SAK:n vaalimainokseen liittyen:Nehän oli hauskoja.
Ei millään pahalla, mutta sulla on kyllä varsin kieroutunut huumorintaju, tai yksinkertaisesti vain niin paska. Ei muuta.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Huomio: This feature may not be available in some browsers.
SAK:n vaalimainokseen liittyen:Nehän oli hauskoja.
Hyvin perusteltu mielipide, harkitsen kantani vaihtoa.SAK:n vaalimainokseen liittyen:
Ei millään pahalla, mutta sulla on kyllä varsin kieroutunut huumorintaju, tai yksinkertaisesti vain niin paska. Ei muuta.
Demarinuoret yrittävät ainakin kovasti.
Perusteletko? Ja mitä ylipäätänsä quottasit? Nään vain 3 pistettä. Mitä en ymmärrä politiikasta ja mitä sinä taas ymmärrät?
rafael: Mitä tilanteiden kehityksiä muualla ja toisaalta suomessa tulevia hallituksesta riippumattomia muutoksia tarkoitat tässä?
Tuli tosiaan aika epäselvästi. Viittasin siis tuohon Everlastin postiin johon sinä sanoit, että kyllä aika sokea saa olla jos ei limon värin ja bussin värin merkitystä ymmärrä.
Ja tosiaan, ihan hauska tuo SAK:n vaalimainos. Ja hyvä vastamainos Kokoomukselta. Ei näitä niin vakavasti kannata ottaa. Rajaa on kuitenkin aika vaikea piirtää mikä on mustamaalaamista ja mikä ei, niin kannattaa mieluummin jättää piirtämättä. Aina joku itkee.
Eipä tuollaista tokaisua kannatakaan lähteä erittelemään ja perustelemaan, vie vain turhaa aikaa yöunilta ;)Hyvin perusteltu mielipide, harkitsen kantani vaihtoa.
Itse pidän kokoomuksen mainoksia paskoina, mutta uskon kyllä, että kokoomuksen kannattaja voi nähdä sen hyvänä. En silti pidä hänen arviointi kykyään sen perusteelaa yleensä ottaen huonona.
Ehkä sinun näkemyksesi asioista onkin rakentavampi, kiitos.
Äänestän vittuillessani jotain demaria/punaviherhumanistia ja ajattelen samalla, että oma ääneni "kumoaa" Raejuuston äänen. Nautin sen jälkeen muutaman oluen ja olen vitun tyytyväinen itseeni. On niin paljon alkanu vituttaa tuo tämän palstan kokoomus-kouhotus.
Oli erittäin sopiva sanonta .molempia kuin vähän raaputtaa ja katsoo mitä löytyy pinnan alta niin heti alkaa silmät kostua kyyneleistä.
.
Äänestän vittuillessani jotain demaria/punaviherhumanistia ja ajattelen samalla, että oma ääneni "kumoaa" Raejuuston äänen. Nautin sen jälkeen muutaman oluen ja olen vitun tyytyväinen itseeni. On niin paljon alkanu vituttaa tuo tämän palstan kokoomus-kouhotus.