää suomalainen vaalimatematiikka: Cronberg kerää Pohjois-Karjalasta 7800 ääntä, toiseksi eniten vaalipiirissä, eikä pääse läpi. Sitten samasta vaalipiiristä pääsee porukkaa eduskuntaan jollain 4400 äänellä.
IMO tässä olisi korjattavaa.
Tanja Saarela taas eduskunnassa :jahas:Tähän voi sitten ruikuttaa kun oma ehdokas ei mennyt läpi ja tyhmä kansa äänesti taas ihan väärät edustajat
Totta.Iso plussa kansalle siitä, että Juhantalon Kake ei arkadianmäellä enää huseeraa. Tänk juu.
Ihan jees vaalitulos noin niinkun kokonaisuudessaan. Vahinkolaukauksia kuitenkin tuli, esimerkkeinä mainittakoon
-Paavo Arhinmäki